В межах реалізації проєкту Європейського Союзу «Центр гендерної культури як платформа для розширення прав та можливостей жінок і молоді» у Харківській області з 1 жовтня стартувала інформаційна кампанія «Обирай професію за ПОКЛИКанням».
Основною метою кампанії є мотивування абітурієнток та абітурієнтів до вибору професій, в основі якого лежить усвідомлення власних цінностей, інтересів та здібностей, а не продукування традиційних гендерних ролей і стереотипів .
Протягом жовтня в соціальних мережах, у публічних місцях транслюватимуться 4 відеоролики про жінок та дівчат Харкова у певних видах професійної діяльності. Основні слогани відео: «ІТ - жіноча справа», «Державне управління - жіноча справа», «Захист Вітчизни - жіноча справа», «Мистецтво - жіноча справа».
У просторі Центру гендерної культури в партнерстві з державними та громадськими організаціями для підлітків та дорослих проводитимуться також різноманітні тематичні заходи:
Фіналізуватиме кампанію масовий івент «Тест-драйв «Професія – за ПОКЛИКанням» на АРТ-заводі «Механіка» за участі ВНЗ та інших освітніх ініціатив. Тест-драйв надасть можливість учасникам та учасницям у неформальній атмосфері ознайомитися з гендерно орієнтованим досвідом ВНЗ, державних організацій та інших міських ініціатив.
Всі події висвітлюватимуться у ЗМІ та в соціальних сторінках Центру гендерної культури у фейсбуці й інстаграмі.
Коментарі