15 грудня у Черкасах відбувся семінар, на якому учасники обговорили реформу освіти з експерткою Реанімаційного Пакету Реформ, Лілією Боровець. Семінар проведений в рамках проекту Реанімаційного Пакету Реформ та Інституту громадянського суспільства.
Вчителі, начальники відділів освіти, викладачі, методисти і директори - реформа освіти продовжує залишатись актуальною для усіх освітян. В публічних обговореннях реформа залишається недокомунікованою, що породжує безліч питань та міфів. Учасники семінару в Черкасах шукали відповіді на ці питання та розвінчували міфи разом з експерткою Лілією Боровець.
Освітяни обговорювали причини реформи, які часто не розуміють як батьки,так і вчителі. В ході дискусії дійшли думки, що школа змінила свою роль в житті учня. За твердженням самих вчителів раніше вчитель був одним з основних джерел інформації, а тепер цю нішу зайняли онлайн-ресурси. Це один з прикладів, чому школа має трансформуватись та відповідати вимогам часу - головне не знання, а компетенції.
Основні засади такої школи і ролі батьків, учнів та вчителів в навчальному процесі, учасники обговорили в групах та презентували. Як визначили самі освітяни, спільне для усіх - бути відкритим до діалогу і активно долучатись до організації навчального процесу.
“Діти, що народились з гаджетом в руці”, - так охарактеризували своїх учнів вчителі та дійшли висновків, що розвиток в школі має відповідати глобальним трендам. Інше розуміння змісту навчання передбачається реформою, що допоможе підготували учнів до викликів та навчить вчитися протягом життя.
Семінар організовано в рамках проекту “РПР та місцеві коаліції: синергія співпраці”, що виконується Інститутом громадянського суспільства спільно з коаліцією Реанімаційний Пакет Реформ – РПР в рамках Програми сприяння громадській активності “Долучайся!”, що фінансується Агентством США з міжнародного розвитку (USAID) та здійснюється Pact в Україні.
Коментарі