Ініціатива Think twice UA представляє інформаційну потужність дослідницьких осередків України за 2017 рік.
Даний рейтинг оцінює комунікаційний бік їхньої роботи і складається з чотирьох складників:
Крім спроби визначити, які дослідницькі осередки були найбільше представлені в інформаційному полі у 2017 році, дослідження є спробою показати альтернативний спосіб вимірювання їхнього впливу.
Оцінювання здійснено за методикою американського “Центру світового розвитку”. Автори визнають, що їхня методика вимірює лише популярність певного осередку, а не його впливовість. Утім, на їхню думку, популярність є однією з важливих складових впливовості: по-перше, робота осередку має бути помітною в суспільстві та серед фахівців, а по-друге, політики часто посилаються на дослідження для обґрунтування своїх рішень, отже дослідження більш відомого осередку виглядатиме переконливіше в очах виборців.
Дані отримано з таких джерел:
Перелік дослідницьких осередків складено на основі даних проекту „Зміцнення українських аналітичних центрів: розвиток інституційної спроможності та покращення співпраці з партнерами в Європейському Союзі“ (https://goo.gl/aEZM8J). Список доповнено з урахуванням появи нових дослідницьких установ, а також уточнено з огляду на відповідність робочому визначенню дослідницького осередку: «Установи, чия головна діяльність — дослідження з метою покращення рішень державного управління».
Автор дослідження – Євген Шульга, радник Ініціативи think twice UA, директор з розвитку Case Україна. Партнер проекту – Центр контент аналізу.
Волонтерський проект цього року виконаний за підтримки шести дослідницьких осередків. Це Інститут економічних досліджень та політичних консультацій, Національний інститут стратегічних досліджень, Український інститут майбутнього, Центр економічної стратегії, Центр політико-правових реформ і VoxUkraine.
Переможцями за ключовими показниками стали:
Коментарі