bg-img bg-img bg-img
Увiйти в ГУРТ
Забули пароль?

Ще не з нами? Зареєструйтесь зараз

Інформаційна потужність дослідницьких осередків України у 2017 році
06.02.2018

Ініціатива Think twice UA представляє інформаційну потужність дослідницьких осередків України за 2017 рік.

5ка

Даний рейтинг оцінює комунікаційний бік їхньої роботи і складається з чотирьох складників:

  • згадування у ЗМІ;
  • цитування в наукових статтях;
  • відвідуваність сайту;
  • число читачів у соціальних мережах.

Крім спроби визначити, які дослідницькі осередки були найбільше представлені в інформаційному полі у 2017 році, дослідження є спробою показати альтернативний спосіб вимірювання їхнього впливу.

Оцінювання здійснено за методикою американського “Центру світового розвитку”. Автори визнають, що їхня методика вимірює лише популярність певного осередку, а не його впливовість. Утім, на їхню думку, популярність є однією з важливих складових впливовості: по-перше, робота осередку має бути помітною в суспільстві та серед фахівців, а по-друге, політики часто посилаються на дослідження для обґрунтування своїх рішень, отже дослідження більш відомого осередку виглядатиме переконливіше в очах виборців.

Дані отримано з таких джерел:

  • доступ до даних про згадування в ЗМІ надав Центр контент-аналізу
  • кількість наукових цитувань отримано з бази наукових публікацій Google Scholar,
  • облік відвідувачів інтернет-сторінок веде служба SimilarWeb,
  • число читачів у соціальних мережах отримано з облікових записів, на які посилаються сайти дослідницьких осередків.

Перелік дослідницьких осередків складено на основі даних проекту „Зміцнення українських аналітичних центрів: розвиток інституційної спроможності та покращення співпраці з партнерами в Європейському Союзі“ (https://goo.gl/aEZM8J). Список доповнено з урахуванням появи нових дослідницьких установ, а також уточнено з огляду на відповідність робочому визначенню дослідницького осередку: «Установи, чия головна діяльність — дослідження з метою покращення рішень державного управління».

Автор дослідження – Євген Шульга, радник Ініціативи think twice UA, директор з розвитку Case Україна. Партнер проекту – Центр контент аналізу.

Волонтерський проект цього року виконаний за підтримки шести дослідницьких осередків. Це Інститут економічних досліджень та політичних консультацій, Національний інститут стратегічних досліджень, Український інститут майбутнього, Центр економічної стратегії, Центр політико-правових реформ і VoxUkraine.

Переможцями за ключовими показниками стали:

змі

цитування

відвідувачі

читачі

недержавніПрезентація дослідження 

Контакти

  • Ініціатива Think twice UA
  • [email protected]
  • http://thinktwiceua.org/uk/
  •  https://www.facebook.com/ThinkTwiceUA/

Коментарі

  •   Пiдписатися на новi



Щоб розмістити свою новину, відкоментувати чи скопіювати потрібний текст, зареєструйтеся та на портал.