ГО «Фонд розвитку м. Миколаєва» підбила підсумки 2016 р. Згідно нещодавно оприлюдненого річного звіту, 2016р рік для ФРММ є вдалим.
Згідно нещодавно оприлюдненого річного звіту, 2016р рік для ФРММ є вдалим. А саме:
По-перше, як аналітична і адвокаційна організація – учасник міжрегіонального «Партнерства за прозорі місцеві бюджети» при координації Одеської ГО ВГО «Комітет виборців України» та координатор миколаївського Партнерства провела компанію з просування рекомендацій досліджень індексів прозорості і участі 30 місцевих бюджетів за 2015 і 2016 роки та двох досліджень ФРММ. Зокрема :
Результати компанії адвокасі:
Так миколаївська міська рада 11 серпня 2016 р. зобов’язала свої виконавчі органи щоквартально вносити зміни до затвердженого паспортів бюджетних програм (січнева норма міськради №2 / 2 містила норму один раз в рік—в грудні 2016 року). Цим рішенням знову став можливим оперативний громадський моніторинг ефективності витрачання бюджетних коштів, і оцінки ефективності роботи і головних розпорядників. Докладніше у статті «Органи місцевого самоврядування м. Миколаєва почули громадськість та зробили важливі кроки до доброчесного і ефективного бюджету» http://frgn.mk.ua/?p=8348 .
Також, за ресурсною ( навчальною, грантовою, коуч-) підтримкою Фонду організацій громадянського суспільства у Миколаєві, Вознесенську, Первомайську, селах Добре Баштанського району, Покровка Очаківського району створили 7 партнерств, що провели моніторгнки ефективності і прозорості місцевих бюджетів та успішні 7 компанії з просування їх рекомендацій. Всі стали учасниками «Партнерства за прозорі місцеві бюджети». Підсумкова стаття на http://frgn.mk.ua/?p=8769.
По-друге, як учасник міжрегіональної мережі ресурсних центрів при методичної підтримці ВГО «Асоціація сприяння самоорганізації населення» та «Ресурсний центр самоорганізації та демократії участі Миколаївщини» на виконання Стратегії розвитку Миколаївської області до 2020 року та плану заходів з його виконання на 2015-17 роки Фонд та його клієнти у м. Миколаєві та . Вознесенську, Куцурубської обєднаної громаді добились прийняття рішень у сфері розвитку місцевої демократії та розвитку самоорганізації . А саме:
м. Вознесенськ.
м. Миколаїв
А перша в області Куцурубська об’єднана сільська громад» триває проект з формування стратегічної демократичної моделі розвитку Куцурубської сільської об’єднаної громади. Розроблено базова версія Стратегії Куцурубської об’єднаної громади http://www.frgn.mk.ua/wp-content/uploads/2016/10/22%20Strategia.pdf та механізм її запровадження - Стратегічна рада куцурубської сільської ради. Прийнято відповідні рішення Х сесії І скликання Куцурубської сільської ради ОТГ від 4 травня 2016 р.:
№ 9 «Про затвердження положення про стратегічне планування у Куцурубській сільській об’єднаній громаді»;
№ 10 Про затвердження Стратегічної ради Куцурубської сільської громади. Рішення http://kutsurub.at.ua/load/dokumenti_otg/rishennja_sesiji/proekt_polozhennja_pro_strategichne_planuvannja/9-1-0-7
На виконання цілі №1 проекту стратегії Куцурубська громада об’єдналась з селами Димитривської, Солончаківської, Парутинської та Островською громадами, що 18 грудня 2016 р обрали 26 депутатів та голову. Докладніше на http://frgn.mk.ua/?p=8594 .
За ресурсної підтримки РЦ:
Староста та працівник сільради отримали навчальну підтримку від Фонду (8-денне навчання у м. Краків на базі Фонду MILA) та при грантової підтримки ФРММ за кошти MILA (16500 грн.) актив разом створили рішенням Куцурубського виконкому №65 від 24.11.2016 р «Ресурсно-Інформаційний Центр Куцурубської ОТГ.
Загалом за кошти MILA грант ерами Фонду реалізовано три подібні місцеві громадські ініціатив. Так районний ресурсний центр громад у трьох школах Первомайського району (Мигія, Кінецьпіль, Підогородня) встановлено сміттєві «евро – баки». Так місцевими громадськими активістами започатковано екологічний молодіжний проект з запровадження у селах району системи роздільного збору та утилізації сміття. Докладніше на http://frgn.mk.ua/?p=8628 ;
По-третє, як приймальня мережі «Української Гельсінської спілки прав людини» (УГСПЛ) протягом 2016 році як у мережі приймалень Фонду, так і з використання ІТ — технологій, надано безоплатної правової допомоги 1154 клієнтам, що побільше ніж у 15 р на Правозахисний сервіс отримали малозабезпечені верстви населення у адміністративних справах, зокрема питаннях земельних (256) , спадщини (395), якості послуг ЖКГ через самоорганізацію в ОСББ (401 ) а також жертви порушень прав людини (102).
З метою системних рішень виявлених проблем, організацією було ідентифіковано 6 стратегічних судових справ, які просуваються в Європейському суді з прав людини.
Наш фокус - формування дієвої моделі надання безоплатної правової допомоги на основі взаємодії між усіма надавачами правової допомоги. А саме Фонд:
(1). продовжив співпрацю з Першим (угода від 12.10.15 р) та Другим (угода від 10.11.15р) місцевими центрами з надання безоплатної вторинної правової допомоги (БВПД), зокрема через комунікативні можливості Центральної бібліотеки міста Миколаєва ім. Кропивницького та ії мережі бібліотек – філій через Sкype.
(2) налагодив співпрацю з Миколаївським міськвиконкомом, Вознесенською міською радою та ГО та Першим місцевим центром БВПД. Провели аналітичне дослідження. Наслідком просування його висновків є наказ Координаційного центру БПД Мінюсту України №188 від 27.09.2016 р. яким на місцеві Центри БПД покладені таж надання первинної правової допомоги. http://legalaid.gov.ua/images/legislation/181.pdf .
Баланс ФРММ за 2016 р. http://www.frgn.mk.ua/wp-content/uploads/2017/02/fin%20zvit16.pdf
Коментарі