Коаліція неурядових організацій розпочала вимірювати «температуру» телефонних «гарячих ліній» міністерств та центральних відомств України за допомогою моніторингу.
«Пропонуємо всім охочим поділитися власними проблемами, за які відповідають державні органи виконавчої влади. А ми звернемося з ними на відповідні «гарячі лінії» і будемо відстежувати, як вирішуються порушені питання», - запропоував координатор громадської коаліції Андрій Крупник.
Залишити своє запитання можна, зателефонувавши на (097) 481-17-27 та (095) 336-01-55, або надіславши листа на e-mail: [email protected].
Коаліція виявить, чи доступна для громадян інформація про номери «гарячих ліній», чи належно приймаються звернення, якою є оперативність та ефективність реагування на них органів влади.
Таке дослідження в 2012-2013 роках, центральним органам влади були надані рекомендації з удосконалення роботи їх «гарячих ліній». Тому тепер буде видно, чи працює новий Уряд зі зверненнями краще, ніж попередній.
Активісти протягом найближчих місяців відпрацюють не менше 450 конкретних звернень. Особливу увагу буде приділено питанням, пов’язаним із проблемами вимушених переселенців з Донбасу та Криму.
На основі цього дослідження буде підготовлений і оприлюднений рейтинг 30 найбільш затребуваних «гарячих ліній» органів виконавчої влади, який презентують на круглому столі в Києві. Там громадські активісти представлять владі пропозиції для усунення виявлених недоліків та забезпечення кращого задоволення потреб заявників.
Проект виконується Одеським суспільним інститутом соціальних технологій разом із Всеукраїнською асоціацією сприяння самоорганізації населення за підтримки Міжнародного фонду «Відродження», залучені також такі організації як Інформаційно-правовий центр “Наше право” (Львів), ГО «Громадська ініціатива Луганщини» (Луганськ), Фонд розвитку міста Миколаєва та Орган самоорганізації населення мікрорайону «Русанівка» (Київ).
Майже при всіх центральних органів виконавчої влади працює одна чи декілька «гарячих ліній». За даними Урядового контактного центру, в останні місяці тільки на єдину Урядову «гарячу лінію» щотижня зверталися від 22 до 30 тисяч осіб.
Коментарі