bg-img bg-img bg-img
Увiйти в ГУРТ
Забули пароль?

Ще не з нами? Зареєструйтесь зараз

Мешканців Алчевська опитали наскільки вони задоволені якістю послуг органів влади
19.05.2014

Луганський обласний осередок ГМ ОПОРА протягом травня провів опитування мешканців м. Алчевськ щодо якості адміністративних послуг, які надаються місцевими органами влади. Всього активістами організації було опитано понад 200 мешканців міста.

Понад 55% мешканців міста є незадоволеними якістю адміністративних послуг, що надаються в м. Алчевськ. Серед головних проблем вони виділяють малі та незручні часи прийому громадян, довгий розгляд справ під час звернень та відсутність банківського відділення в приміщення міської ради через, що люди вимушені витрачати додатковий час на оплату послуг.

На питання що необхідно змінити більшість мешканців відповіли наступне: необхідно збільшити кількість реєстраторів (43%), що ведуть прийом, об’єднати надання усіх адміністративних послуг в «єдиному офісі» (32%), впорядкувати черговість прийому громадян (24%) та забезпечити дієвий механізм розгляду скарг на рішення та дії працівників (12%).

«Наша мета зробити адміністративні послуги якісними та ефективними для мешканців м. Алчевська, отримані результати ми плануємо використовувати для вироблення рекомендацій для місцевого ЦНАПу, які разом будемо втілювати у майбутньому, - відмітив голова Луганського обласного осередку ГМ ОПОРА О. Кормілецький.

Дослідження проводиться Луганським обласним осередком ГМ  ОПОРА  в рамках проекту «Моніторинг діяльності Центру надання адміністративних послуг у м. Алчевськ», що здійснюється за підтримки Є:вропейського Союзу та Програми Розвитку Організації Об’єднаних Націй (ПРООН) в рамках всеукраїнського проекту «Поширення кращих практик недержавного моніторингу надання адміністративних послуг».

Контакти

Коментарі

  •   Пiдписатися на новi



Щоб розмістити свою новину, відкоментувати чи скопіювати потрібний текст, зареєструйтеся та на портал.