bg-img bg-img bg-img
Увiйти в ГУРТ
Забули пароль?

Ще не з нами? Зареєструйтесь зараз

Громаді Рівненщини – якісні адміністративні послуги
24.03.2014

Рівненське громадське об’єднання «Центр підтримки громадських ініціатив «Чайка» розпочало впровадження проекту, спрямованого на підвищення якості адміністративних послуг.

Особлива увага буде привернена до моніторингу належної якості та доступності цих послуг для громадян, які є обмеженими у своїй мобільності, а також для громадян ,що мешкають у малих містах та сільській місцевості Рівненської області. 

Надання доступних та зручних адміністративних послуг високої якості вкрай важливе для громадян Рівненщини і не тільки. Вивчення ситуації в інших регіонах України свідчить , що серед основних проблем мешканці вказують на складність процедур, довгі черги, територіальну розпорошеність адміністративних органів ,відсутність належної та актуальної інформації, незручний режим роботи адміністративних органів тощо. 

Яка ж ситуація на Рівненщині? 
До липня 2014 року фахівці центру «Чайка» : 
• опитають не менше 500 мешканців Рівненської області з метою визначення рівня їхньої поінформованості щодо існуючих можливостей отримання адмінпослуг; 
• проведуть дослідження щодо можливостей громадян з обмеженою мобільністю отримати якісні та доступні адміністративні послуги. Серед опитуваних будуть жінки, молодь, люди похилого віку,громадяни з особливими потребами, мешканці малих міст та сільської місцевості регіону; 
• запропонують активним громадянам Рівненщини висловити свої пропозиції щодо покращення системи надання послуг органами місцевої влади під час проведення фокус-груп; 
• дослідять умови роботи посадовців центрів надання адміністративних послуг у м. Рівне, а також у м. Дубно, м. Острог і м. Кузнецовськ; 
• Підготують та поширять не менше 10 тисяч листівок –пам’яток для працівників муніципалітетів стосовно критеріїв якості надання адміністративних послуг «Як надавати послуги громадянам якісно?» та інформаційних листівок для мешканців Рівненщини з актуальними порадами, адресами та телефонами ; 
• Передадуть владі висновки дослідження та напрацьовані пропозиції щодо покращення системи надання адміністративних послуг на Рівненщині з урахуванням гендерного аспекту та обмеженої мобільності певних груп громадян. 

Фінансову, технічну, інформаційну та методичну підтримку нашій громадській організації у цій діяльності надає Програма розвитку ООН. 
Центр «Чайка» запрошує громадські організації та інші зацікавлені сторони приєднатися до розвитку вітчизняної системи громадського моніторингу надання адміністративних послуг та формування пропозицій з вдосконалення надання адміністративних послуг на Рівненщині. 

Довідка 

Проект ЄС та ПРООН «Поширення кращих практик недержавного моніторингу надання адміністративних послуг» започаткований у 2013 р. з метою вдосконалити процес надання адміністративних послуг органами місцевого самоврядування у містах України за рахунок посилення громадського контролю та налагодження ефективного зворотного зв’язку. Проект співфінансується Європейським Союзом та Програмою розвитку ООН в Україні, і виконується ПРООН у партнерстві з ГО «Самопоміч»(ресурсний центр у Львові). Більше інформації про діяльність проекту – на www.undp.org.ua (у розділі «Всі проекти»). Офіс проекту: вул. Еспланадна 20, оф. 713, Київ 01601, тел./ факс: +380 (44) 584 3475.www.undp.org.ua
 

Автор: Лариса Гунько

 

Контакти

  • (0362) 23-34-57
  • (097)544 1939
  • e-mail: [email protected] контактна особа: Тетяна Мельник

Коментарі

  •   Пiдписатися на новi



Щоб розмістити свою новину, відкоментувати чи скопіювати потрібний текст, зареєструйтеся та на портал.