03.09.2024 р.
ОГОЛОШЕННЯ
про проведення процедури закупівлі
(далі – «Оголошення»)
Благодійна організація «Світло надії» (далі – БО «Світло надії») оголошує конкурс на місцеву закупівлю колотих дров твердих листяних порід, у рамках проекту 64FPU (BHA Award №720BHA23GR00267) Ukraine Response Consortium: Providing multi-sectoral humanitarian assistance to conflict-affected populations in Ukraine (2023-2024).
Предмет закупівлі: перелік, найменування, розмір та ін. тех. характеристики вказані у Тендерній пропозиції.
Термін постачання товарів, виконання робіт та надання послуг:
до 31.10.2024р. (за потребою організатора закупівлі – БО «Світло надії»).
Очікуваний результат: підписання угоди про співпрацю та постачання колотих дров твердих листяних порід.
№ п/п |
Обов’язкові технічні вимоги до предмета закупівлі |
Документи, які підтверджують відповідність вимогам |
1. |
Відпуск товарів згідно найменування, розміру та інших техн. характеристик, визначених у Тендерній пропозиції. |
Тендерна пропозиція. |
2. |
Безготівковий розрахунок. |
Тендерна пропозиція. |
3. |
Відпуск товарів без ПДВ. |
Тендерна пропозиція. |
4. |
Фіксована вартість товарів (не менше ніж 30 днів з дати підписання договору). |
Тендерна пропозиція. |
5. |
Поставка і розгрузка товару повинна здійснюватися транспортом і силами постачальника або за рахунок постачальника. |
Тендерна пропозиція. |
№ п/п |
Обов’язкові квАліфікаційні вимоги до предмета закупівлі |
Документи, які підтверджують відповідність вимогам |
1. |
Право на здійснення підприємницької діяльності. |
· Копія Свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи або фізичної особи-підприємця або Виписки з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців; · Копія Свідоцтва платника ПДВ (при умові реєстрації платником ПДВ) або Свідоцтва про сплату єдиного податку; · Копія Витягу з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб підприємців, виданого не раніше 01.01.2012 р.; · Копія Статуту (для юридичних осіб). · Ліцензія (сертифікат) на здійснення діяльності |
Детальний асортимент та орієнтовані обсяги закупівлі вказані у Тендерній пропозиції.
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ МАЄ ВКЛЮЧАТИ В СЕБЕ:
1. Пропозиція подається у формі офіційної Тендерної пропозиції, що відповідає технічним та кваліфікаційним вимогам вказаним в оголошенні (форма Тендерної пропозиції додається).
2. Копії:
· Свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи або фізичної особи-підприємця або Виписки з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;
· Свідоцтва платника ПДВ (при умові реєстрації платником ПДВ) або Свідоцтва про сплату єдиного податку;
· Витягу з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб підприємців, виданого не раніше 01.01.2012 р.;
· Статуту (для юридичних осіб).
· Ліцензія (сертифікат) на здійснення діяльності.
3. Також, просимо додати до Вашої Тендерної пропозиції будь-які інші документи, що, на Вашу думку, можуть бути корисними для оцінки пропозиції (наприклад, рекомендаційні листи тощо).
Правила оформлення Тендерної пропозиції учасника:
1. Надані копії документів мають бути розбірливими та якісними.
2. Відповідальність за достовірність наданої інформації в своїй Тендерній пропозиції несе учасник.
3. Строк дії Тендерної пропозиції повинен становити не менше 30 календарних днів з дати підписання угоди про співпрацю, що повинно бути зазначено у самій пропозиції.
Посадова особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з постачальниками:
Зирянова Катерина Геннадіївна, пров. Братів шеметів 17а.
Моб. 0960309323.
e-mail: [email protected]
Тендерні пропозиції приймаються на e-mail: kateryna.ziryanova@lightofhope.com.ua
або за адресою:
Україна, 36039, м. Полтава, пров. Братів шеметів 17а..
Приймання пропозицій, які подаються учасниками особисто, здійснюється з 09 год. 00 хв. до 17 год.00 хв. З понеділка по п’ятницю за київським часом.
Кінцевий термін приймання тендерних пропозицій від учасників:
«10» вересня 2024 року, до 17 год. 00 хв. за київським часом.
Коментарі