ЗАПРОШЕННЯ БО «БФ «РІДНІ»» ДО УЧАСТІ В ТЕНДЕРІ (КОНКУРСІ) ІЗ ЗАКУПІВЛІ ПОСЛУГ З РОЗРОБКИ ТА ПОШИРЕННЯ МЕТОДИЧНИХ МАТЕРІАЛІВ
*Всі положення, що передбачені запрошенням є обов’язковими для учасників конкурсу. У випадку приймання участі в конкурсі, учасник підтверджує всі вимоги, що передбачені цим запрошенням та додатками до нього.
РОЗДІЛ 1: ІНСТРУКЦІЇ ДЛЯ УЧАСНИКІВ ТЕНДЕРУ
- 1. Істотні умови тендеру (конкурсу):
- Предмет конкурсу: Послуги з розробки та поширення методичних матеріалів.
- Найменування проекту в межах якого оголошений тендер (конкурс) : «Посилення потенціалу відділення “Служба підтримки сім’ї” Центру ”Рідні”».
- Мета закупівлі: забезпечення послугами з розробки та поширення методичних матеріалів, проведення аналітики та досліджень, організації подій та іншими послугами, що передбачені деталізацією в частині реалізації проєкту.
- Оплата послуг: безготівкова оплата в національній валюті – гривні. 100% постоплата, щомісячно, на підставі Актів наданих послуг.
- Закупівля здійснюватиметься в рамках співпраці (грантового проекту)з партнером - Урядом Сполученого Королівства Великої Британії та Північної Ірландії, що діє через Міністерство закордонних справ, у справах Співдружності та розвитку.
- Термін надання послуг: з дати підписання Договору за результатами даного відкритого конкурсу по березень 2025 року включно.
- Вартість закупівлі послуг: Загальна порогова вартість визначається згідно статті бюджету грантового проекту Фондом, на основі отриманих комерційних пропозицій. Учасники подають комерційні пропозиції згідно власної оцінки.
- Місце надання послуг: м. Львів.
- Додаткові (особливі) вимоги закупівлі: зазначені у Технічному завданні.
- 2. Договірні умови:
- Фонд працює за стандартним договором (Додаток), який погоджений партнером Фонду та є обов’язковим до виконання у співпраці з контрагентами.
- Учасники ознайомлюються та погоджуються з правилами та політиками, які є обов’язковими для співпраці з партнером, в тому числі, Політика ЗСЕН (основні положення передбачені Договором).
- Фонд співпрацює в рамках укладення окремих документів (додатків, додаткових угод) на конкретну окрему закупівлю.
- 4. Документообіг (в тому числі, первинна документація) повинен здійснюватися шляхом обміну оригіналами документів у паперовій чи електронній формі, оформлених згідно чинного законодавства України.
РОЗДІЛ 2. КВАЛІФІКАЦІЙНІ ВИМОГИ ДО УЧАСНИКІВ:
- Всі учасники мають обов’язково надати документи, які підтверджують відповідність кваліфікаційним вимогам:
- копія виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (або витяг);
- копія Статуту, рішення про призначення директора (у разі участі юридичної особи);
- копія РНОКПП, паспорту фізичної особи (у разі участі фізичної особи, в т.ч. в статусі підприємця);
- копія витягу (виписки) з реєстру платників єдиного податку із зазначенням видів діяльності (у разі, якщо учасник є платником єдиного податку)
- копія витягу з реєстру платників ПДВ (якщо учасник є платником ПДВ);
- довідка про відкриття рахунку в банку;
- копія ліцензійного (дозвільного) документу (у випадку, якщо діяльність учасника підпадає під отримання відповідних документів)
- Лист про підтвердження наявності кваліфікаційних критеріїв:
a) наявність в учасника матеріально-технічної бази достатньої для виконання зобов’язань перед Фондом
b) наявність в учасника працівників/інших залучених фахівців, відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та навички для забезпечення виконання зобов’язань перед Фондом
c) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
*Документи повинні бути надіслані разом з пропозицією в форматі сканованих копій (PDFфайли).
- 2. Учасник зобов’язаний ознайомитись з сайтом Фонду та партнера, а надсилання документів за цим запрошенням розцінюється, як повне погодження з цінностями Фонду та партнера. (Учасник повинен надати лист-підтвердження щодо даного пункту в довільній формі, у форматі PDF)
- 3. Учасник не має жодних обставин, що можуть впливати на виконання зобов’язань, у випадку укладення договору з Фондом (в тому числі, судових спорів, арештів, претензій, тощо). (Учасник повинен надати лист-підтвердження щодо даного пункту в довільній формі, у форматі PDF)
РОЗДІЛ 3. ПОДАЧА ТЕНДЕРНИХ (КОМЕРЦІЙНИХ) ПРОПОЗИЦІЙ
- Комерційні пропозиції надсилаються у відповідності до вимог, що вказані в Розділі 1 Запрошення.
*Учасник, за умови неможливості виконання конкретної вимоги, має право надати альтернативну пропозицію. Фонд має право розглянути таку пропозицію.
- Комерційні пропозиції в формі сформованих кошторисів/специфікацій надаються в форматі EXCEL на адресу електронної пошти: [email protected] з темою листа «Комерційна пропозиція щодо послуг з розробки та поширення методичних матеріалів_серпень 2024».
- Учасник має право звернутись за роз’ясненнями за адресою ел.пошти, що вказана вище.
- Кінцевий термін прийому пропозицій: 28.08.2024.
- Дата визначення переможця: 30.08.2024.
РОЗДІЛ 4. ДЛЯ УЧАСТІ У ТЕНДЕРІ НЕОБХІДНО НАДАТИ:
- Необхідні копії документів відповідно до кваліфікаційних вимог;
- Комерційна пропозиція в форматі кошторису/специфікації.
- Заявка на укладення Договору з основними комерційними умовами;
*У разі, якщо цінова пропозиція надійшла після закінчення кінцевого терміну подачі цінових пропозицій, або надана пропозиція не відповідає вимогам тендеру, то така пропозиція не розглядається тендерним комітетом.
**Тендер діє при наявності від однієї пропозиції.
РОЗДІЛ 5. ОЦІНКА ТЕНДЕРНИХ ПРОПОЗИЦІЙ УЧАСНИКІВ
Отримані пропозиції щодо надання послуг будуть розглянуті та проаналізовані на основі наступних критеріїв оцінки, а саме:
- Відповідність послуг вимогам запрошення та додатків;
- Якість послуг, відповідно до вимог.
- Згоди на укладення стандартного примірника договору Фонду.
- Вартість надання послуг.
- Досвід роботи у сфері надання послуг (в тч. Співпраці з Фондом);
- Перевага надається виробникам (учасникам), які локалізуються в зоні ведення проектної діяльності.
Пропозиції оцінюватимуться на комплексній основі (враховуватимуться вартість послуги, попередній досвід роботи).
РОЗДІЛ 6. ІНФОРМУВАННЯ УЧАСНИКІВ
- Фонд акцептує тендерну пропозицію, що визнана найкращою за результатами оцінки, та надсилає переможцю повідомлення результати проведеного тендеру.
- За результатами проведеного тендеру, Фонд надсилає договір з додатками, що містить основні умови та вимоги цього запрошення, акцептованої комерційної пропозиції за узгодженим шаблоном.
- Після погодження договору та додатків, Сторони обмінюються оригінальними примірниками документів, підписаними уповноваженими Сторонами.
Коментарі