ГО «Фундація інституційного розвитку» (далі – Фундація) в межах проєкту «Розширення професійного потенціалу жінок у сфері пасажирських перевезень», який реалізується за ініціативи Міністерства розвитку громад, територій та інфраструктури України, в партнерстві зі структурою ООН Жінки та за фінансової підтримки Швеції, оголошує тендер на закупівлю послуг комунікаційного агентства для супроводу проєкту.
Опис проєкту:
Проєкт спрямований на підтримку жінок у професійному розвитку та надання їм можливостей для працевлаштування у сфері муніципального транспорту. Основна мета проєкту – створення нових робочих місць для жінок у сфері громадського транспорту та розширення їх можливостей для задоволення потреб ринку праці у сфері міського пасажирського транспорту шляхом забезпечення підготовки водійок пасажирського транспорту. Діяльність передбачає комплексний підхід до професійної підготовки водійок з урахуванням сучасних викликів воєнного стану, потреб ринку праці, вимог транспортної реформи України та європейських стандартів.
Про Фундацію:
Фундація — це громадська організація, яка допомагає інституціям ставати доброчесними, ефективними та стійкими. Фундація започаткувала свою діяльність у травні 2022 року і є організацією, яка об’єднала експертів, науковців та практиків у сфері антикорупції, доброчесності та інституційного розвитку задля інституційної підтримки українських інституцій у період збройного конфлікту та підготовки їх до післявоєнної відбудови.
З 13 червня 2024 року Фундація за ініціативи Міністерства розвитку громад, територій та інфраструктури України (далі — Мінінфраструктури) в партнерстві зі структурою ООН Жінки та за фінансової підтримки Швеції реалізовує проєкт з розширення економічних можливостей жінок через навчання та подальше працевлаштування в секторі муніципального транспорту.
Мета тендеру:
Вибір комунікаційного агентства, яке забезпечить ефективний комунікаційний супровід проєкту, включаючи створення та поширення інформаційних матеріалів, відео та фото контенту, а також комунікаційний супровід заходів, передбачених проєктом.
Завдання для комунікаційного агентства:
- розробка креативної ідеї візуального стилю (брендингу) проєкту, яка міститиме лого Мінінфраструктури, Фундації, ООН Жінки та партнерів;
- створення рекомендацій до використання брендингу;
- створення ключових віжуалів та адаптація форматів під соціальні медіа: Facebook, Іnstagram, X (для постів, рекламних постів), сайту Фундації, ООН Жінки та Мінінфраструктури, плакатів, інфографік, анонсів заходів проєкту;
- розробка пакету брендованої сувенірної продукції та канцелярії;
- оформлення відеоінтерв’ю та Human Impact Stories про учасниць проєкту;
- створення та наповнення Landing page, яка буде містити інформацію про проєкт та відбір учасниць (приклад).
- створення 1 інформаційного матеріалу (статті) щомісяця для сайту Фундації та партнерів (мінімум 1000 знаків). За рік 12 інформаційних матеріалів (статей);
- 4 унікальних дописи щомісяця на сторінці Фундації та партнерів в мережі Facebook (за рік 48 дописів, які включають 5 інфографік);
- створення Human Impact Stories про учасниць проєкту - 12 історій та фото матеріали за форматом ООН Жінки;
- запропонувати нестандартні теми публікацій (рубрики) контент-плану за напрямками гендерної рівності на робочому місці, подолання стереотипів щодо професійної реалізації жінок, кращих міжнародних практик тощо, які спровокують залученість аудиторії та охоплення в соціальних мережах, на сайті Фундації та партнерів;
- написання сценарію, відповідно до якого буде знято 5 відеоінтерв’ю, в яких мають бути опитані мінімум по 3 учасниці проєкту, та, які підкреслюють їхній досвід та просувають принципи розширення можливостей і поваги до прав жінок на робочому місці в транспортній галузі;
- розробка та друк плакатів для розміщення в комунальних підприємствах (у місцях роботи водійок) 6 міст (Дніпро, Запоріжжя, Кривий Ріг, Полтава, Чернігів, Львів) у кількості 30 штук на тему проєкту (5 штук на одне місто);
- інші комунікаційні формати для просування теми гендерної рівності в професійному розвитку, подолання стереотипів на робочому місці тощо.
- забезпечення комунікаційного супроводу 3 ключових подій проєкту (лонч, презентація результатів аналітичного дослідження та форум) та 6 тренінгів.
- створення якісного фотобанку проєкту з фокусом на учасниць-бенефіціарок, репортажних фото з 6 тренінгів та 3 ключових подій проєкту (лонч, презентація результатів аналітичного дослідження та форум). Кількість фото: 250;
- зйомка та монтаж 5 відеоінтерв’ю з учасницями проєкту, в яких мають бути опитані мінімум по 3 учасниці (приклад).
- створення рекламних креативів;
- запуск таргетованої реклами в соціальних мережах Facebook, Instagram тощо з метою промоції проєкту, заходів та набору учасниць на навчання;
- контроль CTR, утримання частоти показів, вартості кліка, аналіз ROMI, налаштування та оптимізація рекламної кампанії;
- формування звіту за результатами рекламної кампанії.
- забезпечити загальне комунікаційне охоплення в 150 тис. осіб протягом 12 місяців;
- підготовка щомісячних звітів про виконання комунікаційних заходів та їх результати. Показники ефективності виконання місячного плану: зростання охоплення на 5-10% щомісяця, цитування тексту дописів зі сторінки Facebook/сайту в регіональних медіа та/або згадки у соцмережах — забезпечення від 4 тегів/згадувань щомісяця.
Вимоги до агентства:
Досвід роботи: наявність успішного досвіду у проведенні подібних комунікаційних кампаній, підтвердженого портфоліо проєктів.
Команда: кваліфіковані фахівці з комунікацій, маркетингу, PR, фото та відео зйомки, відеомонтажу.
Креативність: здатність генерувати інноваційні та ефективні комунікаційні рішення.
Репутація: позитивні відгуки та рекомендації від попередніх клієнтів.
Формальні вимоги:
- всі матеріали повинні містити згадку про ООН Жінки, Мінінфраструктури, Фундації, донора та бути з ними погоджені;
- всі текстові матеріали мають містити дисклеймер проєкту;
- забезпечення отримання згоди на фото/відеозйомку від учасниць проєкту та публікацію матеріалів;
- використання гендерно чутливої мови та підходів у комунікації.
Процес подання заявки:
Агентство повинне висловити свою зацікавленість у цьому конкурсі шляхом подання короткої пропозиції та резюме (з описом команди) з рекомендаціями на електронну пошту Фундації: [email protected] з приміткою «Тендер на закупівлю послуг комунікаційного агентства».
Кінцевий термін подачі пропозицій:
Пропозиції мають бути подані до 20.07.2024.
Правила оформлення тендерної пропозиції учасника торгів:
Додаткова інформація:
Визначення переможця даної процедури закупівлі відбудеться протягом 3 (трьох) робочих днів з дати відкриття тендерних пропозицій з можливістю продовження цього строку за необхідності письмового уточнення інформації, яка міститься у тендерних пропозиціях, не більше ніж на 3 (три) робочих дні.
Переможцю процедури закупівлі упродовж 3 (трьох) робочих днів, з моменту визнання його переможцем, буде надіслане електронною поштою письмове повідомлення про акцепт його пропозиції.
Фундація залишає за собою право вимагати від учасників конкурсних торгів (тендеру) додаткові матеріали або інформацію, що підтверджують відповідність окремих положень пропозицій вимогам специфікації.
Учасники конкурсних торгів погоджуються з тим, що Фундація не повертає матеріали, подані на будь-якій стадії проведення конкурсних торгів.
Контактна інформація:
Для додаткових запитань та подання пропозицій звертайтесь до комунікаційної менеджерки Фундації, Анни Неодничої, тел. +380970444429.
Коментарі