1 |
Мета закупівлі |
Надання благодійної допомоги постраждалому населенню Донецької, Харківської, Запорізької, Дніпропетровській областей |
|
Організатор закупівлі |
ГО «СОНЦЕ.ЮА» |
2 |
Предмет закупівлі: |
ЛОТ 3/2 – Гігієнічний набір для чоловіків з особливими потребами (в т.ч. для чоловіків похилого віку) із пакуванням у п’ятишарову картонну коробку |
|
Кількість, обсяг поставки товарів |
50 шт. |
|
Адреса поставки товарів |
м. Запоріжжя, Бульвар Парковий 1Б |
3 |
Кінцевий термін подання пропозиції |
До 15.07.2024 включно до 14:00. |
|
Дата та час розкриття тендерної пропозиції |
15.07.2024 з 14:00 |
4 |
Перелік предмету закупівлі: |
Додаток № 1 до запрошення – Специфікація гігієнічного набору для чоловіків з особливими потребами (в т.ч. для чоловіків похилого віку) |
5 |
Умови та терміни доставки: |
До участі у тендері запрошуються суб‘єкти підприємницької діяльності, належним чином зареєстровані за Законодавством України; мають досвід роботи у відповідній сфері, мають відповідні КВЕД для здійснення торгівлі; постачальник має можливість здійснити доставку зазначених наборів у вказаний термін, у вказаній кількості та мати можливість надати оригінали супроводжуючих документів з печаткою та підписом (договір поставки, рахунок-фактура, видаткова накладна, сертифікаті якості, тощо).
Поставка наборів здійснюється за рахунок Постачальника.
Поставка товарів відбувається однією партією.
Постачальник зобов’язується поставити гігієнічні набори для чоловіків з особливими потребами (в т.ч. для чоловіків похилого віку), фасованими у коробки з п’ятишарового картону в цілісній упаковці. У випадку, коли упаковка товару буде пошкоджена з вини Постачальника (при пакуванні, транспортуванні, тощо), Організатор має право не приймати такий товар частково або усю поставку. Організатор може прийняти такий товар за умови, що Постачальник зобов’язується замінити неякісний/пошкоджений товар протягом 5-ти робочих днів.
Поставка товарів відбувається у строк 5 робочих днів з дати підписання договору.
Замовник залишає за собою право змінити адресу постачання товарів та кількість наборів, як в бік збільшення, так і в бік зменшення. |
6 |
Відхилення пропозиції: |
Організатор може відхилити будь-яку пропозицію, яка не відповідає умовам Запиту пропозицій. Організатор не зобов’язаний приймати пропозицію за найнижчою ціною або будь-яку пропозицію і залишає за собою право прийняти будь-яку пропозицію повністю або частково, а також відмовитися від будь-якої пропозиції або всіх пропозицій без пояснення причин, а також укласти договір на будь-яких або інших умовах. |
7 |
Супроводжувальні документи поставки: |
- договір; - копія свідоцтва про державну реєстрацію, (з відповідними Класифікаторами Видів Економічної Діяльності (КВЕД)); - копія документу, що підтверджує податковий статус (свідоцтво та витяг з реєстру платників ПДВ або з реєстру платників єдиного податку); - оригінал рахунку; - оригінал видаткової накладної |
8 |
Гарантія якості: |
Виконавець гарантує якість товару та відповідну заміну товару у період 14 днів відповідно до законодавства України. Товари мають бути якісними, в не пошкодженій упаковці.
Термін придатності товарів, що входять до набору має бути не менше 50% від загального терміну придатності продукції! |
9 |
Умови та спосіб оплати, порядок ціноутворення: |
На підставі укладеного договору по безготівковому розрахунку: - оплата за фактом отримання товару (бажано); - перші 50% від загальної суми Лоту сплачуються Замовником шляхом попередньої оплати протягом 5 (п’яти) банківських днів з моменту отримання рахунку Постачальника, другі 50% сплачуються Замовником після поставки Товару в повному обсязі протягом 5 (п’яти) банківських днів з моменту отримання рахунку Постачальника та підписання відповідних накладних (можливо). |
10 |
Порядок подання пропозиції:
|
- надіслати заповнений Додаток №1, відсканований, з підписом/печаткою керівника; - копія свідоцтва про державну реєстрацію, (з відповідними Класифікаторами Видів Економічної Діяльності (КВЕД)); - копія документу, що підтверджує податковий статус (свідоцтво та витяг з реєстру платників ПДВ або з реєстру платників єдиного податку); - довідка про відсутність заборгованості по сплаті податків і зборів (обов’язкових платежів); - для підтвердження досвіду роботи у сфері постачання аналогічних товарів – мінімум 2 (два) попередні договори з іншими контрагентами та/або видаткові накладні, закріплені підписами сторін; - альтернативно, по кожній позиції: декларація (посвідчення/свідоцтво/сертифікат) виробника про якість (відповідність) товару та/або сертифікат якості. - надати зразки згідно вимог Організатора. |
11 |
Умови участі: |
Виконавець, зацікавлений у наданні послуг повинен бути суб’єктом підприємницької діяльності та володіти необхідними ліцензіями та дозволами для здійснення відповідної діяльності, мати досвід роботи у сфері постачання товарів в різні регіони України.
Товари та бренди у пропозиції учасників не мають бути виробництва наступних країн - Російська Федерація та Республіки Білорусь. |
12 |
Гарантія поставки та ціни: |
Постачальник зобов’язаний мати товари на складі (весь перелік товарів) у кількості не менше 70% на момент укладання угоди. Запропонована ціна на товар є дійсна протягом 30 днів.
На випадок, якщо в процесі постачання наборів, деякі товари, будуть відсутні на ринку або на складі постачальника, можна замінювати позицію набору рівноцінним товаром іншої ТМ, не порушуючи ціну, кількість та об’єм товару в нижчу або вищу сторону (наприклад, якщо заявлено 1 л рідкого мила ТМ Х, має бути не менше 1 л мила рідкого ТМ Y) за погодженням Замовника. |
13 |
Місце та термін надання цінових пропозицій: |
Неповні пропозиції (без відповідей по кожному з пунктів у Додатку №1, сертифікатів якості) та пропозиції, надіслані після вказаного терміну, вважатимуться недійсними і розглядатися не будуть.
Цінові пропозиції надсилати на e-mail: [email protected] |
14 |
Критерії вибору виконавця: |
● відповідність вартості запропонованого набору Постачальника оголошеній вартості у тендерному запрошені Організатора; ● відповідність товару запиту тендерного запрошення; ● відповідність фасування наборів; ● наданий повний пакет документів організації; ● згода на указані у тендерному запрошені умови оплати; ● умови доставки; ● термін доставки. |
15 |
Додаткова інформація: |
Оцінювання тендерних пропозицій буде проводитись Тендерною комісією, відповідно до мети, предмету та умов тендеру. В результаті оцінки тендерних пропозицій Тендерною комісією буде рекомендовано переможця тендеру. Організатор тендеру має право відмінити тендер у цілому без надання роз’яснень учасникам. Надсилаючи документи для участі у загальній процедурі за цим тендерним оголошенням учасник підтверджує своє розуміння та згоду з тим, що Організатор тендеру може відхилити його тендерну пропозицію у випадку, якщо пропозиції інших учасників міститимуть більш вигідні умови, та що Організатор тендеру не обмежений у прийнятті будь-якої іншої пропозиції з більш вигідними для нього умовами. Участю у тендері учасник погоджується зі всіма умовами тендеру та бере на себе обов’язок їх належно виконувати. Організатор тендеру залишає за собою право вести переговори щодо умов замовлення (термін, ціна, заміна до 5 найменувань у складі набору по якості) з учасником. Організатор не несе відповідальності за неможливість контакту з учасником, якщо будь-яка інформація про учасника повідомлена неправильно. Учасник несе особисту відповідальність за достовірність наданої ним інформації. У випадку виникнення ситуації, що припускає неоднозначне тлумачення умов запиту, та/або питань, неврегульованих умовами запиту, остаточне рішення приймається Організатором. Рішення Організатора є остаточним та оскарженню не підлягає. |
16 |
Інформація про маркування: |
Маркування на коробці, яке включатиме: назву набору, з написом/позначенням «для ЧОЛОВІКІВ»; номенклатурний перелік/найменування; вага/кількість; терміни придатності; напис «Гуманітарна допомога – Не для продажу»; у кожному наборі також має бути інструкція про те, для чого і як його слід використовувати; логотипи/брендінг – відповідно до консультацій із Благодійним Фондом.
|
Додаток № 1
ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ
Уважно вивчивши умови тендерного запрошення, цим подаємо на участь у торгах свою цінову пропозицію:
1. Повне найменування Учасника _______________________________________________________
2. Фізичне місцезнаходження ___________________________________________________________
3. Телефон _________________________ e-mail: _____________________________________
4. Керівництво (прізвище, ім’я по батькові) _______________________________________________
5. Код ЄДРПОУ ______________________________________________________________________
6. Довідка про діяльність фірми (КВЕД) __________________________________________________
7. Статус платника податків: платник чи неплатник ПДВ (обрати статус – підкреслить свій варіант).
8. Контактна особа (прізвище, ім’я по батькові, телефон) __________________________________________________
9. Умови оплати (підкреслить свій варіант):
● за фактом отримання товару;
● перші 50% від загальної суми Лоту сплачуються Замовником шляхом попередньої оплати протягом 5 (п’яти) банківських днів з моменту отримання рахунку Постачальника, другі 50% сплачуються Замовником після поставки Товару в повному обсязі протягом 5 (п’яти) банківських днів з моменту отримання рахунку Постачальника та підписання відповідних накладних.
10. Підтверджуємо очікуваний термін доставки з дати підписання договору (або з дати отримання замовлення від Замовника) - 5 робочих днів.
11. Запропонована вартість предмета закупівлі - Гігієнічний набір для чоловіків з особливими потребами (в т.ч. для чоловіків похилого віку), із пакуванням у п’ятишарову картонну коробку, складає ХХХ грн ХХ коп (у дужках вказати суму прописом), а загальна сума всього обсягу поставки (50 шт. наборів) складає ХХХ грн ХХ коп (у дужках вказати вказати суму прописом).
Специфікація гігієнічного набору для чоловіків з особливими потребами (в т.ч. для чоловіків похилого віку)
№ |
Найменування |
Одиниця виміру |
Кількість одиниць |
Бренд (торгова марка)/ виробник |
Фактична вага/об’єм запропонованого товару |
Ціна за одиницю (з ПДВ) |
Загальна ціна (з ПДВ) |
1 |
Прокладки/ серветки абсорбуючі, 600 x 600 mm, 30 шт /уп |
шт |
1 |
|
|
|
|
2 |
Мило рідке/ Гель для душу, 500 мл. |
шт |
1 |
|
|
|
|
3 |
Прокладки урологічні чоловічі, 6 крапель, Super, типу марки Seni, 20 шт /уп |
шт |
2 |
|
|
|
|
4 |
Підгузки для дорослих, розмір L(100-150 см), типу Dr.Comfort, 30 шт /уп |
шт |
2 |
|
|
|
|
5 |
Вологі серветки, 100 шт /уп. |
шт |
2 |
|
|
|
|
6 |
Лосьйон/крем для тіла зволожуючий, 250 мл |
шт |
1 |
|
|
|
|
7 |
Пакування - коробка з п’ятишарового картону |
шт |
1 |
|
|
|
|
|
ВСЬОГО |
|
Вимоги до продукції і порядку ціноутворення на продукцію:
● Уся продукція має бути в оригінальній заводській упаковці (фасуванні).
● Відхилення від ваги/об’єму, зазначеного у таблиці вище, може бути у межах +/-10%; фактичні вагу/об’єм необхідно зазначити у стовпчику «Фактично запропонована вага/об’єм».
● Ціни вказуються із врахуванням всіх витрат (на транспортування, завантаження, розвантаження, пакування та т. ін.), що сплачуються або мають бути сплачені.
12. Ми зобов’язуємося дотримуватися умов цієї пропозиції 30 днів з дня подання цінової пропозиції. Наша пропозиція є обов’язковою для нас.
13. Якщо нашу пропозицію буде обрано, ми зобов’язуємося підписати Договір про закупівлю у строк не пізніше ніж через 3 робочі дні з дати отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
14. Одночасно засвідчуємо, що наша компанія не є банкрутом і не ліквідується, не має справи у судовому впровадженні, не укладала угоди з кредиторами, не призупинила діяльність, не є учасником процесів з даних питань, не знаходиться в будь якій аналогічній ситуації, що випливає із подібної процедури відповідно до національних правил чи законодавства; одночасно повідомляємо, що не існує обставин конфлікту інтересів між замовником і нами, а саме, відсутні родинні, емоційні зв’язки, спільні політичні, економічні чи інші види інтересу.
Дата___________________
________________________________ ___________ ________________
(посада керівника учасника
або уповноваженої ним особи) (підпис) (ініціали та прізвище)
М.П.
Коментарі