Оголошується тендер на проведення серії мобілізаційних (фандрейзингових) кампаній за підтримки Антикризової гуманітарної програми Міжнародного фонду «Відродження» в рамках проекту «Підтримка процесу розвитку осередків громадської активності на базі закладів культури» Інституту соціокультурного менеджменту.
Мобілізаційні (фандрейзингові) кампанії мають бути проведені протягом 10 місяців (орієнтовно червень 2011- березень 2012 року) не менше ніж у 5-ти регіонах України.
Одним із компонентів мобілізаційних кампаній може бути проведення тренінгів «Методологія і методика проведення фандрейзингової кампанії» (не менше ніж у 5-ти регіонах України, не менше 20 учасників тренінгів, всього не менше 100 учасників тренінгів).
Мета фандрейзингових кампаній: Надати інформаційну, консультаційну і фінансову підтримку творчим колективам, громадським і благодійним організаціям в проведенні благодійних концертів, вистав, виставок, гастролей, метою яких є збір пожертв та надання благодійної допомоги вразливим категоріям громадян, які найбільше постраждали від кризи.
Зміст фандрейзингових кампаній: переможець тендеру, відібраний на основі відкритого конкурсу, здійснюватиме консалтинговий супровід інформаційно-фандрейзингових кампаній. Його фахівці нададуть також допомогу в організації і проведенні щонайменше 50 благодійних концертів, творчих виступів, виставок і вистав у найбільш вражених кризою регіонах України, передусім тих, де громадські ініціативи фінансуються Антикризовою гуманітарною програмою Міжнародного фонду «Відродження».
Учасники фандрейзингових кампаній: активісти громади, ініціативні групи, представники місцевих громадських організацій і ЗМІ, грантери Міжнародного фонду «Відродження».
Хто може брати участь у конкурсі: громадські організації та благодійні фонди Хто не може брати участі у конкурсі: політичні та комерційні організації/
Загальні вимоги до претендентів:
Претендентам необхідно надіслати до Інституту соціокультурного менеджменту наступні документи:
В темі листа має бути зазначено: «Тендерна пропозиція». Завантажити аплікаційну форму проектної пропозиції можна тут.
Бюджет конкурсу – 280 000 гривень.
Останній термін подачі заявок на тендер – 17.00 20 квітня 2011 року.
Заявки подаються в електронному вигляді на адресу [email protected].
Оголошення результатів планується - не пізніше 10 травня 2011 року.
Контактна інформація Інституту соціокультурного менеджменту: інтернет сторінка: www.lacenter.org.ua, електронна адреса: [email protected], телефон для довідок: (0522) 27-10-95.
Контактна особа: Марія Калашнік, асистент проекту «Підтримка процесу розвитку осередків громадської активності на базі закладів культури».
Остаточне рішення щодо тендерної пропозиції перегляду не підлягає. Причини відмови в підтримці тендерної пропозиції не повідомляються.
Довідково
Метою проекту “Підтримка процесу розвитку осередків громадської активності на базі закладів культури”, що здійснюється Інститутом соціокультурного менеджменту за підтримки Антикризової гуманітарної програми Міжнародного фонду “Відродження” є анімувати (оживити) заклади культури, які потерпають через кризу, надати підтримку активності громад та творчих колективів сіл, селищ і малих міст шляхом трансформування будинків культури та бібліотек в місцеві осередки громадської активності на користь громади.
Детальніше про програму: www.irf.ua
Коментарі