bg-img bg-img bg-img
Увiйти в ГУРТ
Забули пароль?

Ще не з нами? Зареєструйтесь зараз

Тендер на закупівлю лавок паркових з сонячними панелями
28.07.2021

Громадська організація «Курахівський центр місцевого економічного розвитку» в рамках грантового проекту «Енергія сонця – на користь людям!» (Угода № RPP/2021/07/059/DR), в межах Програми ООН із відновлення та розбудови миру, за фінансової підтримки урядів Данії, Швейцарії та Швеції, оголошує відкритий тендер на закупівлю лавок паркових з сонячними панелями.

Дата оголошення про тендер: 28.07.2021 р.

Термін подання тендерних пропозицій: до 12.08.2021 р.

 Предметом закупівлі є товари, а саме: 

1. Лавка паркова з сонячними панелями:

Країна виробник – Україна;

Матеріал виготовлення – метал, деревина;

Максимальна потужність сонячної батареї – 150 Вт.;

Номинальна напруга: 12В;

Аккумуляторна батарея Challenger EV12-18;

Контролер заряду (ШІМ) з дісплеєм, 12/24В, 20А;

USB порти – 2 (1А/2А);

Діапазон робочої температури панелі – -30 ℃ до +50℃;

Діапазон робочої температури аккумулятора – -20 ℃ до +60℃;

Діапазон робочої температури контролера – -25 ℃ до +50℃,

або аналогічний за характеристиками товар іншого виробника

Кількість одиниць – 6 (шість).

Строк надання товарів/ послуг: протягом 40 днів від дати підписання Договору поставки.

У вартість товару повинна бути включена доставка товару до місця призначення, а саме: Донецька область, м. Курахове, проспект Запорізький, 2.

Закупівля здійснюється в рамках проєкту без ПДВ.

Вимоги до постачальника товарів – учасника конкурсу:

До участі у тендері запрошуються суб‘єкти підприємницької діяльності, належним чином зареєстровані за законодавством України: не є платниками ПДВ, постачальники, що мають  досвід роботи у відповідній сфері, відповідні КВЕД для здійснення торгівлі/надання послуг, заявлений товар у наявності на складі у вказаній кількості, можливість здійснити доставку у вказаний строк за зазначеною адресою та можливість надати оригінали супроводжуючих документів з печаткою та підписом (договір поставки, рахунок-фактура, видаткова накладна/ акт виконаних робіт) 

Учасник тендеру надає організатору наступні документи (склад цінової пропозиції):

  1. Копія документу, що підтверджує державну реєстрацію;
  2. Копія документу, що підтверджує податковий статус
  3. Тендерна пропозиція, заповнена за зразком (додається);
  4. Оригінал Рахунка-фактури 
  5. Зразок договору поставки товару
  6. Та інші документи, якщо вважає  за необхідне

 Істотні критерії (умови) відбору конкурсних пропозицій:

  1. Відповідність учасника кваліфікаційним вимогам тендерного оголошення;
  2. Відповідність поданих документів умовам тендерного оголошення
  3. Якість опису товару та відповідність очікуванням організатора
  4. Прийнятна ціна, умови оплати та умови надання товарів/послуг

Тендерні процедури:

Запитання щодо тендеру можна надсилати в електронному вигляді за ел. адресою: [email protected] до 12.08.2021 року.

До участі у відборі тендерних пропозицій допускаються тендерні пропозиції, які повністю відповідають умовам цього тендерного оголошення.

Тендерні пропозиції, мають бути чинними та не підлягатимуть внесенню змін з боку учасників тендеру, що їх подали, до повного завершення надання послуг/передачі товару.

Тендерні документи повинні бути складені українською мовою, підписані уповноваженою особою учасника та засвідчені печаткою (за наявності) та у відсканованому (електронному вигляді, у форматі PDF) надіслані учасником  до 12.08.2021 року:

- на електронні адреси [email protected] та [email protected]   зазначенням у темі «Вікритий тендер_RPP/2021/07/059/DR_назва учасника», 

організатору тендеру у письмовій формі в запечатаних конвертах із зазначенням на конверті назви та адреси Постачальника, «Відкритий тендер: закупівля лавок паркових з сонячними панелями» в рамках грантового проекту «Енергія сонця – на користь людям!» (Угода № RPP/2021/07/059/DR), за адресою: Громадська організація «Курахівський центр місцевого економічного розвитку», за адресою: 85612, Донецька область, м. Курахове, проспект Запорізький, 2 у строк до 12.08.2021 року.  

Всі тендерні пропозиції, отримані організатором після кінцевого терміну їх подання, а саме після 23-59 год. 12.08.2021, розгляду не підлягатимуть.

Визначення переможця тендеру, відбудеться шляхом розгляду та перевірки наданих пропозицій  на відповідність умовам конкурсу, викладеним у тендерній документації. Перевага буде надана постачальнику, пропозиція якого відповідатиме зазначеним в тендерному оголошенні критеріям та пропонуватиме найнижчу ціну.

Результати тендеру будуть повідомлені організатором учасникам тендеру шляхом надсилання відповідних повідомлень електронною поштою протягом не більше ніж трьох робочих днів з дати прийняття рішення про визначення переможців.  Дата засідання тендерного комітету для розгляду заявок та прийняття рішення має відбутися не пізніше 20.08.2021 року.

Додаткові застереження:

Учасник цієї загальної процедури (відкритого тендеру) приймає до уваги та погоджується з тим, що організатор тендеру залишає за собою право вимагати від учасника тендеру додаткові документи та/або інформацію, що підтверджують відповідність окремих положень документів вимогам та умовам цього тендерного оголошення.

Учасник цієї загальної процедури (відкритого тендеру) надсилаючи документи для участі у загальній процедурі (відкритому тендері) за цим тендерним оголошенням підтверджує своє розуміння та згоду з тим, що організатор тендеру може відхилити його тендерну пропозицію у випадку, якщо пропозиції інших учасників міститимуть більш вигідні умови, та що організатор тендеру не обмежений у прийнятті будь-якої іншої пропозиції з більш вигідними для нього умовами.

Керівник ГО «КЦМЕР»

Запорощенко С.Ю.

телефон +380955337903

Контакти

  • +380955337903 Запорощенко Сергій Юрійович

Коментарі

  •   Пiдписатися на новi



Щоб розмістити свою новину, відкоментувати чи скопіювати потрібний текст, зареєструйтеся та на портал.