Від учасника тендеру, у якого буде здійснюватися закупівля канцелярських, господарських та офісних товарів товарів очікується надання наступних послуг:
- Продаж канцелярських, господарських та офісних товарів;
- Доставка канцелярських, господарських та офісних товарів до офісу організації.
Очікувана тривалість надання послуги – рік з моменту підписання договору з можливістю подовження на 1 рік.
Вимоги до учасників тендеру:
- юридичні особи або фізичні особи-підприємці, що належним чином зареєстровані відповідно до законодавства України і мають відповідні КВЕДи;
- мають можливість надання рахунків без ПДВ.
Пропозиції учасників конкурсного відбору будуть оцінюватися за стобальною шкалою за такими критеріями:
- Ціна товарів (максимум 40 балів за критерій).
- Умови надання знижки (максимум 20 балів за критерій).
- Кількість найменувань у асортименті товарів (максимум 20 балів за критерій).
- Мінімальний строк (кількість днів), за який постачальник може здійснити доставку товарів після здійснення замовлення (максимум 10 балів за критерій).
- Мінімальна сума замовлення, за якої здійснюється безкоштовна доставка товарів до офісу організації (максимум 10 балів за критерій).
Зміст конкурсних пропозицій
Учасники повинні включати таку інформацію до конкурсних пропозицій:
- Копії реєстраційних документів (виписка з ЄДР про державну реєстрацію, свідоцтво/довідка платника податків);
- Заповнена Таблиця 1 цієї інструкції з інформацією, що стосується критеріїв оцінювання;
- Заповнена Таблиця 2 - пропозиція з ціною за одиницю товару (прайс-лист);
- Заповнена та підписана Анкета учасника (Додаток №1) ;
- Документ, який підтверджує кількість найменувань в асортименті товарів;
- Шаблон договору з умовами надання послуг.
Отримати тендерну документацію можна за посиланням на сайті УНЦПД:http://www.ucipr.org.ua/index.php?option=com_content&view=category&id=40&Itemid=218&lang=ua
Кінцева дата надання тендерних пропозицій - 28 жовтня 2020 року.
Коментарі