bg-img bg-img bg-img
Увiйти в ГУРТ
Забули пароль?

Ще не з нами? Зареєструйтесь зараз

Конкурсне оголошення про проведення відкритого конкурсу із закупівлі послуг
29.09.2020

Конкурсне оголошення про проведення відкритого конкурсу із закупівлі послуг серед розробників  інтернет магазинів керамічної продукції на платформі Prom.ua

Громадська організація «Союз виробників художньої кераміки Слов’янська» в рамках проєкту «Збільшення стратегічного потенціалу керамічного кластеру з центром у місті Слов’янську», що реалізується в межах проекту Програми розвитку ООН із відновлення та розбудови миру за фінансової підтримки Європейського Союзу, оголошує відкритий конкурс на розробку та обслуговування  інтернет магазину керамічної продукції Слов’янського керамічного кластеру на платформі Prom.ua.

Дати оголошення відкритого конкурсу на розробку та обслуговування  інтернет магазину керамічної продукції Слов’янського керамічного кластеру на платформі Prom.ua:

29.09.2020 — 08.10.2020.

Вимоги до розробника  інтернет магазину — учасника конкурсу:

До участі у конкурсі запрошуються суб’єкти підприємницької діяльності, належним чином зареєстровані за законодавством України: постачальники, що мають досвід роботи у відповідній сфері – мінімум 2 роки, відповідні КВЕДи для здійснення запитуваної діяльності, заявлений товар має бути у наявності на складі у вказаній кількості; постачальник має можливість здійснити доставку у вказаний строк за зазначеною нижче адресою та можливість надати оригінали супроводжуючих документів з печаткою (за наявності) та підписом.

Основні технічні вимоги до розробки інтернет магазину:

-          мова веб-сторінок – українська;

-          веб-сторінки повинен представляти собою інформаційну структуру доступну в мережі Інтернет під відповідним доменним іменем;

-          веб-сторінки мають складатись з головної сторінки та розділів, які окремо можуть редагуватися;

-          доступ до адміністративної частини має базуватись на використанні унікального логіну та паролю.

Вимоги до функцій веб-сторінки:

-          навігація: інтерфейс веб-сторінок має забезпечити інтуїтивно зрозумілий перехід/пошук в структурі розміщеної інформації, швидкий і логічний перехід до інших розділів/сторінок;

-          контент: модифікація вмісту розділів повинна здійснюватися за допомогою адміністраторського веб-інтерфейсу, який без застосування спеціальних навичок програмування повинен передбачати можливість редагування інформаційного вмісту сторінок платформи;

-          наповнення інформацією повинно проводитися з використанням WYSIWYG редактору.

Вимоги до функціональних можливостей:

-          CMS:  можливість додавати, редагувати та видаляти розділи та сторінки в них;

Дизайн:

-          виконавець повинен надати декілька макетів (прототипів) майбутнього дизайну (2 або більше) на затвердження Замовнику;

-          основне поле контенту – відображає основний зміст вибраного розділу; стильове оформлення товарів та їх елементів має бути єдиним для всіх сторінок веб-порталу;

-          розробити концепцію фотографій товару для вітрини інтернет магазину.

-          професійно сфотографувати і обробити 600-800 одиниць товару;

-          розробити стиль опису товарів (семантичне ядро, промотекст, список характеристик, конкурентні переваги тощо)

-          створити індивідуальні веб-картки пропонованих товарів;

-          розробити рекламні банери на сайт (12-24 шт.);

-          Розробити загальний каталог продукції для скачування клієнтами (багатосторінковий PDF);

-          закріпити усі картковані  товари на платформі Prom.ua;

-          зв’язати рекомендовані і схожі товари;

-          налаштувати логістику доставки і онлайн оплати товарів;

-          налаштувати процес передачі замовлень декільком (мінімум двом) відділам продажу;

-          створити та передати Замовнику відеопосібник-інструкцію для самостійного обслуговування створеного інтернет магазину;

Протягом року здійснювати гарантійну підтримку створеного інтернет магазину.

Вимоги щодо  обслуговування   інтернет магазину:

-          Оперативне додавання / зміна контенту сайту (нові категорії товарів, фото продукції, рекламні банери, ціни, pdf каталоги продукції, текстова інформація)

-          Щомісячне надання аналітики по сайту (статистика відвідувань, рейтинг сторінок і товарів по результатам пошуку, кількість відмов, географія користувачів, джерела трафіку)

-          Зворотній зв’язок з користувачами / покупцями (відстеження та реагування на відгуки, претензії, питання і побажання)

 

Оплата послуг здійснюватиметься в національній валюті України у безготівковій формі і буде здійснена після доставки у місто Слов’янськ та перевірки якості товару і відповідності до вимог. Рішення щодо визначення переможця конкурсу прийматиметься згідно з вимогами чинного законодавства України та Політики закупівель Донора. Переможцем стане постачальник, пропозиція якого відповідає інструкціям у конкурсному оголошенні, технічним специфікаціям і є найвигіднішою для замовника з погляду вартості та гарантії. 

 

Учасник конкурсу надає організатору наступні документи (склад цінової пропозиції):

  • Копія документу, що підтверджує державну реєстрацію підрядника для здійснення відповідної діяльності на території України та відповідних КВЕДів;
  • Копія документу, що підтверджує податковий статус;
  • Конкурсна пропозиція, заповнена за зразком (додається);
  • Оригінал Рахунка-фактури;
  • Зразок договору надання послуг;
  • Інші документи, які, на думку підрядника, можуть бути корисними для оцінки пропозиції (наприклад, рекомендаційні листи тощо);

 

Істотні критерії (умови) відбору конкурсних пропозицій:

  • Відповідність учасника кваліфікаційним вимогам конкурсного оголошення;
  • Відповідність поданих документів умовам конкурсного оголошення
  • Якість товару та відповідність очікуванням організатора
  • Прийнятна ціна, умови оплати та умови надання товарів/послуг

 

Строк створення магазину: протягом 30 (тридцять)  днів від дати підписання Договору.

 

Кінцевий термін подання цінової пропозицій: 08 жовтня 2020 року до 18.00. Всі пропозиції, отримані після вказаного терміну, розгляду не підлягають.

 

Вимоги до надсилання цінової пропозиції:

До участі у відборі конкурсних пропозицій допускаються конкурсні пропозиції, які повністю відповідають умовам цього оголошення.

  • Пропозиція повинна залишатися чинної до 20 жовтня 2020 р.
  • Зацікавлені сторони можуть отримати додаткову інформацію та відповіді на питання щодо конкурсу за ел. адресою p.o.slav.ceramik@gmail.com або за телефоном +38 050 969 2600 (керівник проекту Андрій Міщенко) до 08.10.2020, 18:00

Конкурсні документи (пропозиції) повинні бути складені українською мовою, підписані уповноваженою особою учасника та засвідчені печаткою (за наявності), та

 

в електронному вигляді (у форматі PDF) мають бути надіслані на електронну адресу: [email protected] та  [email protected] із темою листа «Відкритий конкурс_грантова угода_№RPP/2020/08/198/BSP» не пізніше 08 жовтня 2020 року (до 23:59).

  • в оригіналі у паперовому запечатаному вигляді мають бути надіслані за адресою: Україна, Донецька область, м. Слов’янськ, відділення Нової Пошти № 11,  Громадська організація «Союз виробників художньої кераміки Слов’янська» для доставки у відділення НП не пізніше 08 жовтня 2020 року (до 18.00).
  • Конкурсні пропозиції надані пізніше встановленого терміну не приймаються і повертаються учасниками у запечатаному вигляді.

Визначення переможця конкурсу, відбудеться шляхом розгляду та перевірки наданих пропозицій на відповідність умовам конкурсу, викладеним у документації. Перевага буде надана постачальнику, пропозиція якого відповідатиме зазначеним в конкурсному оголошенні критеріям і є найвигіднішою для замовника з погляду вартості та гарантії. 

Результати конкурсу будуть повідомлені організатором учасникам конкурсу шляхом надсилання відповідних повідомлень електронною поштою протягом не більше ніж трьох робочих днів з дати прийняття рішення про визначення переможців. Дата засідання конкурсного комітету для розгляду заявок та прийняття рішення має відбутися не пізніше  12 жовтня 2020 року.

Додаткові застереження

Учасник цього відкритого конкурсу бере до уваги та погоджується з тим, що організатор конкурсу залишає за собою право вимагати від учасника додаткові документи та/або інформацію, що підтверджують відповідність окремих положень документів вимогам та умовам цього конкурсного оголошення.

Учасник цього відкритого конкурсу, надсилаючи документи для участі у відкритому конкурсі за цим оголошенням, підтверджує своє розуміння та згоду з тим, що організатор конкурсу може відхилити його цінову пропозицію у випадку, якщо пропозиції інших учасників міститимуть вигідніші умови, та що організатор конкурсу не обмежений у прийнятті будь-якої іншої пропозиції з вигіднішими для нього умовами.

Контакти:

Зацікавлені підрядники можуть отримати додаткову інформацію за телефонами: +38 050 969 2600 (керівник проєкту Андрій Міщенко)

Форма конкурсної пропозиції за посиланням:  https://drive.google.com/file/d/1yShEBfIb5iioeQBUtX1BnPYDH3BgrIrW/view?usp=sharing

Контакти

  • +38 050 969 2600 (керівник проєкту Андрій Міщенко)

Коментарі

Оксана Шалаута   1526 днів тому   #  

Доброго дня!
Чи дана закупівля ще актуальна? Тому що дедлайн вказаний 08.11.2020 року, проте вивчаючи умови участі дедлайн вказаний 08.10.2020р.?

  •   Пiдписатися на новi
  •   Пiдписатися на новi



Щоб розмістити свою новину, відкоментувати чи скопіювати потрібний текст, зареєструйтеся та на портал.