Конкурс проводиться в рамках проекту USAID “Прозорість енергетичного сектору”, який виконує DiXi Group. Метою досліджень є визначення найбільш запитуваної інформації про енергетику, оцінювання рівня задоволення постачальниками та якістю енергетичних послуг, виявлення потреб у нових сервісах, оцінювання сприйняття населенням енергетичної політики країни – для кращої комунікації цих питань у подальшому.
Послуги включають такі загальні завдання:
1) проведення загальноукраїнського соціологічного дослідження: метод face-to-face інтерв’ю, анкета із близько 50 запитань закритого типу, всі регіони України (за винятком АР Крим, м.Севастополь і непідконтрольних територій Донецької та Луганської областей), доросле населення віком від 18 років, вибірка не менше 3600 респондентів, репрезентативна за статтю, віком, доходом, регіоном проживання та розміром населеного пункту;
2) проведення двох фокус-груп (глибинні інтерв’ю) з представниками енергетичного бізнесу (близько 15 осіб) та видобувних компаній (близько 10 осіб).
Остаточний дизайн та терміни виконання завдань будуть узгоджені після вибору постачальника послуг.
Завдання
- Провести загальноукраїнське соціологічне дослідження з вибіркою не менше 3600 респондентів:
- провести тестування, фіналізувати та отримати від Замовника схвалення анкети-опитувальника українською мовою;
- підготувати дизайн репрезентативного опитування, який гарантує межу похибки +/- 2%;
- організувати, провести та контролювати інтервʼю;
- створити коди і ключі для відповідей респондентів у файлах формату CSV;
- здійснити перевірку та верифікацію даних;
- розробити табличний звіт у форматі XLS(X) для перехресних таблиць для кожної змінної;
- скласти паспорт (опис методології) дослідження та кодувальний ключ для онлайн-публікації;
- деталізувати дані на основі регіону, статі, віку, місця проживання (місто-село), доходів, підготувати проект звіту (презентації) у візуальному форматі (PowerPoint, Prezi тощо) за результатами опитування англійською та українською мовами;
- готувати перехресні таблиці на додаткові запити;
- на основі отриманого зворотнього зв’язку підготувати звіт (презентацію) про результати опитування англійською та українською мовами.
- Провести дві фокус-групи (глибинні інтерв’ю) з представниками енергетичного бізнесу (близько 15 осіб) та видобувних компаній (близько 10 осіб):
- провести тестування, фіналізувати та отримати від Замовника схвалення переліку питань українською мовою;
- підготувати дизайн дослідження, у тому числі скласти перелік учасників фокус-груп (глибинних інтерв’ю) на основі критеріїв та пропозицій, наданих Замовником;
- скласти паспорт (опис методології) дослідження;
- організувати, провести та контролювати фокус-групи (глибинні інтерв’ю);
- підготувати стенограму (транскрипт) фокус-груп (глибинних інтерв’ю);
- підготувати проект звіту (презентації) у візуальному форматі (PowerPoint, Prezi тощо) за результатами фокус-груп (глибинних інтерв’ю) англійською та українською мовами;
- на основі отриманого зворотнього зв’язку підготувати звіт (презентацію) про результати англійською та українською мовами.
Очікувані результати
Завдання 1:
- фіналізована та затверджена Замовником анкета-опитник (українською мовою);
- дані у форматі CSV, кодувальний ключ, опис (дизайн) дослідження;
- перехресні таблиці даних для кожної змінної;
- звіт (презентація) результатів англійською та українською мовами.
Завдання 2:
- фіналізовані та затверджені Замовником перелік питань та учасників фокус-груп (глибинних інтерв’ю);
- опис (дизайн) дослідження;
- стенограма (транскрипт) фокус-груп (глибинних інтерв’ю);
- звіт (презентація) результатів англійською та українською мовами.
У конкурсі можуть брати участь соціологічні, дослідницькі компанії/агенції з України та іноземних держав, які мають географічний код USAID 110 (Сполучені Штати, незалежні держави колишнього Радянського Союзу або країни, що розвиваються, за винятком будь-якої країни, яка є забороненим постачальником), або консорціуми компаній/агенцій та неприбуткових організацій з України, що мають підтверджений досвід проведення загальнонаціональних опитувань та відповідну спроможність для досліджень, аналізу і комунікацій.
Заявки мають включати:
- змістовну пропозицію – опис досліджень із запропонованим підходом до вибірки та збору даних, очікуваних часових рамок;
- інформацію про попередній досвід надання послуг з досліджень громадської думки;
- повну комерційну (цінову) пропозицію щодо кожного з видів послуг – соцопитування (з розрахунку на 1 опитуваного та загальну вартість) та фокус-групи / глибинні інтерв’ю (загальна вартість). Постачальник має гарантувати розумне збереження ціни протягом періоду надання послуг.
В рамках проектів міжнародної технічної допомоги (МТД) товари, роботи і послуги, що поставляються виконавцю проекту і оплачувані за рахунок МТД, відвантажуються (виконуються, постачаються) постачальниками такому виконавцю без нарахування ПДВ (див. п.197.11 ПКУ, Лист ДФСУ від 16.01.2016 р N 765/6 / 99-99-19-03-02-15 , Лист ГУ ДФС у м. Києві від 30.08.2016 № 19408/10/26-15-12-05-11).
Подаючи пропозицію на проведення заходу, учасник тендеру, що є платником ПДВ, погоджується на включення в Договір типового положення про звільнення від ПДВ відповідно до Постанови КМУ від 15 лютого 2002 р. N 153 ( 153-2002- п ) «Про створення єдиної системи залучення, використання та моніторингу міжнародної технічної допомоги», вартість таких товарів, робіт і послуг звільняється від податку на додану вартість. та з урахуванням роз’яснень, що містяться у Листі ДПС України № 4526/0/71-12/12-1017 від 27 вересня 2012 р. «Щодо інформаційних довідок».
Оцінювання пропозицій відбуватиметься за такими критеріями:
- Можливості для проведення масштабних досліджень громадської думки, у т.ч. наявність власної мережі інтервʼюерів.
- Підтверджений досвід досліджень громадської думки та проведення фокус-груп / глибинних інтерв’ю з представниками бізнесу.
- Підхід до вибірки та опитування, очікуваний термін проведення досліджень.
- Вартість надання послуг та її обґрунтованість.
Повний пакет документів повинен містити скан-копії:
- Заповненої заявки на участь в повному конкурсному відборі, яку можна знайти за посиланням: http://bit.ly/38dL88B.
- Цінової пропозиції відповідно до вищезазначених вимог.
Для юридичної особи прохання додати наступні скан-копії:
- Довідку про реєстрацію платника податків.
- Свідоцтва або виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб.
Для фізичної особи прохання додати наступні скан-копії:
- Свідоцтва або виписки з Єдиного державного реєстру.
Просимо надсилати пропозиції українською мовою, вказавши очікуваний рівень оплати послуг (ціни повинні бути представлені в гривнях без ПДВ), до 23:59 28 липня 2020 року за адресою: [email protected], вказавши в темі листа “Соціологічне дослідження”.
Контактна інформація:
Чорниш Віктор,
Провідний менеджер з постачання
Громадської організації «ДІКСІ ГРУП»
Вул. Інститутська 18А, оф.3
м. Київ, 01021
Тел./Факс: (+38 044) 253 66 94
E-mail: [email protected]
Коментарі