Цей конкурс заявок пов’язаний з відбором однієї громадської організації та направлений на пілотування проєкту місцевої системи підтримки ветеранів АТО/ООС за принципом рівний-рівному у громадах Дніпропетровської області. Дедлайн - 31 березня 2020 року.
Це оголошення має на меті надати інформацію про конкурс грантів для неурядових організацій, які здійснюють діяльність на території Дніпропетровської області, який проводиться Програмою ООН із відновлення та розбудови миру, та пояснити процедуру подачі проєктних пропозицій. В оголошенні викладені критерії відповідності вимогам конкурсу, процес подачі та відбору проєктних пропозицій, а також критерії оцінки проєктів, які будуть відібрані в межах цього конкурсу.
Конкурс проводиться за наступним цільовим напрямом:
UN_RPP_3_2020_13_CS: «Розвиток місцевої системи підтримки ветеранів АТО/ООС за принципом рівний-рівному у громадах Дніпропетровської області»
Програму ООН із відновлення та розбудови миру реалізують чотири агентства ООН: Програма розвитку ООН (ПРООН), Структура ООН з питань гендерної рівності та розширення прав і можливостей жінок (ООН Жінки), Фонд ООН у галузі народонаселення (UNFPA) і Продовольча та сільськогосподарська організація ООН (ФАО).
Програму підтримують дванадцять міжнародних партнерів: Європейський Союз (ЄС), Європейський інвестиційний банк (ЄІБ), а також уряди Великої Британії, Данії, Канади, Нідерландів, Німеччини, Норвегії, Польщі, Швейцарії, Швеції та Японії.
Заходи Програми згруповані за такими ключовими компонентами Програми, які відображають пріоритетні потреби регіону:
Компонент I: Економічне відновлення та відбудова критично важливої інфраструктури;
Компонент II: Ефективне місцеве самоврядування та реформа з децентралізації влади;
Компонент III: Громадська безпека та соціальна згуртованість.
Фінансування в межах конкурсу грантів буде надано за підтримки уряду Королівства Нідерландів.
Фінансове адміністрування грантового конкурсу покладене на Програму розвитку ООН (ПРООН).
3.1. Громадські або благодійні організації, що подаватимуть проєктні пропозиції за цим Конкурсом, мають відповідати наступним обов’язковим вимогам:
3.2. Фахівці, залучені до виконання проєкту, повинні відповідати наступним вимогам:
Зайнятість персоналу:
· Керівник проєкту – не більше 0,5-0,75 ставки;
· Бухгалтер – не більше 0,25 ставки.
3.3. Території реалізації конкурсу:
Проєкт пілотується у мінімум 3 містах Дніпропетровської області:
• Новомосковськ
• Нікополь
• Павлоград
Якщо організація планує додати міста, або працювати на рівні ОТГ, очікується відповідне обґрунтування цього у проєктній заявці.
Пропозиції від організацій, які не відповідають наведеним вимогам, розглядатися не будуть. Заявки, надіслані від фізичних осіб, комерційних організацій, державних установ і організацій, органів місцевого самоврядування, профспілок, політичних партій, релігійних організацій, розглядатися не будуть.
Організації, що мають поточну грантову угоду із компонентом «Громадська безпека та соціальна згуртованість» Програми ООН із відновлення та розбудови миру (технічно – з Програмою Розвитку ООН (ПРООН), не можуть бути відібрані в межах цього конкурсу до завершення дії такої грантової угоди, оскільки одна організація протягом одного грантового періоду може реалізовувати лише одну грантову угоду.
Цей конкурс заявок пов’язаний з відбором однієї громадської організації та направлений на пілотування проєкту місцевої системи підтримки ветеранів АТО/ООС за принципом рівний-рівному у громадах Дніпропетровської області, що базуватиметься на таких напрямах діяльності:
• Організація та налагодження діяльності груп самодопомоги ветеранів АТО/ООС за принципом «рівний рівному»
Успішна організація буде визначати формат зустрічей та програму для груп самодопомоги та необхідні ресурси для зустрічей. Ключовою буде роль лідера/лідерки групи самодопомоги. Лідером групи самодопомоги повинна бути людина з відповідними знаннями та рівнем підготовки, а також обов’язково представляти ветеранську спільноту на місці. За потреби, діяльність груп самодопомоги може включати організацію рекреаційних заходів (ретрітів).
• Запуск програми менторства ветеранів АТО/ООС для молоді у складних життєвих обставинах
Через програму менторства ветеран/ветеранка АТО/ООС буде виконувати роль ментора для учнів або студентів. Програма може втілюватися у співпраці з навчальними закладами, опорними навчальними закладами, технікумами, інтернатами, будинками дитячого типу, тощо.
Програма менторства повинна допомагати як самим ветеранам та ветеранкам АТО/ООС відновити відчуття сенсу та ефективно поділитися знаннями та досвідом, так і допомагати молоді здобути необхідні інструменти, щоб досягти успіху у поставлених перед собою завданнях.
Програма може працювати як у груповому форматі, форматі інтенсивного навчання, включно з фізичною підготовкою, так і у форматі індивідуальних зустрічей ментора-підопічного. Проте кінцевий формат програми менторства, який найкраще підходитиме до контексту, буде визначати успішна організація.
Важливо, для успішності програми менторства, організація повинна прописати у своїй грантовій заявці деталізований підхід до втілення програми. Наприклад, опис програми менторства може включати, але не обмежуватися наступним: формат відбору менторів та підопічних, створення бази даних менторів та підопічних, напрацювання цілей та плану роботи для окремих менторів та підопічних, систему моніторингу.
• Організація та проведення спортивних подій для/за участі ініціативи ветеранів АТО/ООС
Проведення спортивних змагань, подій та заохочення участі ветеранів та ветеранок у вже існуючих спортивних змаганнях та подіях. Важливо, що спортивні змагання та події мають проводитися у громаді реалізації проєкту та залучати доступні громаді ресурси. Спортивні події повинні передбачити залучення учасниць/учасників груп самодопомоги та менторської програми.
Очікується, що відібрана організація налагодить свій робочий процес за вищезгаданими напрямками роботи таким чином, щоб кожен напрям очолював профільний лідер. Лідери напрямів повинні мати відповідні практичні навики та знання, що стосуватимуться як тематики напряму, так і загальних навиків проєктного менеджменту, фасилітації, проведення тренінгів, тощо. Відповідно, у проєктній команді очікується мінімум три лідери напрямів в організації.
У свою чергу, кожна громада матиме координатора роботи за усіма напрямами на місцях. Координатори на місцях будуть курувати роботу по всіх напрямах у відповідній громаді, у тісній співпраці з лідерами напрямків. Важливо, щоб координатор/ка роботи на місці знаходилась/знаходився фізично у громаді реалізації проєкту.
Попри вказані вище основні напрями діяльності, організація заохочується пропонувати додаткову необхідну діяльність з ветеранами/ветеранками АТО/ООС, сім’ями ветеранів, сім’ями загиблих, волонтерами, тощо.
Інші практичні завдання, які очікуються від організації:
• У всіх напрямах діяльності потрібно приділяти особливу увагу включенню жінок із ветеранської спільноти і, відповідно, планувати діяльність за напрямами.
• Співпраця з державною владою на обласному рівні, співпраця з місцевою владою на рівні міст, ОТГ, тощо.
• Моніторинг потреб ветеранської спільноти у громадах реалізації даного проекту, особливо що стосується потреб пов’язаних з довгостроковою реінтеграцією у громаду
• Ефективна співпраця та регулярна координація між лідерами напрямів та координаторами у громаді
• Експертна підтримка у дизайні та імплементації інших активностей у сфері ветеранських справ у Дніпропетровській області, але не тільки
Очікувані результати
Детальні кількісні та якісні індикатори щодо очікуваних результатів будуть напрацьовані разом з відібраною організацією.
Тривалість проєкту – до 12 місяців. Початок імплементації проєкту – 20 квітня 2020 року.
Проєктним пропозиціям, в межах яких буде запропоноване співфінансування (до 10% від загального бюджету проєкту), надаватимуться додаткові бали при розгляді відповідно до Критеріїв оцінки проєктних пропозицій. Під співфінансуванням мається на увазі наявність іншого джерела фінансування, крім Програми ООН із відновлення та розбудови миру. Власний фінансовий внесок організації має бути підтверджений відповідними обліково-бухгалтерськими документами на етапі подачі фінансової звітності за проєктом. Наявні у організації матеріальні цінності (включаючи офісне приміщення та офісну техніку) у якості співфінансування не приймається.
Додаткову превагу отримають організації, проєктні заявки яких будуть підтримані партнерськими організаціями (недержавні організації, органи державної влади та місцевого самоврядування), про що до проєктної заявки мають бути подані відповідні листи підтримки проєкту. У такому листі має бути зазначено про підтримку та конкретну роль підтримуючої організації.
6.1. Дозволені витрати
Прийнятними вважаються витрати, які:
- необхідні для досягнення цілей та завдань проєкту;
- що відповідають принципу ефективності та економічності витрат («найвища якість за найнижчу ціну»);
Кошти, надані в межах конкурсу, можуть бути використані винятково для оплати:
- праці персоналу організації та залучених експертів;
- товарів та послуг, необхідних для реалізації проєктної діяльності;
- комунікаційних та інформаційних послуг;
- консультаційних послуг, необхідних для досягнення проєктних цілей;
- оренди приміщень (для проведення тренінгів, групової роботи, тощо), обслуговування заходів, та інших послуг, передбачених проєктною діяльністю;
- друкарських, типографських і копіювальних послуг;
- витратних матеріалів і канцелярських товарів;
- транспортних та інших витрат, пов’язаних із проєктною діяльністю.
6.2. Обов’язкові витрати:
- Оплата послуг керівника проєкту та фінансового спеціаліста/бухгалтера (або передбачення цих послуг як власного внеску чи фінансування із інших джерел);
6.3. Неприйнятними є витрати, пов’язані з:
- підготовкою проєктної пропозиції для участі в конкурсі;
- сплатою боргів;
- відшкодуванням витрат, пов’язаних із коливанням валютного курсу;
- міжнародними відрядженнями;
- орендою офісу та сплатою комунальних послуг.
Адміністративні витрати фінансової пропозиції не можуть перевищувати 5% від загальної вартості проєктної пропозиції.
Аплікаційний пакет складається із наступного:
1) Онлайн аплікаційна форма, заповнена онлайн за посиланням, що містить основні відомості про організацію та проєктну пропозицію.
2) Повна аплікаційна форма (заповнена у форматі MS Word), в якій описано організаційний план та план впровадження проєкту (*.docx/*.doc);
3) Фінансова пропозиція (запропонований бюджет у форматі Excel);
4) Відскановані копії наступних документів (*.PDF або *.JPG):
5) Для проєктів, в яких передбачено співфінансування – лист-підтримка від установи-партнера, яка надає співфінансування із зазначенням суми співфінансування.
Організації, що подають проєктні пропозиції, повинні заповнити онлайн аплікаційну форму (пункт 1), а також подати повний аплікаційний пакет (пункти 2-5), зазначений вище, за електронною адресою [email protected] із темою повідомлення:
UN_RPP_3_2020_13_CS: «Розвиток місцевої системи підтримки ветеранів АТО/ООС за принципом «рівний-рівному» у громадах Дніпропетровської області».
Повний аплікаційний пакет повинен бути поданий до 18:00 31 березня 2020 року. Аплікаційний пакет (пункти 2-5) повинен бути надісланий одним листом у архіві (*.rar/*.zip) розмір якого не має перевищувати 15 Mb.
Для отримання відповідей на запитання, що можуть виникнути під час підготовки проєктних пропозицій за цим Конкурсом, організації можуть ставити запитання та надсилати їх за електронною адресою [email protected] із темою повідомлення «UN_RPP_3_2020_13_CS: Питання щодо грантового конкурсу», але не пізніше ніж за 48 годин до кінцевого строку подання проєктних пропозицій. Відповіді будуть надані у письмовому вигляді на адресу, з якої було отримано запитання.
Отримані проєктні пропозиції будуть перевірені на відповідність вимогам конкурсу, і ті, що відповідатимуть вимогам, будуть передані на розгляд Конкурсної комісії.
Проєктні пропозиції, що надійдуть після вказаного в оголошені терміну з будь-яких причин, не розглядатимуться.
8.1. Оцінювання проєктних пропозицій проходить у декілька етапів.
Етап 1: Розгляд поданих проєктних пропозицій Конкурсною комісією. На цьому етапі подані проєктні пропозиції оцінюються відповідно до критеріїв оцінки, і проєктні пропозиції, що набрали менше 70 балів від загальної кількості балів будуть відхилені. Пропозиції, що потребуватимуть доопрацювання відповідно до рекомендацій Конкурсної комісії, будуть повернуті на доопрацювання зі встановленням строків подання оновленої пропозиції.
Етап 2: Остаточне ухвалення переможної проєктної пропозиції, рекомендованої Конкурсною комісією до підтримки.
Конкурсна комісія складатиметься з представників Програми ООН із відновлення і розбудови миру відповідно до їх ключових напрямів роботи та залучених експертів. Разом з цим, Конкурсна комісія має право звернутися до незалежної експертної думки в ході відбору проєктних пропозицій чи до думки місцевих органів влади, на території яких передбачена діяльність проєкту.
8.2. Критерії оцінки проєктів:
|
Узагальнена форма оцінки технічної пропозиції |
Максимальний бал |
1. |
Відповідність тематиці та визначеним напрямкам роботи (подана заявка відповідає тематиці – 10 балів, відповідає напрямкам роботи – 10 балів; заявка частково відповідає тематиці – 5 балів, частково відповідає напрямкам роботи – 5 балів; заявка не відповідає тематиці та напрямкам роботи конкурсу – 0 балів) |
10 |
2. |
Узгодженість мети, завдань та методів виконання проєкту (мета, завдання та методи виконання проєкту, в тому числі зазначені необхідні ролі у проектній команді а також відповідність цільовим громадам проекту, повністю узгоджені між собою – 10 балів, частково узгоджені – 5 балів, не узгоджені – 0 балів) |
10 |
3. |
Конкретність, досяжність та результативність заходів, запланованих проєктом (Заходи, заплановані проєктом конкретні та відповідають основним зазначеним напрямкам роботи – 5 балів, досяжні – 5 балів, та результативні – 10 балів, заходи не відповідають переліченим умовам – 0 балів) |
20 |
4. |
Досвід організації-заявника у питаннях, передбачених проєктною пропозицією (компетентність заявника підтверджена досвідом втілення проєктів, що відповідають напрямкам Конкурсу – 5 балів, організація має досвід втілення проєктів, але у суміжних до проєктної пропозиції напрямках – 3 бали; у організації немає досвіду або його попередні проєкти не відповідають напрямкам Конкурсу – 0 балів) |
5 |
5. |
Обґрунтованість запланованих витрат та необхідних ресурсів у співвідношенні до очікуваних результатів (фінансова пропозиція є обґрунтованою і відповідає підходу «найвища якість за найнижчу ціну» – 20 балів, фінансова пропозиція потребує перегляду та/або скорочення витрат – 10 балів, фінансова пропозиція не є обґрунтованою – 0 балів) |
20 |
6. |
Гендерно орієнтовані потреби з особливим акцентом на найбільш уразливі групи населення із цільових громад враховані у поданій заявці (гендерно орієнтовані потреби з особливим акцентом на найбільш уразливі групи враховані – 10 балів, гендерно орієнтовані потреби з особливим акцентом на найбільш уразливі групи враховані частково – 5 балів, гендерно орієнтовані потреби з особливим акцентом на найбільш уразливі групи не враховані – 0 балів) |
10 |
7. |
Наявність співфінансування за проєктом (у фінансовій чи не фінансовій формі) (наявне співфінансування у розмірі 10% – 10 балів, наявне співфінансування у розмірі до 5% – 5 балів, співфінансування відсутнє – 0 балів); |
10 |
8. |
Рівень компетентності (профільна освіта, досвід роботи) персоналу проєкту (залучений персонал має відповідний рівень компетенції – 15 балів, частково необхідний рівень компетенції – 10 балів, не має необхідного рівня компетенції – 0 балів) |
15 |
|
Загальний бал |
100 |
|
Примітки |
|
Зверніть увагу!
Отримувач гранту відповідає за моніторинг упровадження проєкту та оцінювання його результатів. Програма розвитку ООН здійснюватиме моніторинг реалізації грантового проєкту через звіти грантоотримувача, зустрічі з працівниками проєкту, їх партнерами та благоотримувачами, а також через участь у заходах проєкту.
9.2. Звітування
Отримувач гранту подаватиме звіти у форматі, визначеному Програмою розвитку ООН:
Організація-грантоотримувач отримає авансовий платіж на заплановану діяльність у межах грантової угоди. Розмір авансового та подальших платежів буде зафіксовано у грантовій угоді. Цей розмір буде визначений індивідуально з огляду на загальний розмір гранту, тип діяльності тощо. Наступні транші будуть виділені після отримання та затвердження ПРООН проміжних звітів організації.
Зверніть увагу! Фінальний транш у розмірі 10% буде надано організації-грантоотримувачу постфактум після 100% звітування за проєктом, включаючи підтвердження усіх фінансових операцій.
Коментарі