«Медійна програма в Україні» («МПУ»), що виконується міжнародною неприбутковою організацією Internews за підтримки Агентства США з міжнародного розвитку (USAID), запрошує до подання проектних пропозицій на отримання грантів в конкурсі «Підтримка ініціатив щодо адвокації впровадження медіа-реформ». Дедлайн - 14 листопада 2019 року.
Більше можливостей для отримання фінансування у розділі «Гранти»
У цьому конкурсі можуть брати участь офіційно зареєстровані в Україні медійні організації, медіа, неурядові організації, громадські об’єднання, а також інші гравці в медійному секторі.
Проводячи цей конкурс грантів, Internews повторно висловлює свою повну підтримку досягненню цілей в Дорожній карті реформ на 2019-2023 роки, яку розробила Коаліція громадських організацій Реанімаційний Пакет Реформ в частині «Медіа-реформи», а саме:
1) повноцінне функціонування незалежного суспільного мовлення;
2) зменшення впливу «великих грошей» на виборчу агітацію в засобах масової інформації;
3) європейські стандарти регулювання аудіовізуальних медіа;
4) гарантований доступ громадян до публічної інформації;
5) вдосконалення регулювання друкованих ЗМІ та посилення захисту журналістів;
6) забезпечення свободи вираження поглядів в інтернеті.
Також можуть розглядатися пропозиції щодо інших важливих цілей в рамках медіа-реформи.
Internews підтримуватиме проекти, котрі сприятимуть реалізації одного з чотирьох основних завдань нашої програми — а саме, впровадження критично важливих медіа-реформ та підтримки адвокації та контролю.
Ці проекти повинні прагнути найбільш ефективних партнерств та шукати ідеї, зокрема в:
Цей конкурс грантів є цілеспрямованим та гнучким механізмом, який надає можливості розробляти інноваційні, короткострокові проекти як на загальнонаціональному так і на регіональному рівнях.
Грантери повинні продемонструвати плани щодо розкриття поглядів / або залучення в своїй проектній діяльності жінок та представників груп меншин. Проекти відбиратимуться залежно від здатності заявників продемонструвати конкретні досягнення, які сприяють зрушенням у медіа-секторі.
Середній бюджет наданих грантів становитиме 20 тис. – 30 тис. дол. США для проектів тривалістю до 6-ти місяців. Очікується, що проекти мають розпочатися з 1-го січня цього року.
Проекти можуть зокрема містити (але не обмежуватися) таку діяльність:
ІНСТРУКЦІЯ З НАПИСАННЯ ГРАНТОВИХ ЗАЯВОК
Формат подачі всіх проектних пропозицій: друкований шрифт 12 pt., Times New Roman.
Структура проектної пропозиції містить такі розділи:
I. Титульна сторінка – 1 сторінка
Ця сторінка має включати таку інформацію:
А. Назва проекту.
Б. Короткий опис проекту: один параграф, чітке й зрозуміле резюме проекту.
В. Організація: назва та контактна інформація – поштова адреса, e–mail, номер стаціонарного телефону, мобільного телефону та веб-сайт.
Г. Координатор проекту: повне ім’я та контактна інформація – e–mail та номер мобільного телефону.
Д. Ще одна контактна особа, яка безпосередньо відповідатиме за хід проекту і надаватиме всю необхідну інформацію за проектом. Повне ім‘я та контактна інформація – e–mail та номер мобільного телефону.
Е. Тривалість проекту (в місяцях).
Ж. Сума, що запитується в «МПУ», в у.о.; та,
З. Власний внесок вашої організації (10% від запитуваної суми від «МПУ») в у. о. (або в дол. США).
II. Опис проекту – не більше 5 сторінок
А. Опис основних цілей та завдань проекту, що відповідають цілям проекту «МПУ».
Б. Діяльність, що спрямована на досягнення цілей.
В. Очікувані результати та вплив проекту.
Г. Інструменти з моніторингу та оцінювання та індикатори, що вимірюють досягнення цілей та вплив проекту.
Д. Календарний план (помісячно), який пояснює логіку проекту та його виконання.
Е. Партнери, та
Ж. Інформація про організацію – не більше 2-х параграфів.
III. Бюджет – у форматі Excel – обов’язково використовувати форму, що додається:
Бюджет має визначити основні категорії витрат, які чітко демонструють ефективність проекту. Власний внесок організації має становити не менше 10% від запитуваної суми гранту. Бюджет має супроводжуватися обґрунтуванням кожної категорії витрат (бюджетний рядок) у правій стороні таблиці.
Форма для бюджету: BudgetTemplate_Internews_Oct2019
IV. Досвід у реалізації проектів, не більше 1 сторінки:
А. Досвід в управлінні проектами або бізнесом.
Б. Попередні гранти, які отримувала ваша організація.
Internews також запрошує до подання проектних пропозицій новостворені організації. Якщо ваша організація не має достатнього досвіду у реалізації медійних проектів, будь ласка, зазначте інші схожі проекти, які реалізовувала ваша організація, та вкажіть рівень компетенції основних працівників та консультантів майбутнього проекту.
Проектні пропозиції мають бути англійською та українською мовами та їх потрібно надсилати двома окремими файлами на електронну адресу [email protected]
В темі листа вкажіть: «USAID-Internews – Медіа-реформа: заявка»
Запитання приймаються по понеділках, середах та п’ятницях за цим телефоном 044-334-56-49/39 з 12:00 до 15:00 год.
Термін подання: до 14 листопада 2019 р. до 18:00 год.
ОЦІНКА ПРОЕКТНИХ ПРОПОЗИЦІЙ
Проектні пропозиції, що не відповідають зазначеним пріоритетним видам діяльності «Медійної програми в Україні» та вимогам щодо оформлення заявок, розглядатися не будуть.
Журі, що складається з незалежних експертів, оцінюватиме проектні пропозиції, скадатиме «короткий список» з успішних проектів аплікантів та рекомендуватиме найкращі проекти до фінансування. Просимо зауважити, що письмово повідомлятимуться лише ті організації, що виграли в конкурсі.
Internews може звернутись до організації-заявника у разі виникнення додаткових запитань з приводу поданої проектної пропозиції.
Звертаємо вашу увагу, що процес оцінки проектів може займати календарний місяць.
Підтримані проектні пропозиції фінансуватимуться за умови наявності коштів у проекті та затвердження гранту Агентством США з міжнародного розвитку (USAID).
Критерії відбору проектних пропозицій до фінансування
Кожна пропозиція отримує певну кількість балів відповідно до наступного списку критеріїв:
1. Власний внесок організації становить не менше ніж 10% від запитуваної суми.
2. Проект пропонує інноваційний підхід у досягненні як мінімум одного із завдань «Медійної програми в Україні».
3. Проект зможе досягти запланованих результатів у визначений проміжок часу.
4. Запропоновані види діяльності уможливлюють досягнення очікуваних результатів.
5. Заявник демонструє наявність технічних навичок, досвід та спроможність, що є необхідними для здійснення запропонованих видів діяльності.
6. Бюджет проекту є реалістичним, ефективним та обґрунтованим.
Коментарі