Проект «Відкрита медіа платформа» (Open Media Hub (OMH)), який фінансується ЄС, запрошує журналістів подати заявку на підтримку виробництва серії соціальних відео на тему: «Бути 20-річним: молоді активісти».
Заявників запрошують створити оригінальний 90-секундний квадратний відеосюжет для розміщення на соціальних медіаплатформах (Facebook, Instagram та інші).
Для отримання порад та підказок щодо створення квадратних відео, рекомендовано пройти курс OMH з «Інноваційного сторітелінгу», який доступний англійською, французькою, арабською та російською.
Журналісти також можуть подати сюжети у форматі HDTV разом із квадратним відео.
У відео на тему «Бути 20-річним: молоді активісти» має бути показано молоду людину у вашій країні, яка активно залучена до благодійної діяльності, активізму, діяльності в громадських організаціях тощо. Організатори конкурсу хочуть почути історії про молодих людей, які жертвують свій час та зусилля, щоб робити зміни в селах, містах та країнах, де вони живуть.
Героям сюжетів можна поставити наступні запитання:
Сюжет має бути динамічним, сучасним і доступним для розміщення в соціальних медіа.
Конкурс є відкритим для онлайн-, теле- та радіожурналістів, які виробляють відео контент для онлайн і соціальних медіаплатформ з наступних країн Європейського Сусідства: Алжир, Вірменія, Азербайджан, Білорусь, Єгипет, Грузія, Йорданія, Лівія, Ліван, Молдова, Марокко, Палестина, Сирія, Туніс та Україна.
Разом із фінансовою підтримкою журналістам надають також і професійну підтримку провідних медіаменторів, які допоможуть спланувати та створити сюжети в потрібному форматі та на відповідному рівні якості.
Конкурс має на меті підвищити поінформованість громадськості щодо розвитку громадянського суспільства та допомогти журналістам охопити більшу та різноманітнішу аудиторію через формати соціальних медіа.
Подача заявки та вимоги
Усі заявники мають презентувати свої сюжети та заповнити онлайн-анкету (французька, англійська, арабська, російська) з необхідними реквізитами.
Зверніть увагу: для отримання фінансування потрібно обов’язково пройти онлайн-курс з «Інноваційного сторітелінгу», який доступний англійською, французькою, арабською та російською.
Відібрані учасники мають надати всі необхідні документи, в тому числі підписаний контракт, лист про наміри, оцінку відмов та ризиків. Зразки документів доступні для завантаження тут.
Вимоги до заявників:
У кожному конкретному випадку Open Media Hub може вирішувати про право подати заявку окремим журналістам або телевізійним продюсерам, які не мають підтримки чи підтвердження юридичної особи. Аналогічно будуть розглядатись відповідні заявки від блогерів, влогерів та громадянських журналістів, якщо вони зможуть продемонструвати залучення значної частини аудиторії на своїх платформах.
Бюджет
Для визначення обсягу фінансування братиметься до уваги тема сюжету, медіаорганізація та країна та розраховуватиметься відповідно до звичайних цін і тарифів, прийнятих у вашій країні.
Максимально можливий грант складає:
Кінцевий термін подання заявки – 1 грудня 2019 року.
Рішення про надання гранту – 3 лютого 2020 року (організатори будуть зв’язуватися тільки з успішними заявниками).
Термін подачі відео: виробництво повинно бути завершене та подане до 30 квітня 2020 року (якщо відео не буде подано до 30 квітня, грант не надаватиметься).
Детальний FAQ (найчастіші запитання) можна знайти тут.
Додаткова інформація – тут.
Із запитаннями звертайтеся: південь: [email protected]; схід: [email protected].
Коментарі