bg-img bg-img bg-img
Увiйти в ГУРТ
Забули пароль?

Ще не з нами? Зареєструйтесь зараз

Як ставляться працівники Консульств до своїх клієнтів?..
03.09.2008

9 вересня 2008 року у Луцьку будуть презентовані результати опитування громадян України, які подавали документи для оформлення віз у Генеральне Консульство Республіки Польща, що знаходиться у місті.

Опитування було проведено Асоціацією захисту прав молоді Волині в рамках реалізації проекту “Моніторинг сприяння належному виконанню Угоди про спрощення оформлення віз: досвід м. Луцька” за підтримки Європейської програми Міжнародного фонду “Відродження”.

Презентація результатів відбудеться під час круглого столу "Моніторинг сприяння належному виконанню Угоди про спрощення оформлення віз: досвід м. Луцька". Його учасники зможуть дізнатися, хто частіше звертається до консульства Польщі з метою отримати візи, якою є реальна мета поїздки до сусідньої країни, як ставляться працівники консульства до осіб, які подають документи, чи скоротилися черги біля консульства після ратифікації Україною Угоди про спрощення оформлення віз.

До участі у круглому столі запрошені представники Генерального Консульства Республіки Польща, що в м. Луцьк, управління міжнародного співробітництва та проектної діяльності Луцької міської ради, громадських організацій та ЗМІ.

Круглий стіл відбудеться 9 вересня у конференц-залі готелю «Україна» (вул. Словацького, 2), початок о 10:00.

Контакти

  • Ірина Омельчук
  • Асоціація захисту прав молоді Волині
  • [email protected]
  • 8 (03322) 48312

Коментарі

Тимчук Тарас    5922 дні тому   #  

сподіваюсь, автор поінформує також і про самі результати дослідження. Крім того буде цікаво дізнатись про реакцію працівників Консульства. Наскільки мені відомо, довжелезні черги й досі залишаються незмінним атрибутом консульств та посольств, які знаходяться в Україні і сервіс - далеко не європейський.

  •   Пiдписатися на новi
  •   Пiдписатися на новi



Щоб розмістити свою новину, відкоментувати чи скопіювати потрібний текст, зареєструйтеся та на портал.