ГО «Інтерньюз-Україна» спільно з аналітичною компанією Singularex презентують результати дослідження українського сегменту соцмереж про виборчу кампанію.
Напередодні першого засідання Верховної Ради IX скликання у Києві відбудеться пресконференція «Рада і соцмережі: як користувачі FB, Instagram та VK вплинули на склад нового парламенту». ГО «Інтерньюз-Україна» спільно з аналітичною компанією Singularex презентують результати дослідження українського сегменту соцмереж.
Де: «Укрінформ», вул. Б. Хмельницького, 8/16, Київ.
Коли: середа, 28 серпня, 12:30–13:30.
Запрошуємо представників медіа та громадянського суспільства, аналітиків медіапростору та виборчого процесу, експертів з інформаційних питань та усіх зацікавлених тематикою.
Реєстрація: http://bit.ly/28-08-2019
Соцмережі активно реагували на передвиборчу кампанію і скеровували її у певному напрямку. Аналітики компанії Singularex та ГО «Інтерньюз-Україна» дослідили, як саме користувачі Facebook, Instagram, VK відгукувалися про 5 топових партій та наскільки віртуальна популярність відобразилася на реальних результатах виборів.
У дослідженні проаналізовано 4,1 млн публікацій від користувачів, які позначили Україну як країну свого проживання. Період дослідження: середина червня – кінець липня 2019 року. Аналіз великих даних за допомогою Neural Networks та методів Artificial Intelligenceдопоможе відповісти на такі питання:
Серед спікерів:
Facebook-подія: https://www.facebook.com/events/390127761692270/
Контактна особа: Надія Ущапівська, [email protected], 063 631 96 95.
Коментарі