У вівторок, 14 травня, о 14:00 в Українському кризовому медіа центрі (вул. Хрещатик, 2) відбудеться брифінг на тему «Агітація та висвітлення виборчої кампанії в медіа: підсумки виборів Президента 2019».
Президентська кампанія 2019 року проявила проблемні точки українського законодавства, що регулює роботу медіа під час виборів. Заангажованість телеканалів на користь того чи іншого кандидата призвела до абсолютної відсутності принципу рівності можливостей для інших кандидатів. А відсутність ліміту витрат на агітацію в аудіовізуальних медіа дозволила лідерам гонки спрямувати більшу частину коштів виборчого фонду саме на таку рекламу.
Причиною цих проблем є застаріле законодавство, що регулює роботу медіа під час виборів, а також слабкий держрегулятор, який не має повноважень накладати санкції на телеканали за порушення виборчого законодавства.
Під час прес-конференції експерти підіб’ють підсумки виборчої кампанії з точки зору роботи медіа та агітації, презентують свою оцінку діяльності ЗМІ під час виборів та висвітлять ключові проблемні точки законодавства, через які мали місце порушення та маніпуляції.
Участь у брифінгу візьмуть:
Акредитація за телефоном (068) 205 83 34, або електронною поштою на скриньку [email protected].
Коментарі