4 грудня 2009 року з 9.00 до 16.30 в Києві Український форум благодійників проводить peer learning event «Благодійний аукціон: досвід практиків». Захід відбудеться в рамках просвітницької програми Українського форуму благодійників «НА ВЧИСЬ» за підтримки Центру практичної філософії та Фонду сприяння розвитку мистецтв.
Мета заходу: проаналізувати досвід організації благодійних аукціонів в Україні та визначити можливості посилення їхньої ролі як інструменту популяризації та розвитку благодійності.
Основні питання, що будуть підніматися під час peer learning event:
Під час заходу учасники зможуть детально познайомитися з різними практиками організації та проведення благодійних аукціонів, зокрема із досвідом:
Своє бачення розвитку благодійних аукціонів в Україні та їхніх можливостей для сектору благодійництва представлять запрошені експерти:
Учасники заходу:
представники (керівники, менеджери, координатори проектів/програм, спеціалісти із зв’язків з громадськістю та залучення ресурсів) членів Українського форуму благодійників, інших благодійних фондів та організацій, співробітники бізнес-компаній, які відповідають за реалізацію благодійних програм; приватні благодійники тощо.
Умови участі в заході:
Члени Українського форуму благодійників:
1 особа від організації - участь безкоштовна; кожна наступна особа - реєстраційний внесок 100,00 грн.
Не члени Українського форуму благодійників:
1 особа від організації – 200,00 грн.; кожна наступна особа - реєстраційний внесок 150,00 грн.
Для організацій, що мають статус ДРУЗІВ ФОРУМУ передбачена 50% знижка.
Кошти, зібрані під час реєстрації, будуть спрямовані Українським форумом благодійників на створення інформаційної бази Форуму з питань благодійництва, зокрема на придбання спеціалізованої літератури.
Час та місце проведення:
4 грудня 2009 року, з 9.30 до 16.30 (початок реєстрації о 9.00)
Адреса: м. Київ, вул. Фролівська 1/6, 3 поверх, зала для засідань Благодійної організації «Центр практичної філософії» (станція метро “Контрактова площа”).
Реєстрація:
Для реєстрації необхідно заповнити реєстраційну форму та надіслати її до 2 грудня 2009 року на електронну адресу [email protected] або на факс (044) 425 92 95.
У зв’язку з обмеженою кількістю місць, реєстрація для участі у peer learning event обов’язкова. Члени Українського форуму благодійників та представники організацій, що подали свої реєстраційні заявки першими, матимуть перевагу.
Підтвердження своєї участі в peer learning event учасники отримають 3 грудня 2009 року.
Оплата реєстраційного внеску:
Безготівковим переказом
Благодійна організація «Український форум благодійників»,
м. Київ, вул. Артема, 46;
Код ЄДРПОУ 33886435, п/р 26003100745;
ВАТ «Райффайзен Банк Аваль», МФО 380805.
Призначення платежу: добровільна пожертва на статутну діяльність.
Оплата має надійти до початку peer learning event
Готівкою
4 грудня 2009 року під час peer learning event.
Більш детальну інформацію про захід можна отримати за телефоном +38 066 767 63 51, контактна особа Дар’я Непочатова, координатор програм Українського форуму благодійників.
Програма заходу
9.00 Реєстрація учасників
9.30 Презентація заходу: учасники, очікування, знайомство.
Модератор заходу: Анна Гулевська-Черниш, директор УФБ
10.00 Сесія №1 “Знайомимося з досвідом: від ідеї до втілення”
Маргарита СІЧКАР, автор проекту „PIG PARADE”;
Олена ГАРИШОВА, директор благодійного фонду журналу „Единственная”;
Тамара ШЕВЧЕНКО, арт-продюсер, та Василь МИРОШНИЧЕНКО, партнер ПР-компанії CFC - організатори благодійного аукціону Українського католицького університету;
Ганна ШЕВЧЕНКО, заступник виконавчого директора Мережі людей, що живуть з ВІЛ/СНІД;
12.00 Перерва на каву
12.30 Сесія №2 “Робимо висновки: можливості та перешкоди в організації благодійних аукціонів в Україні”
Ольга РУДНЄВА, директор благодійного фонду Олени Франчук „АнтиСНІД”;
Ганна СТАРОСТЕНКО, директор благодійного фонду братів Кличків;
Яків РОГАЛІН, директор Донецького благодійного фонду «Доброта».
Дискусія учасників за результатами кейсів
13.30 Обід
14.30 Сесія №3 “Вивчені уроки: перспективи розвитку практики благодійних аукціонів”
Індивідуальна робота учасників
16.00 Підбиття підсумків заходу
Реєстраційна форма
Джерело
Коментарі