Реклама – двигун торгівлі. Це постулат, здається, з минулого. Але і сьогодні у досвідчених спеціалістів-маркетологів виходить маніпулювання пересічними споживачами.
На щастя, західна спільнота швидко звикла до гарного, високого рівня життя і більше не сприймає неякісну, непродуману, некреативну рекламу.
Щоб збільшити об’єми продажу, рекламістам доводиться пропонувати вишуканості – кількісні і якісні. Крім яскравих відеоефектів і глибоких концепцій, рекламні матеріали спрямовані на різні соціальні групи. Творці якісної реклами намагаються індивідуалізувати, виокремити серед усіх «свого покупця». Гомосексуальні люди у цивілізованому світі давно є цільовою аудиторією багатьох поважних брендів, як от Toyota, Campari, Hyundai, Snickers, Miller тощо.
Провідні компанії розробляють технології залучення лесбі-гейської спільноти до споживання товарів та послуг, роблячи акцент на образах геїв та лесбійок, особливих подіях їхнього життя. Інші експлуатують ці образи – у позитивному або негативному контексті.
Харківське Жіноче Об’єднання «Сфера» запрошує представників та представниць ЛГБТ-спільноти познайомитись із роботами рекламних сміливців. Ви побачите відео- та постерну рекламу соціального та комерційного характеру 28 листопада о 14:00 на перегляді Дайджесту ЛГБТ-реклами.
За додатковою інформацією звертайтеся:
http://sfera2008.forum24.ru/?1-9-0-00000088-000-0-0
[email protected]
093 324 47 01
Коментарі