15-17 травня у Києві проходитиме головний медіафорум країни. Організатор – Незалежна асоціація телерадіомовників. Захід відбудеться в партнерстві з Шведським агентством з міжнародного розвитку (SIDA), за підтримки Deutsche Welle Academie. Участь за умов реєстрації.
MIT увібрав у себе найпомітніші заходи НАМу. Такі, як міжнародний форум «Цифрове мовлення в Україні» та Радіо.UA, а також став платформою для нової спільної події НАМ та DW Akademie події - Форуму медіа менеджменту.
Провідні медіаменеджери країни зберуться в Mercure Congress Centre (вул. В. Гетьмана 6, 4 поверх, зал - «Довженко», м. Київ) на захід. Kyiv MIT - це робочий гарячий дискусійний майданчик, на якому учасники залучаються до роботи над вирішенням актуальних медіа питань. На учасників чекають: 3 дні концентрованого досвіду та нових знань в форматах панельних дискусій, презентацій успішних кейсів, майстер-класів, нетворкінгів та партнерських зустрічей.
Основні теми:
· Як досягти фінансової та організаційної стабільності українських медіа?
· Куди рухається цифрова реформа?
· Чи є результати впровадження цифрового радіо в Україні?
· Що змінюється в медіа звичках аудиторії і як це використовувати?
· Як впливають нові технології на розвиток аудіо контенту?
· Чи померла пряма реклама?
· «Джинса», продакт плейсмент та нативна реклама. В чому різниця?
· Успіхи та перспективи розмовних радіо форматів;
· Світовий досвід співрегулювання контенту для України;
· Радіовимірювання;
· Супутникове ТБ для регіональних телекомпаній;
· Соціальна реклама: тягар, обовʼязок чи можливість?
· «Яка технологія: IPTV, OTT, DTV, VR, AR переможе і визначатиме майбутнє відеоконтенту?»
Стейк-холдерами KYIV MIT стануть: українські та закордонні топові медіа практики, експерти, рекламники і регулятори, топ менеджери радіо, ТВ і он-лайн платформ, комерційні та діджитал директори компаній, медіатренери та консультанти.
Спікери:
· Зураб Аласанія, голова Правління Національної суспільної телерадіокомпанії;
· Ольга Захарова, голова експертної ради Української телевізійної академії, незалежний медіаконсультант;
· Роман Андрейко, генеральний директор ТРК «Люкс»;
· Тетяна Лебедєва, голова Наглядової Ради Суспільної телерадіокомпанії;
· Ольга Большакова, керівниця Центру адвокації Незалежної асоціації телерадіомовників;
· Ганна Добривечір, медіаексперт;
· Андрій Таранов, партнер групи Kwendi;
· Сергій Бойко, Засновник Незалежної рейтингової агенції BIG DATA UA;
· Дмитро Хоркін, Генеральний продюсер "Українського радіо";
· Олександр Бузюк, виконавчий директор Громадського радіо;
- та багато інших.
Найцікавіше:
· Медіаменеджери з України, Білорусі, Молдови презентують по одному успішному інструменту, який вже довів свою ефективність
· Майстер – класи для учасників
· Успішні кейси радіореклами
· Дружні експертні розмови про успіхи та перспективи розмовних радіо форматів та ще багато чого)
Якщо ви - комерційний директор, обовʼязково беріть із собою рекламного менеджера та програмного директора, та завітайте на Kyiv MIT разом!
Адже, медіафорум Kyiv MIT - це місце, де зростають команди!
Отже, ви готові зарядитися успіхом та надихнутися новими інсайтами? Жміть посилання заявки на реєстрацію: http://mitinkiev.com
Реєстрація є обов’язковою !
Детальна програма заходу: http://mitinkiev.com/#schedule
Вартість участі для:
- компаній - членів Незалежної асоціації телерадіомовників - безкоштовно;
- представників державних установ, медіа Громадських Організацій- безкоштовно( за наявності листа за підписом керівника);
- партнерів та інфопартнерів конференції – за промо кодом- безкоштовно;
- для всіх інших учасників вартість участі указана тут: http://mitinkiev.com/
Контакти: E-mail: [email protected] 044 254-5556
Коментарі