bg-img bg-img bg-img
Увiйти в ГУРТ
Забули пароль?

Ще не з нами? Зареєструйтесь зараз

Мультимедійна журналістика – молоді України
09.10.2009

Одна з найактуальніших проблем сучасної журналістської освіти – відрив теоретичних заходів від реалій розвитку медіапростору.Перспективи цього проекту сприятимуть підвищенню якісного рівня підготовки молодих фахівців і можуть впливати на оперативність, різноманітність, відповідальність інформації, що надходить у регіональні медіа.

Ідея проекту – запропонувати студентам зануритися в простір мультимедійних технологій, відірватися від традицій радянської журналістики і створити умови для професійного розвитку нового покоління «четвертої влади».

Підсумком проекту «Мультимедійна журналістика – молоді України» стане інформаційний портал, створений студентами факультету слов’янської філології і журналістики ТНУ ім. В.І.Вернадського.

Для участі в проекті запрошені відомі фахівці з різних регіонів України: ведучий програми «Свобода слова», журналіст Андрій Куліков, креативный директор Fine Web (http://fineweb.com.ua), головний редактор порталу “Хайвей” (http://www.h.ua), Сергій Даніленко, директор Інституту екології масової інформації (Львів), редактор журналу «Медіакритика» доцент Наталія Габор, фахівці академічної школи – професори Галина Богданович (Сімферополь), Юрій Бідзіля (Ужгород), та доцент Інституту журналістики Київського національного університету ім.Т.Шевченка Мирослава Прихода.

Зараз вони проводять семінари і тренінги із студентами-журналістами Таврійського університету. У програмі осінньої школи мультимедійної журналістики студенти знайомляться з практикою використання інструментів Web 2.0, функціями громадянської журналістики, дізнаються про бізнес-проекти в Інтернет-ЗМІ, про користь соціальних мереж; практикують в редагуванні текстів для інтернет-порталів, вивчають принципи медіакритики та медіа-активізму. Тема проекту об’єднує всіх, хто бажає працювати по-новому, тому місію тренерів можна розглядати як просування журналістики нового економічного рівня. Не дивно, що студенти і тренери зацікавлені дискусіями, іграми команд, творчими презентаціями та не встигають піти на каву.

Можливо, саме зараз ми спостерігаємо, як розпочинає свою кар’єру, вливається в різновікові ряди трудящих покоління Y. Вони не такі, як більшість. Вони орієнтовані на успіх і не схильні реагувати на традиційну командну систему управління, що збереглася в багатьох ЗМІ. Вони хочуть мати свою справу та бути незалежними. Інформаційний студентський портал надасть їм можливість зробити це гідно. Проект підтриманий програмою “Фонду розвитку українських ЗМІ” Посольства США в Україні.

Координатор проекту: Юлія Голоднікова

Контакти

  • Юлія Голоднікова
  • Кримський центр розвитку регіональної журналістики
  • [email protected]
  • 8-050-92-174-92
  • Skype: Golodnikova

Коментарі

Наталя Мірошніченко   5521 день тому   #  

приймала участь у такому тренінгу у травні 2008 року, дуже вдячна Сергію Данленко за натхнення

  •   Пiдписатися на новi
Лілія Дмитренко   5521 день тому   #  

Хороша справа. Тільки "не такі, як більшість" є не лише серед молоді. Те, що молодими переймаються - це здОрово. Погано інше - немолоді нікого не цікавлять, буцім пишіть-знімайте, як вийде, ви старі, кому ви потрібні :-)))))))

  •   Пiдписатися на новi
Юлия Голодникова   5520 днів тому   #  

Шановна Ліля!
Ви кажете «Погано інше - немолоді нікого не цікавлять, буцім пишіть-знімайте, як вийде, ви старі, кому ви потрібні :-)))))))»
Я маю на увазі «нові-старі» медіа, «нові-старі» технології, «нові-старі» погляди. Якщо ми не змінимо медіа на кращі, то це зроблять інші – все залежить від часу та потреб.
Як приклад – міркування Бориса Потятиника: «Ми ризикуємо викликати обурення прихильників традиційних медій (як от преси, радіо, телебачення). Але, з нашого погляду, тільки з появою всесвітньої комп’ютерної мережі журналістика отримує шанс стати ПОВНОЦІННОЮ. І це не твердження людини, яка має «пунктик» на новітніх технологіях і зневажає все, що було до того. Якраз навпаки, автор цього матеріалу володіє чималим досвідом роботи саме в традиційних медіях, зокрема у редакціях газет і журналів і ставиться до традиційної журналістики з неабиякою пошаною. Саме ця журналістика упродовж століть сформувала високі фахові стандарти добросовісної і збалансованої подачі інформації», – пише Борис Потятиник у Медікритиці («100-ПРОЦЕНТНА ЖУРНАЛІСТИКА?»:
http://www.mediakrytyka.info/onlayn-zhurnalistyka/100-protsentna-zhurnalistyka.html/)

  •   Пiдписатися на новi
Лілія Дмитренко   5520 днів тому   #  

Дякую, Юліє за це посилання :-) А на увазі мала "старі" - не медіа, а вік журналістів. Просто починають працювати журналістами не лише у молодому віці, а у зрілому - і таке буває :-))))) І непогано було б, щоб і таких новачків хтось повчив, нехай навіть і молоді :-)

  •   Пiдписатися на новi
Юлия Голодникова   5520 днів тому   #  

Ліля, цілком з Вами згодна. В мене зараз багато цікавих міркувань щодо того, як навчати, кого навчати та чому? Але така розмова потребує часу та рішень. І не тількі тренінгів, економічних рішень - у галузі освіти та у галузі медіа - розподілу відповідальності та зміни форм власності.

  •   Пiдписатися на новi
  •   Пiдписатися на новi



Щоб розмістити свою новину, відкоментувати чи скопіювати потрібний текст, зареєструйтеся та на портал.