Баркемп Херсон 2015 відбудеться 23-го (з 9:00) та 24-го (до 17:00) листопада в м. Херсон. Мета даного заходу - підтримати, допомогти, надихнути і надати можливість людям з України та Чеської Республіки поділитися один з одним гарним і поганим досвідом у галузі громадянського активізму, планування та проведення громадських кампаній, а також у сфері незалежної журналістики, прав жінок та екологічних ініціатив. У заході візьмуть участь переважно представники некомерційних організацій, громадських ініціатив, університетів і незалежних ЗМІ. Баркемп проводить організація «NESEHNUTÍ» в рамках програми «Шлях ініціативи»: http://ru.cestainiciativy.cz/, в рамках Програми трансформаційного співпраці Міністерства іноземними справ Чеської Республіки.
Для кого: співробітники, активісти, волонтери неурядових організацій, незалежні журналісти, представники донорів.
NESEHNUTÍ оплачують учасникам дорогу, проживання, вегетаріанське харчування протягом всього БарКемпу. Частиною БарКемпу також буде спільна вечірка на завершення першого дня, буде приготоване невелике частування для учасників.
Захід відбуватиметься російською мовою з послідовним перекладом (чеська-російська і навпаки).
Заявку можна знайти тут.
Надсилайте свої заявки, будь ласка, не пізніше 2-го листопада 2015.
Всі апліканти будуть поінформовані про результати не пізніше 11-го листопада 2015.
Ми поінформуємо вас більш детально про програму та проживання після отримання від Вас заповненої заявки.
На сьогоднішній день підтвердили свою участь у програмі:
Йозеф Шлерка (1974 р.н.) - театрознавець з незакінченою освітою і естетик із закінченою, докторант інформаційних наук, керівник дослідницьких проектів в «Socialbakers», завідувач Кафедри нових медіа в Карловому університеті. Всі його інтереси перетинаються в одній точці - символічний аналіз. Шлерка досліджує способи, як людина може жити символами, і як можна аналізувати цей світ, і демонструє це як у своїх семіотичних текстах, так і в розробках аналітичних інструментів. Тому зараз його увага сфокусована на комп’ютерному аналізі природної мови і різноманітних аспектах соціальних медіа. Крім наукової роботи він є також одним із засновників журналу іноземної перекладної літератури «Плав», один з організаторів Фестивалю чеської мови «Шрамкова Соботка».
Лауреат престижної премії «Кришталева лупа» 2014 р категорії Інтернет-особистість року Чехії.
Анотація лекції
Інтернет дозволяє активізувати старі форми громадянського активізму, які знову ожили вже в нових умовах. Часто зараз знову можна проводити довгострокові кампанії з мінімальними витратами ресурсів. Так на перший план виходить нова форма троллінгу як мистецтво політичного протесту. Троллінг - це витончений і цілеспрямований метод, як залишити людину в дурнях. Троллінг - це зовсім не означає, що потрібно когось обкласти лайками або на нього кричати. Принаймні, так написано в Urban Dictionary :-). На лекції ви дізнаєтесь, як використовувати для протесту навіть назву вашої wi-fi мережі.
Ярослав Валюх (1979 р.) вже більше п’яти років бере активну участь у різних проектах в області соціальних інновацій, цивільних кампаній і сучасних комунікативних стратегій. Проводить консультації та тренінги для різних громадських ініціатив та активістів по всьому світу. У недавньому минулому очолював державну кампанію Уряду Чеської Республіки проти насильства на ґрунті ненависті. Ярослав тісно співпрацює з організацією, що сприяє розвиткові ЗМІ, - Transitions Online. Є співзасновником і членом Ради директорів в Standby Task Force - онлайн-співтоваристві волонтерів, які займаються системами картографування реального часу.
Анотація лекції
Три необхідних кроки для проведення успішної кампанії в соціальних мережах
Створити Facebook-сторінку або акаунт у Twitter під силу й дитині. Але як досягти того, щоб цей аккаунт жив? Як не тільки зібрати фанатів сторінки, але й досягти їх активності на цій сторінці, мотивувати до подальших дій? У своїй лекції я на практичних прикладах продемонструю Вам три головні умови успішної комунікації в соціальних мережах при проведенні вашої (і не тільки) кампанії.
Петр Махалек (1976 р.н.). Співробітник «NESEHNUTÍ», активний учасник проектів організації в рамках програми «Шлях ініціативи» з підтримки громадських ініціатив і незалежних журналістів в Україні. Працював в русі «DUHA» («Веселка» - друзі чеської землі), найбільшій екологічній організації, яку в 2007-2012 і очолював. Зараз займає пост помічника голови районної адміністрації району Жабовржескі міста Брно, а також викладає на Факультеті соціальних наук в Масаріковому університеті. Викладає і консультує також різні некомерційні організації з Чеської Республіки та інших країн, в першу чергу, з країн колишнього СРСР. У минулому брав участь у кількох місіях спостерігачів на виборах в Білорусії, Азербайджані та Грузії.
Анотація лекції
Окремі фази комунікації громадянських кампаній, або Від проблеми до вирішення
Що є ключовим у реалізації громадянської кампанії? Цілеспрямовано вести комунікацію з громадськістю та цільовими групами, мотивуючи їх до дій. Комунікація на початку і під час всієї кампанії повинна бути не випадковою і спонтанною, а добре стратегічно продуманою та спланованою. Ви дізнаєтеся про основні фази комунікації під час реалізації кампанії, а також як і чому вони пов’язані між собою.
Коментарі