Як повинна трансформуватися освіта в Україні, щоб відповісти на запити та виклики суспільства? Хто повинен бути ініціатором цих змін? Як суспільство, бізнес та влада можуть співпрацювати, щоб вирішити цю проблему?
Гостями вечора будуть:
Ярослав Рущишин - український підприємець і громадський діяч
Софія Опацька - виконавчий директор Lviv Business School
Тарас Матвійчук - соціолог, кандидат соціологічних наук.
Запрошуємо усіх, кому сфера освіти небайдужа, долучитися, поділитися ідеями та почати впроваджувати зміни.
Окрім дискусії, відбудеться відкриття освітнього проекту для дітей «Про.Світ», де організатори розкажуть, як можна наблизити цілі, завдання і форми викладання до реалій сучасного українського суспільства та якою може бути «освіта навпаки».
Зустріч відбудеться 2.10.2014 о 18:30,
Вул. Галицька 1, анти-кафе «coMMuna»
Вхід вільний, попередня реєстрація - goo.gl/uMDzh8.
Коментарі
может ли наше школьное образование вскоре наступить на европейские грабли,секс-уроки?как этого избежать?насколько серьезно обязательность посещения школы,если я хочу своему ребенку домашнее воспитание,по причине несогласия с программой по отдельным предметам?спасибо
Ті речі, про які Ви кажете не носять в Европі системного характеру, а як державна політика вперше були у Радянському Союзі. Певні елементи цього я бачив у школі особисто, коли вчився ще у дев'яності роки. Говорити же про це почали, мені здається, десь років п'ять-сім тому (коли поступила команда із Кремля - "боротися із бездуховністю Заходу").
Домашнє навчання - дуже класна річ і батьки повинні мати найширші права на його здійснення. Але я Вас прошу подумати, наскільки розвиненим буде світогляд Вашої дитини, якщо Ви волієте обмежити їй доступ до науки. Для нормального розвитку та встановлення істини необхідно знати різні теорії.
Шановна пані Ірина, на жаль в нашій країні офіційно не визнана можливість отримання атестатів при навчанні дома, як наприклад, в США. Але Ви маєте можливість вибору навчального закладу, який відповідає Вашим вимогам та потребам Вашої дитини. В навчальному плані шкіл "секс-уроки" відсутні.
З повагою, Маргарита
На мою думку, ініціатором змін повинен бути кожен з нас: починати потрібно з себе. Ми повинні чітко усвідомлювати хто ми і залишатися перед усім людиною.
Домашя освіта сьогодні можлива. Як і була можлива у Радянські часи. Просто про цю можливість мало хто знає. По перше необхідно прикріпитися до школи, де ваша дитина буде числитися і раз у рік по усіх предметах здаватиме тести чи іспити в залежності від віку.
По друге бажано організуватись із однодумцями, щоб діток хоча б було 4-ро, і по ціні приватні уроки дешевше і у дітей є соціум. Такі уроки як фізкультура запросто можуть бути замінені гуртками із гімнастики. Про фаховість майстра спорту освітяни не сперечатимуться, так само образотворче мистецтво може вести художниця із приватної студії знань точно буде бульше.
По третє більшість мамочок вже з першого року наймають репетиторів, то для чого пів дня просиджувати дармо в школі, а тоді ще пів дня вчитись. А коли ж тоді дитині бавитись і жити у дитячому світі. Більшість речей можна провести цікаво і перетворити навчання не в суху теорію, а в наочну практику. Як зачитування на природі, театр, музика у філармонії і таке інше. Єдине, що можливо ваша дитина з часом оцінить ваші бажання не так як ви цього сподіваєтесь, і обурено прокричить:... ти позбавила мене великої кількості друзі і ситуації які я не прожила. Але тут все залежатиме від Вас, наскільки все вдасться організувати. все можливо :)
По третеє
спасибо,это вариант скооперироваться с другими детками в небольшую группу.ну,а про ответственность-понимаю,каждая мать хочет только лучшего,и ей выбирать,пока чадо не сможет само выбирать.мой школьный опыт,а я много школ поменяла за 10 лет,говорит,что лучше в некоторые не ходить,много надо носить,тяжелый портфель,мне,некрупной девочке,тяжело было пирожок в столовой купить,много негативного в памяти осталось.вот по старшие классы уже другое мнение.я в основном имела ввиду не крупных и развитых детей и прихоть родителей,а вот такие случаи,болезненность,неустойчивая психика и т.п. и постепенно,со средних классов вводить ребенка в коллектив.