bg-img bg-img bg-img
Увiйти в ГУРТ
Забули пароль?

Ще не з нами? Зареєструйтесь зараз

Майстер-клас «Практичне використання нейронауки в сучасному маркетингу»
30.05.2014

Ви дізнаєтесь:

- Які бонуси привносить нейронаука в сучасний маркетинг

- Роль емоцій у поведінці споживачів

- Фреймінг і важливість ключових повідомлень

- Яким чином соціалізація робить людей щасливими, принцип «150 -ти»

- Використання альтруїзму в маркетингу

- Шосте відчуття і вибір споживача

Майстер - клас буде читати:

Растислав Ріго - у сфері реклами з 1995 року, в тому числі в Україні з 2002. Має досвід роботи в Британії, Чехії, Азербайджані. Починав кар’єру в якості медіа планера. Працював у наступних агентствах: Proximity, Ogilvy, EURO RSCG, Y & R. З 2011 - в Cheil Ukraine. Клієнти: Vodafone, Utel, Danone, Obolon, Samsung, Peugeot, Zibert.

Не пропустіть чудову можливість поспілкуватися з фахівцем міжнародного рівня, дізнатися про особливості маркетингу не тільки в Україні, а й за її межами.

Дата і час проведення: 4 червня, 19.00

Місце проведення: Київський національний економічний університет ім. В. Гетьмана (проспект Перемоги 54 / 1 )

Виникли питання? Звертайтеся за телефоном 067 536 09 73

Реєстрація обов’язкова!

Контакти

  • 067 536 09 73
  • 050 851 97 41
  •  Оксана

Коментарі

Роман Кушнір   3581 день тому   #  

Ще я читав про нейронауки у 3-ому номері україномовного психологічного журналу Експеримент

  •   Пiдписатися на новi
  •   Пiдписатися на новi



Щоб розмістити свою новину, відкоментувати чи скопіювати потрібний текст, зареєструйтеся та на портал.