Ви дізнаєтесь:
- Які бонуси привносить нейронаука в сучасний маркетинг
- Роль емоцій у поведінці споживачів
- Фреймінг і важливість ключових повідомлень
- Яким чином соціалізація робить людей щасливими, принцип «150 -ти»
- Використання альтруїзму в маркетингу
- Шосте відчуття і вибір споживача
Майстер - клас буде читати:
Растислав Ріго - у сфері реклами з 1995 року, в тому числі в Україні з 2002. Має досвід роботи в Британії, Чехії, Азербайджані. Починав кар’єру в якості медіа планера. Працював у наступних агентствах: Proximity, Ogilvy, EURO RSCG, Y & R. З 2011 - в Cheil Ukraine. Клієнти: Vodafone, Utel, Danone, Obolon, Samsung, Peugeot, Zibert.
Не пропустіть чудову можливість поспілкуватися з фахівцем міжнародного рівня, дізнатися про особливості маркетингу не тільки в Україні, а й за її межами.
Дата і час проведення: 4 червня, 19.00
Місце проведення: Київський національний економічний університет ім. В. Гетьмана (проспект Перемоги 54 / 1 )
Виникли питання? Звертайтеся за телефоном 067 536 09 73
Коментарі
Ще я читав про нейронауки у 3-ому номері україномовного психологічного журналу Експеримент