Український фонд «Благополуччя дітей» спільно з Fundacja Dzieci Niczyje (Фундація Нічиї Діти), рекламно-креативною агенцією Grey G2 Ukraine, «Ла Страда - Україна» розпочали проведення інформаційної кампанії «Брудний дотик».
Кампанія «Брудний дотик» має на меті підвищити обізнаність громадськості щодо проблеми сексуального насильства над дітьми, виявлення випадків насильства, їх попередження та допомоги дітям, які постраждали від сексуального насильства. Кампанія триватиме до кінця 2011 року і спрямована на батьків та фахівців, які працюють з дітьми.
Сексуальне насильство в сім‘ї є найбільш прихованою, латентною формою насильства. Вважається, що контактному сексуальному насильству в віці до 14 років зазвичай піддаються приблизно 20-30% дівчат і близько 10% хлопців, причому лише 25% нападників - це зовсім сторонні для дитини особи. В 75% випадків ґвалтівники знайомі дітям в тій чи іншій мірі: в 45% випадків агресором стає родич, у 30% випадків - більш далекий знайомий (наприклад, друг брата, коханець матері). Серед родичів найбільш частими фігурами, що здійснюють насильство, стають батько, вітчим, піклувальник.
Діти самостійно не можуть протистояти сексуальному насильству над ними. Це ми, дорослі, повинні знати, як треба діяти, коли підозрюємо, що дитину використовують із сексуальною метою.
В рамках кампанії:
- здійснюється розповсюдження листівок та плакатів «Брудний дотик»; - створено відео та радіо-ролики кампанії «Брудний дотик»; - проводяться тренінги для спеціалістів соціальної сфери щодо попередження сексуального насильства над дітьми та міжнародна супервізія з метою обміну досвідом щодо роботи у сфері попередження сексуального насильства над дітьми; - функціонує віртуальний інформаційно-ресурсний центр щодо протидії насильства над дітьми www.childfund.org.ua/irc; - планується видання інформаційно-навчальних матеріалів щодо попередження сексуального насильства над дітьми для батьків та спеціалістів, які працюють з дітьми.
З матеріалами кампанії можна ознайомитись на сайті Українського фонду “Благополуччя дітей”.
Вперше кампанія «Zły dotyk» («Злий дотик») була проведена у Польщі у 2010 році недержавною організацією Fundacja Dzieci Niczyje. Матеріали кампанії були розроблені рекламною компанією Grey Worldwide Warszawa. В Україні матеріали кампанії були адаптовані рекламною агенцією Grey G2 Ukraine на безкоштовній основі.
Кампанія одночасно проходить у Болгарії, Латвії, Литві, Молдові та Україні в рамках проекту «Дитинство без насильства - покращення системи захисту дітей у Східній Європі» за фінансової підтримки OAK Foundation.
Коментарі