16 березня у Києві відбудеться гостьова лекція “Контент понад усе? Нові канали доставки і стратегії для контенту в 2011 році”.
Лекція від Глєба Кануннікава, який працював над веб-проектами The Economist присвячена питанню, як британські і американські медіа-холдинги шукають шляхи монетизації свого контенту.
Цільова аудиторія лекції - українські журналісти і редактори.
MediaNext та Інтерньюз-Україна запрошують до участі українських журналістів і редакторів. Участь безкоштовна.
Реєстрація обов’язкова - j.mp/lecture16
Результати відбору – 14 березня.
Лекція відбудеться 16 березня о 18.30 в готелі «Хрещатик». Усього організатори запросять 70 учасників.
Деталі щодо лекції будуть надіслані відібраним учасникам в понеділок 14 березня.
Довідка
Глєб Кануннікав – тренер з нових медіа і міжнародний консультант, який працював над веб-проектами The Economist. Родом з Білорусі, довший час організовував освітні курси для журналістів і громадських лідерів для Transition Online та інших міжнародних організацій. Нині працює над проектом thebrowser.com, що побудований на перехресті онлайн-публікацій, архівування даних і технологій онлайн-дистрибуції. У вільний час допомагає організовувати конференції, баркемпи і темпи соціальних інновацій в Білорусі і країнах Центрально-Східної Європи (детальніше - sic.tol.org та meetup.by). Володіє п’ятьма мовами.
Більше інформації знайдете тут:
Коментарі