Міжнародна фундація виборчих систем (IFES Україна) продовжує реалізовувати інформаційно-просвітницьку кампанію «Я маю право голосу» у соціальних мережах. У зв’язку з цим IFES Україна шукає постачальника послуг, який буде відповідати за збереження активності на соціальних сторінках кампанії у Facebook, Instagram, Twitter, YouTube, створення діалогів, просування позитивних меседжів на тему виборів, сприяння обізнаності щодо нового виборчого законодавства, поширення історій, утримування уваги вже досягнутої аудиторії та залучення нової.
Постачальник послуг буде відповідальний за реалізацію медіа-кампанії у соціальних мережах під керівництвом та за погодженням IFES Україна. Постачальник послуг повинен бути неупередженим і аполітичним.
Період проведення кампанії: з 25 жовтня 2019 року по 30 березня 2020 року.
Цільова аудиторія медіа кампаніївключає молодих людей віком 18-28.
ОБСЯГ РОБІТ:
ОЧІКУВАНІ РЕЗУЛЬТАТИ РОБОТИ:
- Затверджений IFES Україна контент-план (із врахуванням розміщення мінімум 1-го допису на тиждень);
- Розроблені зображення для публікацій відповідно до погодженого брендбуку проекту та правил візуальних ідентифікацій, повідомлень та стратегії комунікації;
- Розроблені фото- та відеоматеріали для публікацій відповідно до погодженого бренд-буку проекту та правил візуальних ідентифікацій, повідомлень та стратегії комунікації (мінімум 3 відео тривалістю до 1 хвилини + 5 фото);
- Щомісячні звіти, включно з загальною аналітикою щодо ефективності комунікації та детальним аналізом відстеження бесід, конкретних тем кампанії, ключових слів та фраз.
ВИМОГИ:
ü Мінімум 3 роки досвіду роботи в Україні, досвід роботи з міжнародними організаціями є плюсом;
ü Можливість виконання роботи в обмежені часові терміни та дотримання дедлайнів;
ü Знання у сфері виборів та просвіти виборців є перевагою;
ü Різноманітне і переконливе портфоліо.
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ ЩОДО НАДАННЯ ПОСЛУГ повинна містити наступне:
Компанія повинна надіслати повну тендерну пропозицію Катерині Поліщук на адресу [email protected] з обов’язковою копією на Максима Паламарчука на [email protected] до 10:00 18жовтня 2019 року за київським часом.
Тема електронного листа повинна містити «Тендерна пропозиція_ медіа кампанія в соціальних мережах» та назва компанії. Усі пропозиції можуть бути надані українською або англійською мовою.
IFES залишає за собою право укласти контракт з одним або кількома учасниками конкурсу. IFES звільняється від податку на додану вартість (ПДВ) в рамках проектів, що фінансуються USAID.
Коментарі