bg-img bg-img bg-img
Увiйти в ГУРТ
Забули пароль?

Ще не з нами? Зареєструйтесь зараз

IFES Україна оголошує тендер на проведення медіа кампанії у соціальних мережах
15.10.2019

Міжнародна фундація виборчих систем (IFES Україна) продовжує реалізовувати інформаційно-просвітницьку кампанію «Я маю право голосу» у соціальних мережах. У зв’язку з цим IFES Україна шукає постачальника послуг, який буде відповідати за збереження активності на соціальних сторінках кампанії у Facebook, Instagram, Twitter, YouTube, створення діалогів, просування позитивних меседжів на тему виборів, сприяння обізнаності щодо нового виборчого законодавства, поширення історій, утримування уваги вже досягнутої аудиторії та залучення нової.

Постачальник послуг буде відповідальний за реалізацію медіа-кампанії у соціальних мережах під керівництвом та за погодженням IFES Україна. Постачальник послуг повинен бути неупередженим і аполітичним.

Період проведення кампанії: з 25 жовтня 2019 року по 30 березня 2020 року.

Цільова аудиторія медіа кампаніївключає молодих людей віком 18-28.

ОБСЯГ РОБІТ:

  1. Копірайтинг та створення плану розміщення контенту у соціальних мережах (із врахуванням розміщення мінімум 1-го допису на тиждень). Контент-план повинен містити готовий текст та зображення для публікацій.
  2. Розробка зображень для публікацій відповідно до погодженого брендбуку проекту та правил візуальних ідентифікацій, повідомлень та стратегії комунікації.
  3. Просування контентних публікацій на сторінках кампанії у Facebook та Instagram з метою залучення якомога більшої кількості підписників з цільової аудиторії.
  4. Розробка фото- та відеоматеріалів для публікацій відповідно до погодженого бренд-буку проекту та правил візуальних ідентифікацій, повідомлень та стратегії комунікації (мінімум 3 відео тривалістю до 1 хвилини + 5 фото). Розділ включає роботу знімальної групи (оператор, фотограф, адміністратор) до 2 годин в межах м. Київ.
  5. Ведення комунікації та діалогу з аудиторією на сторінках кампанії у соціальних мережах Facebook, YouTube, Instagram та Twitter, відстеження бесід, що стосуються тематики інформаційно-просвітницької кампанії, ключових слів та фраз.
  6. Надання щомісячних звітів щодо ефективності комунікації, що включає в себе загальну аналітику ефективності комунікації, та детальний аналіз відстеження бесід, конкретних тем кампанії, ключових слів та фраз, з метою покращення комунікації та донесення інформації до цільових аудиторій та для створення контенту для цільової аудиторії.

ОЧІКУВАНІ РЕЗУЛЬТАТИ РОБОТИ:

-          Затверджений IFES Україна контент-план (із врахуванням розміщення мінімум 1-го допису на тиждень);

-          Розроблені зображення  для публікацій відповідно до погодженого брендбуку проекту та правил візуальних ідентифікацій, повідомлень та стратегії комунікації;

-          Розроблені фото- та відеоматеріали для публікацій відповідно до погодженого бренд-буку проекту та правил візуальних ідентифікацій, повідомлень та стратегії комунікації (мінімум 3 відео тривалістю до 1 хвилини + 5 фото);

-          Щомісячні звіти, включно з загальною аналітикою щодо ефективності комунікації та детальним аналізом відстеження бесід, конкретних тем кампанії, ключових слів та фраз.

ВИМОГИ:

ü  Мінімум 3 роки досвіду роботи в Україні, досвід роботи з міжнародними організаціями є плюсом;

ü  Можливість виконання роботи в обмежені часові терміни та дотримання дедлайнів;

ü  Знання у сфері виборів та просвіти виборців є перевагою;

ü  Різноманітне і переконливе портфоліо.

ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ ЩОДО НАДАННЯ ПОСЛУГ повинна містити наступне:

  • Ім’я контактної особи, адресу електронної пошти та номер телефону для полегшення зв’язку між IFES та потенційним підрядником;
  • Короткий опис компанії, включаючи:
  1. Повне юридичне ім’я та адресу юридичної або фізичної особи-підприємця, від імені якої відправлена пропозиція і з якою буде складатися договір на надання послуг;
  2. Свідоцтво реєстрації, свідоцтво платника податків, банківські реквізити;
  3. Повне ім’я законного представника (президента або керуючого директора) постачальника (не застосовується для фізичних осіб);
  4. Рік початку бізнесу;
  • Докази досвіду роботи з міжнародними організаціями та/ або проектами міжнародної технічної допомоги. Будь ласка, вкажіть щонайменше 3х попередніх клієнтів із зазначенням повної контактної інформації  (ім’я контактної особи, посада, електронна пошта та номер телефону);
  • Принаймні 3 успішні приклади ведення медіа кампанії в соціальних мережах;


Компанія повинна надіслати повну тендерну пропозицію Катерині Поліщук на адресу [email protected]  з обов’язковою копією на Максима Паламарчука на [email protected]  до 10:00 18жовтня 2019 року за київським часом.

Тема електронного листа повинна містити «Тендерна пропозиція_ медіа кампанія в соціальних мережах» та назва компанії. Усі пропозиції можуть бути надані українською або англійською мовою.

 

IFES залишає за собою право укласти контракт з одним або кількома учасниками конкурсу. IFES звільняється від податку на додану вартість (ПДВ) в рамках проектів, що фінансуються USAID.

Контакти

Коментарі

  •   Пiдписатися на новi



Щоб розмістити свою новину, відкоментувати чи скопіювати потрібний текст, зареєструйтеся та на портал.