Задля підвищення поінформованості громадськості про переваги гендерної рівності, Національний Демократичний Інститут Міжнародних Відносин (НДІ) оголошує тендер на проведення інформаційної кампанії щодо діяльності платформи Український Жіночий Конгрес.
Мета:
Посилити поінформованість різних цільових аудиторій щодо діяльності загальнонаціональної постійнодіючої платформи Український Жіночий Конгрес, зокрема, спрямованої на формування порядку денного у сфері забезпечення рівних прав та можливостей жінок і чоловіків.
Цілі:
● Просування ідей платформи як майданчика консолідації зусиль держави та громадськості у сфері гендерної рівності.
● Актуалізація у суспільстві проблем, пов’язаних з питаннями ґендерної рівності та розширення прав жінок.
● Сприяння формуванню позитивного ставлення до питань жіночого лідерства та участі жінок у політичному житті.
● Формування в суспільстві критичного ставлення до ґендерних стереотипів щодо ролі жінки у суспільстві.
● Інформування населення щодо ключових законодавчих змін та ініціатив у сфері рівних прав та можливостей.
● Підвищення рівня обізнаності про порядок денний та цілі загальнонаціонального Українського Жіночого Конгресу, який відбудеться у грудні 2019 р.
● Широке висвітлення ходу Українського Жіночого Конгресу, популяризація його напрацювань.
Завдання:
● Розробка концепції інформаційної кампанії у відповідності до вказаних цілей, включно з пропозиціями щодо основних каналів комунікації.
● Розробка меседжів, інформаційних повідомлень, рекламних продуктів тощо для реалізації цілей кампанії.
● Просування веб-сайту УЖК та сторінок у соціальних мережах.
● Реалізація інформаційної кампанії впродовж вказаного періоду, включно із виробленням матеріалів (аудіо, відео, візуальний контент, тощо) інформаційної кампанії та їх розміщенням на каналах комунікації у відповідності до затвердженої концепції.
● Забезпечення повного супроводу інформаційної кампанії.
Розробка концепції та комунікаційних продуктів має відбуватись з урахуванням наявної айдентики Українського Жіночого Конгресу (лого, колір, стиль) та з використанням існуючих каналів комунікацій (веб-сайт платформи, Facebook).
Національний Демократичний Інститут співпрацює лише з тими постачальниками послуг, які не є жодним чином пов’язаними з будь-якими політичними партіями та рухами.
Учасники повинні надати наступні документи як частину своєї технічної пропозиції (бажано англійською мовою):
1) Стислий опис компанії/організації:
✔ Опис характеру діяльності підприємства, галузі спеціалізації;
✔ Попередній і поточний список клієнтів; рекомендаційні листи від попередніх клієнтів;
✔ Список впроваджених кампаній / проектів;
✔ Фінансовий потенціал (звіт про фінансові результати та балансова відомість за останні 2 роки для підтвердження фінансової стабільності, ліквідності, кредитоспроможності і репутації на ринку).
2) Реєстраційні документи;
3) Проект концепції комплексної інформаційної кампанії.
5) Пропонований робочий план-графік кампанії з переліком ключових заходів
6) Медіа план кампанії.
7) Деталізований бюджет в грн у відповідності до переліку запропонованих продуктів та послуг.
8) Інформація про ключовий персонал, який буде залучений для реалізації кампанії.
Бюджет
Розмір бюджету становить 600 тис грн. Подані пропозиції не повинні обов’язково досягати максимальної межі, економічна ефективність буде важливою складовою у процесі відбору.
Національний Демократичний Інститут звільнений від сплати ПДВ.
Просимо надсилати заявки на електронну пошту [email protected] до 10 вересня 2019 року включно. У темі листа просимо вказати “Участь у тендері на проведення інформаційної кампанії”.
Коментарі