Український жіночий фонд шукає постачальників послуг із забезпечення проведення заходів у м. Київ та в областях України в рамках поточних програм та проектів.
Учасники тендеру: організації або фізичні особи-підприємці, які мають досвід забезпечення проведення заходів для громадських організацій та благодійних фондів.
Звертаємо Вашу увагу на те, що УЖФ шукає кількох постачальників, які забезпечуватимуть проведення заходів у різних областях України. Перевага буде надана постачальникам, які можуть забезпечити проведення заходів в більше, ніж одній області.
Обсяг роботи та терміни:
Передбачається, що після оголошення результатів тендеру, з кожним постачальником буде укладено договір, за яким протягом року постачальник забезпечуватиме проведення різноманітних заходів (конференції, тренінги, , зустрічі), а саме здійснить наступні роботи:
- Організація місця проведення заходу та необхідного обладнання (ноутбук, проектор, відеозв`язок, екран, фліпчарт тощо – за потреби);
- Забезпечення харчуванням (кава-паузи, обіди, вечері) для учасниць/ків заходів;
- Забезпечення проїзду учасниць/ків по місту, області (за потреби);
- Забезпечення реєстрації учасниць/ків;
- Забезпечення поселення учасниць/ків (за потреби);
- Забезпечення компенсації проїзду учасниць/ків (за потреби);
- Забезпечення необхідними канцтоварами (папір для фліпчарту, маркери, скотч, стікери, блокноти, ручки тощо – за потреби);
- Друк роздаткових матеріалів (за потреби);
- Організація фото- та відеозйомки (за потреби).
Вимоги до потенційних постачальників послуг:
- Досвід забезпечення проведення конференцій, тренінгів, семінарів, презентацій, робочих зустрічей та круглих столів, конференцій, навчальних поїздок тощо;
- Досвід співпраці з громадськими організаціями та благодійними фондами.
Для участі у тендері зацікавлені постачальники мають надати наступне:
- Заповнену форму тендерної пропозиції, яка містить інформацію щодо досвіду постачальника та розрахунок вартості послуг;
- Попередній досвід постачальника у виконанні подібних завдань - список 5 організацій, яким було надано послуги з проведення заходів протягом останніх 2-х років.
- Для фізичних осіб-підприємців - документи, що підтверджують державну реєстрацію ФОП та номер і назву КВЕДу/ів, за якими надаватимуться послуги.
Просимо надсилати Ваші пропозиції за адресою [email protected] до 15 липня 2019 року включно із позначкою до теми листа «Конференц-послуги».
ФАЙЛИ ДЛЯ ЗАВАНТАЖЕННЯ:
Коментарі