Громадська організація «Громадське телебачення: Черкаси» оголошує тендер на створення стратегії розвитку редакції та запуску комерційного відділу. Оголошена вартість послуги: 52 000. Дедлайн: 6 червня 2019 року.
Громадське телебачення: Черкаси – це незалежне онлайн-видання Черкас. Ми публікуємо відеорепортажі, авторська програми та тексти на своєму сайті. Шукаємо партнера, який зможе допомогти розробити та впровадити стратегію розвитку редакції сайту Громадського телебачення: Черкаси, покращити ефективність її роботи та запустити комерційний відділ.
Очікувана вартість послуги: 52 000 грн
Ми шукаємо організацію, яка зможе провести:
Аудит виробничих процесів:
- інтерв’ю з командою, визначення цілей і поточних проблем
- аналіз показників Google Analylics
- аналіз статистики соцмереж
Розробка пакету нових форматів, напрямків, каналів дистрибуції контенту:
- стратегічна сесія з мозковим штурмом для команди
- Розробка новинної стратегії
- Розробка тематичних спецпроектів
- Розробка пакету форматів для YouTube
- Розробка пакету форматів для Instagram
- Розробка пакету форматів для Facebook
- Розробка пакету форматів для Telegram
SMM-стратегія:
- створення контент-плану зі специфічними форматами для YouTube
- створення контент-плану зі специфічними форматами для Facebook
- створення контент-плану зі специфічними форматами для Instagram
- створення контент-плану зі специфічними форматами для Telegram
- аналіз динаміки показників статистики соцмереж, коригування контент-планів.
Створення комерційного відділу:
- тренінг для комерційного менеджера і редактора
- розробка пакету рекламних форматів і спецпроектів для сайта
- розробка рекламних форматів для соцмереж
- розробка медіакіта і прайса
- створення плану роботи для комерційного менеджера
- поточне консультування рекламного відділу.
Cтворення технічного завдання для оновлення сайту:
- аналіз поточної версії сайту (контент, технічні аспекти, SEO-оптимізація, можливості для монетизації
- технічне завдання для дизайнера і програмістів для розробки нових розділів і сервісів сайту відповідно до нових цілей і завдань.
Критерії відбору постачальника: мінімум 2 роки досвіду надання подібних послуг регіональним медіа, рекомендація від компаній, яким подібну послугу протягом останніх двох років уже надавали.
Перелік необхідних документів для участі в тендері: резюме організації, досвід роботи у сфері розвитку регіональних медіа, лист-рекомендація від компанії/організації, якій заявник вже надавав подібні послуги
Термін надання послуги: 3 місяці (липень-вересень 2019 року)
Кінцевий термін подання заявок: 5 червня 2019 року до 18:00 за київським часом
Куди надсилати документи: [email protected]
Увага! Надавачі послуг, які подають документи на тендер, мають бути зареєстровані на порталі cd-platform.org!
У разі виникнення запитань звертайтеся до координатора проекту:
Олексій Хуторний – 097 1890145, [email protected]
Коментарі