IFES шукає підрядника для розміщення соціальної реклами з просвіти виборців на білбордах та сітілайтах міста Києва, Харкова, Дніпра, Одеси, Львова, Краматорська, Маріуполя та Северодонецька.
Міжнародна Фундація Виборчих Систем (IFES) розробляє інформаційну кампанію з просвіти виборців для сприяння усвідомленому ставленню виборців до реалізації свого виборчого права під час проведення президентських виборів 2019 року.
Цільовою аудиторією є переважно молоді люди, які голосують вперше (включаючи студентів університетів), внутрішньо переміщені особи, жінки, люди з інвалідністю, а також етнічні меншини.
Інформаційно-просвітницька кампанія серед виборців буде проведена по всій країні на національному, регіональному та місцевому рівнях. Регіональні закупівлі площ для розміщення реклами на білбордах та сітілайтах включатимуть міста Київ, Харків, Дніпро, Одеса, Львів, Краматорськ, Маріуполь та Северодонецьк.
Для розповсюдження інформаційних матеріалів IFES Україна потребує послуг рекламного агентства з відповідним досвідом, з метою друку та розміщення зовнішньої реклами на білбордах та сітілайтах.
Передбачається, що послуги з розміщення реклами надаватимуться протягом 10 тижнів з 15 лютого 2019 року по 21 квітня 2019 року, та складатимуться з 2 етапів з 2ма хвилями соціальної реклами:
- 15 лютого – 31 березня, що буде спрямована на 1 тур виборів
- 1 квітня – 21 квітня, що буде спрямована на 2 тур виборів
Розміщення оголошень соціальної реклами буде відбуватись наступним чином:
70 сітілайтів на зупинках громадського транспорту, біля центрального залізничного та автовокзалу, на головних піших маршрутах у місті, зокрема:
- 15 сітілайтів у Києві,
- 10 сітілайтів у Харкові,
- 10 сітілайтів у Дніпрі,
- 10 сітілайтів у Одесі,
- 10 сітілайтів у Львові,
- 15 сітілайтів на Донбасі (Краматорськ, Маріуполь, Северодонецьк).
45 білбордів поблизу багатолюдних зупинок громадського транспорту, залізничного та автовокзалу по Україні, зокрема:
- 10 білбордів у Києві,
- 5 білбордів у Харкові,
- 5 білбордів у Дніпрі,
- 5 білбордів у Одесі,
- 5 білбордів у Львові,
- 15 білбордів на Донбасі (Краматорськ, Маріуполь, Северодонецьк).
Технічне завдання:
- 15 сітілайтів та 10 білбордів у Києві,
- 10 сітілайтів та 5 білбордів у Харкові,
- 10 сітілайтів та 5 білбордів у Дніпрі,
- 10 сітілайтів та 5 білбордів у Одесі,
- 10 сітілайтів та 5 білбордів у Львові,
- 15 сітілайтів та 15 білбордів на Донбасі (Краматорськ, Маріуполь, Северодонецьк).
3. Надрукувати і розмістити інформаційні матеріали у період з 1 квітня по 21 квітня 70 сітілайтів та 45 білбордів по всій Україні, зокрема:
- 15 сітілайтів та 10 білбордів у Києві,
- 10 сітілайтів та 5 білбордів у Харкові,
- 10 сітілайтів та 5 білбордів у Дніпрі,
- 10 сітілайтів та 5 білбордів у Одесі,
- 10 сітілайтів та 5 білбордів у Львові,
- 15 сітілайтів та 15 білбордів на Донбасі (Краматорськ, Маріуполь, Северодонецьк).
Результати:
Вимоги до потенційних підрядників:
- Щонайменше 3 роки досвіду роботи в Україні, досвід роботи з міжнародними організаціями є перевагою
- Наявність достатньої кількості доступних білбордів та сітілайтів по Україні
- Доведена здатність дотримуватися крайніх термінів подачі результатів роботи
Пропозиція щодо надання послуг повинна містити наступне:
- Повна назва юридичної особи та адреса постачальника або фізичної особи;
- Документи про реєстрацію юридичної особи та документи про реєстрацію платника податків
- Повне ім’я законного представника (президента або директора) компанії-постачальника (не застосовується до фізичних осіб);
- Рік, коли бізнес був започаткований або створений.
Для виконання цієї роботи постачальник(и) послуг повинен надати детальну технічну та фінансову пропозицію для розміщення реклами у рамках цього технічного завдання разом з планом виконання та інформацією про досвід компанії у період до 25 січня 2019 року.
Компанія повинна надіслати повну тендерну пропозицію Катерині Маховій на адресу [email protected] з обов’язковою копією Максима Паламарчука на [email protected] до 28 січня 2019 року. Тема електронного листа повинна містити «Тендерна пропозиція з розміщення на сітілайтах та білбордах» та назва компанії. Усі пропозиції можуть бути надані українською або англійською мовою.
Коментарі