Для розповсюдження інформаційних матеріалів IFES Україна потребує послуг рекламного агентства з відповідним досвідом, з метою друку та розміщення зовнішньої реклами на метролайтах.
Міжнародна Фундація Виборчих Систем (IFES) розробляє інформаційну кампанію з просвіти виборців для сприяння усвідомленому ставленню виборців до реалізації свого виборчого права під час проведення президентських виборів 2019 року. Цільовою аудиторією є переважно молоді люди, які голосують вперше (включаючи студентів університетів), внутрішньо переміщені особи, жінки, люди з інвалідністю, а також етнічні меншини.
Інформаційно-просвітницька кампанія серед виборців буде проведена по всій країні на національному, регіональному та місцевому рівнях. Регіональні закупівлі площ для розміщення реклами у метро включатимуть міста Київ, Харків та Дніпро.
Для розповсюдження інформаційних матеріалів IFES Україна потребує послуг рекламного агентства з відповідним досвідом, з метою друку та розміщення зовнішньої реклами на метролайтах.
Передбачається, що послуги з розміщення реклами надаватимуться протягом 10 тижнів з 15 лютого 2019 року по 21 квітня 2019 року, та складатимуться з 2 етапів з 2ма хвилями соціальної реклами:
- 15 лютого – 31 березня, що буде спрямована на 1 тур виборів
- 1 квітня – 21 квітня, що буде спрямована на 2 тур виборів
Кампанія зовнішньої реклами передбачає розміщення оголошень соціальної реклами наступним чином:
50 двосторонніх метролайтів на центральних станціях метро, зокрема:
- 20 метролайтів у Києві,
- 15 метролайтів у Харкові,
- 15 метролайтів у Дніпрі,
Технічне завдання:
- Розробити графік і план розміщення інформаційних матеріалів
- Надрукувати і розмістити інформаційні матеріали у період з 15 лютого по 31 березня 50 двосторонніх метролайтів на центральних станціях метро, зокрема:
- 20 метролайтів у Києві,
- 15 метролайтів у Харкові,
- 15 метролайтів у Дніпрі,
- Надрукувати і розмістити інформаційні матеріали у період з 1 квітня по 21 квітня 50 двосторонніх метролайтів по всій Україні, зокрема:
- 20 метролайтів у Києві,
- 15 метролайтів у Харкові,
- 15 метролайтів у Дніпрі,
Надані матеріали:
- План розміщення інформаційних матеріалів з чіткими часовими рамками і списком адрес для розміщення
- Фотозвіт, що охоплює період розміщення 15 лютого – 31 березня
- Фотозвіт, що охоплює період розміщення 1 квітня – 21 квітня
Вимоги до потенційних підрядників:
- Щонайменше 3 роки досвіду роботи в Україні, досвід роботи з міжнародними організаціями є перевагою
- Розміщення інформаційних матеріалів в Києві, Харкові та Дніпрі одночасно
- Доведена здатність дотримуватися крайніх термінів подачі результатів роботи
Пропозиція щодо надання послуг повинна містити наступне:
- Ім’я контактної особи, адреса електронної пошти та номер телефону для зв’язку між IFES та потенційним підрядником.
- Короткий опис компанії-постачальника, зокрема:
- Повна назва юридичної особи та адреса постачальника або фізичної особи;
- Документи про реєстрацію юридичної особи та документи про реєстрацію платника податків
- Повне ім’я законного представника (президента або директора) компанії-постачальника (не застосовується до фізичних осіб);
- Рік, коли бізнес був започаткований або створений.
- Докази досвіду роботи з міжнародними організаціями та / або проектами міжнародної технічної допомоги. Будь ласка, надайте щонайменше 3 активні посилання з повними контактними деталями попередніх клієнтів (ім’я, посада, електронна пошта та номер телефону)
- Цінова пропозиція з розбивкою на друк, інсталяцію/деінсталяцію та розміщення інформаційних матеріалів
- Попередній графік робіт
Для виконання цієї роботи постачальник(и) послуг повинен надати детальну технічну та фінансову пропозицію для розміщення реклами у рамках цього технічного завдання разом з планом виконання та інформацією про досвід компанії.
Компанія повинна надіслати повну тендерну пропозицію Катерині Маховій на адресу [email protected] з обов’язковою копією Максима Паламарчука на [email protected] до 10:00 21 січня 2019 року. Тема електронного листа повинна містити «Тендерна пропозиція_Зовнішня реклама».
Коментарі