До 15 жовтня триває прийом робіт на фестиваль соціальної реклами Molodiya Festival.
Приймаються відеороботи та постери.
Тематика робіт – на ваш вибір. Серед пріоритетів фестивалю –відповідальне споживання, підтримка ветеранів та переселенців, громадська активність, гендерна рівність, етичне ставлення до тварин.
Найкращі роботи отримають грошові винагороди, ротацію на телебаченні та в кінотеатрах.
У журі фестивалю – українські та європейські рекламісти, режисери, спеціалісти сфери медіа, кіно та реклами.
“Втілюйте сміливі ідеї. Це фестиваль, і тут вас нічого не обмежує. У вас немає бюджету в 250 мільйонів, але і 350 наглядачів над вами нема. Тож будьте зухвалими, будьте панками, бунтуйте! І тоді, напевно, вас буде цікаво дивитися. Експериментуйте з форматами. Не бійтеся!”, – закликає один із журі Гліб Петров.
Деталі та заявка: http://www.molodiya.com.ua/
Коментарі