Благодійна організація «Благодійний фонд «ВОЛНА» оголошує конкурс на місцеву закупівлю на вибір постачальника офісних меблів. Дедлайн - 27 лютого 2018 року.
Джерело фінансування закупівлі – Дана закупівля необхідна для забезпечення роботи офісу проекту «Зменшення тягаря туберкульозу та ВІЛ-інфекції через створення загального доступу до своєчасної та якісної діагностики та лікування туберкульозу і його резистентних форм, розширення доказової профілактики, діагностики та лікування ВІЛ-інфекції, та створення стійких та життєздатних систем охорони здоров’я».
Опис позицій до закупівлі товарів / технічне завдання для робіт та послуг
№
|
Назва
-Стіл комп’ютерний 1,2 Х 0,7 Х 0,74Н з тумбою -Шафа з дверцями 700 Х 350 Х 2140Н
-Стілець офісний ISO
|
Кількість
3 шт
2 шт
6 шт |
Додаткова інформація
Окремо потрібно зазначити вартість доставки по м. Київ та вартість зборки меблів.
|
|
|
|
|
Термін постачання товарів, виконання робіт та надання послуг
Протягом 2018 року
Обов’язкові технічні вимоги до товарів, робіт та послуг |
Документи, які підтверджують відповідність технічним вимогам |
Стіл комп’ютерний 1,2 Х 0,7 Х 0,74Н з тумбою |
Цінова пропозиція, Додаток 1 до Цінової пропозиції |
Шафа з дверцями 700 Х 350 Х 2140Н |
Цінова пропозиція, Додаток 1 до Цінової пропозиції |
Стілець офісний ISO |
Цінова пропозиція, Додаток 1 до Цінової пропозиції |
Безготівковий розрахунок |
Цінова пропозиція |
Обов’язкові кваліфікаційні вимоги до постачальника товарів або виконавця робіт та послуг |
Документи, які підтверджують відповідність кваліфікаційним вимогам |
Право на здійснення підприємницької діяльності |
Копії свідоцтва про державну реєстрацію (для зареєстрованих до 07.05.2011 року, якщо їм не було видано Виписку) або Виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, в якому зазначаються основні види діяльності, свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість або Витяг з реєстру платників єдиного податку (для зареєстрованих з 01.01.2014 року), або довідки з податкового органу про обрання системи оподаткування та ліцензії (якщо вид діяльності ліцензується) |
Закупівля товарів та послуг, передбачених предметом закупівлі, здійснюється без ПДВ (згідно положень п. 26 підрозділу 2 розділу ХХ Податкового кодексу України та постанови Кабінету Міністрів України від 17.04.2013 р. № 284, оскільки витрати здійснюються в рамках грантів проекту Глобального фонду, наданих відповідно до програм Глобального фонду для боротьби із СНІДом, туберкульозом та малярією в Україні).
Підписанням та поданням своєї цінової пропозиції учасник погоджується з наступним:
Посадові особи замовника, уповноважені здійснювати зв’язок з постачальниками (прізвище, ім’я, по батькові, посада та адреса, номер телефону та телефаксу із зазначенням коду міжміського телефонного зв’язку, e-mail).
Цінові пропозиції приймаються за адресою: м .Київ, вул.. Будівельників 21/9 оф. 2, подання сканкопій заявок на e-mail: [email protected] до 27 лютого 2018 року до 17.00 (включно).
Методика обрання переможця конкурсу (процедури місцевої закупівлі). Спочатку серед поданих цінових пропозицій Комітетом із місцевої закупівлі Організатора місцевої закупівлі відбираються пропозиції, які відповідають технічним, кваліфікаційним та іншим вимогам до предмета закупівлі та постачальника, які містяться у цьому Запиті. З відібраних цінових пропозицій Комітетом із затвердження закупівлі обирається пропозиція з найнижчою ціною та постачальник/виконавець, який подав таку цінову пропозицію, оголошується переможцем процедури місцевої закупівлі.
Визначення переможця даної процедури закупівлі відбудеться, протягом 5 робочих днів з дати відкриття цінових пропозицій. Результати процедури закупівлі буде повідомлено всім учасникам не пізніше 5 (п’яти) календарних днів з дати прийняття рішення про визначення переможця шляхом надсилання відповідних повідомлень всім учасникам місцевої закупівлі поштою або електронною поштою.
Додаток 1 до Цінової пропозиції
№ |
Назва |
Кількість шт. |
Вартість (грн./зазначити без ПДВ чи з ПДВ) |
1. |
Стіл комп’ютерний 1,2 Х 0,7 Х 0,74Н з тумбою |
3 шт. |
|
2. |
Шафа з дверцями 700 Х 350 Х 2140Н |
2 шт. |
|
3. |
Стілець офісний ISO |
6 шт. |
|
Коментарі