МБО «Консорціум із удосконалення менеджмент-освіти і Україні» у жовтні 2009р. оголошує Другий Всеукраїнський конкурс студентських маркетингових планів та запрошує представників бізнесу, некомерційних організацій та мас-медіа до партнерства.
Мета конкурсу – допомогти студентам зрозуміти процес маркетингу шляхом залучення їх до розробки та презентації маркетингового плану, озброїти випускника управлінських спеціальностей власним портфоліо (маркетинговим планом) і сприяти набуттю ним практичних навичок у процесі вивчення маркетингу як дисципліни.
Конкурс – це творче змагання студентів, які вивчають/вивчали дисципліну «маркетинг». Він надає унікальну можливість студентам співпрацювати з реальними бізнес-компаніями, передусім малими і середніми підприємствами, та некомерційними організаціями, створюючи маркетингові плани для просування їх продукції чи послуг. (Дізнатись більше про Конкурс можна, завітавши на веб-сторінку змагання http://www.studymarketing.in.ua/students/mpdraft/competition.html).
Підтримуючи освітні ініціативи Консорціуму, Ви позиціонуєте себе на ринку як соціально відповідальну компанію, підвищуєте лояльність до неї, а також маєте можливість побачити активних та амбіційних студентів зі всієї України, оцінити їх професійні якості та запросити найкращих на роботу. Окрім того, в рамках нашого Конкурсу ми створюємо умови для ефективного спілкування між собою представників бізнес-компаній та освітян задля пошуку ефективних шляхів співпраці.
Ми впевнені, що співпраця з нами буде для Вас приємною та корисною і були б раді побачити Вас серед партнерів цього та наступних випусків Конкурсу. Доля майбутнього України – у Ваших руках! З усіх питань щодо Конкурсу прохання звертатися до Бобрицького Максима, менеджера з проектів організації, за тел.: 248-72-39 моб.: 8(093) 680-50-60; e-mail: [email protected]
Коментарі