bg-img bg-img bg-img
Увiйти в ГУРТ
Забули пароль?

Ще не з нами? Зареєструйтесь зараз

Конкурс на найкращу соціальну відеорекламу щодо проблем вимушених переселенців
16.11.2015

Фестиваль соціальної відеореклами Molodiya Festival спільно з Агентством ООН у справах біженців та креативним агентством PROVID оголошують конкурс на найкращу соціальну відеорекламу щодо проблем вимушених переселенців.

Мета конкурсу – привернути увагу до проблем та потреб внутрішніх переселенців, покращити ставлення до цих груп населення та підвищити підтримку і толерантність громадськості до людей, які розпочинають нове життя далеко від дому.

До участі приймаються роботи хронометражем до 1 хвилини. 

Бітрейт - не менше 15 mbps.

Призовий фонд: 1 місце - 7 000 грн.; 2 місце - 4 000 грн.; 3 місце - 3 000 грн.

Роздільної здатності відео - від 1920×1080.

Термін прийому робіт: до 20 січня 2016 року. 

Переможців визначить міжнародне журі.

Заявка учасника на сайті: http://www.molodiya.com.ua/uk/application-form-2014-uk

Контакти

Коментарі

  •   Пiдписатися на новi



Щоб розмістити свою новину, відкоментувати чи скопіювати потрібний текст, зареєструйтеся та на портал.