Фестиваль соціальної відеореклами Molodiya Festival спільно з Агентством ООН у справах біженців та креативним агентством PROVID оголошують конкурс на найкращу соціальну відеорекламу щодо проблем вимушених переселенців.
Мета конкурсу – привернути увагу до проблем та потреб внутрішніх переселенців, покращити ставлення до цих груп населення та підвищити підтримку і толерантність громадськості до людей, які розпочинають нове життя далеко від дому.
До участі приймаються роботи хронометражем до 1 хвилини.
Бітрейт - не менше 15 mbps.
Призовий фонд: 1 місце - 7 000 грн.; 2 місце - 4 000 грн.; 3 місце - 3 000 грн.
Роздільної здатності відео - від 1920×1080.
Термін прийому робіт: до 20 січня 2016 року.
Переможців визначить міжнародне журі.
Заявка учасника на сайті: http://www.molodiya.com.ua/uk/application-form-2014-uk
Коментарі