Ініціатива «Публічні бібліотеки – мости до електронного урядування» є частиною Національного плану дій у рамках «Партнерства “Відкритий уряд”», затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 5 квітня 2012 р. № 220-р. На виконання даної ініціативи Рада міжнародних наукових досліджень та обмінів (IREX) у рамках програми «Бібліоміст» у співпраці з Міністерством культури України підтримали 25 проектів, спрямованих на залучення населення України до вивчення й використання електронних послуг, ресурсів, та інструментів е-урядування. Починаючи з березня 2013 року, у кожній області громадська організація (ГО) та обласна наукова універсальна бібліотека проводили тренінги з користування е-послугами для різних категорій населення, розповсюджували інформацію про наявні е-послуги національного та регіонального рівнів, активно допомагали збільшенню громадської участі у місцевому врядуванні, організовуючи зустрічі та обговорення питань е-урядування з представниками органів місцевої влади та самоврядування.
Метою конкурсу «Е-урядування: реальний результат» є підсумування досвіду впровадження проектів, збір історій успіху та відзначення тих бібліотек та ГО, яким вдалося ефективно виконати завдання проекту та досягти відчутних змін у сприйнятті та рівні використання інструментів е-урядування серед населення України.
До участі у конкурсі запрошуємо:
Для участі у конкурсі просимо надіслати свідчення успішності проектних ініціатив на підтримку е-урядування у формі історії успіху, написаної по такому шаблону:
Наведіть приклад того, як проектна діяльність вплинула на життя людей чи життя громади, на процеси взаємодії громадськості та органів влади і/або муніципальних служб. Історія успіху складається із таких частин:
Ситуація: Якою була проблема?
Внесок проекту: Які події відбулися?
Результат: Хто отримав користь і яким саме чином? Яким був результат? Результати можуть включати позитивні події у житті будь-якої людини чи громади, вирішення якоїсь життєвої ситуації, поліпшення соціальних, економічних та зовнішніх умов, впровадження е-послуги, використання ІКТ для налагодження регулярного зв’язку з органами влади або забезпечення громадського моніторингу за впровадженням рішень, залучення громадян до прийняття рішень, збільшення кількості відкритих даних і документів, які належать органам влади, залучення до використання е-послуг особливої категорії населення і т.п.
Факти: Що є підтвердженням успіху? Як ви про нього дізналися?
До історії успіху просимо додати інформацію про заявника: назву організації, ПІБ і контакти (електронна пошта, мобільний телефон) особи, яка подає заявку. Максимальний обсяг тексту – 1 сторінка. Один заявник може подати кілька історій.
Історії успіху на конкурс приймаються до кінця робочого дня 9 жовтня, 2013 р. на електронну пошту [email protected]. У темі листа, будь-ласка, вкажіть «Конкурс «Е-урядування: Реальний результат».
Критерії відбору історій. Вдала історія успіху:
(1) Описує результати, які високо цінуються представниками цільових аудиторій проекту;
(2) Розповідає про значні досягнення;
(3) Привертає увагу;
(4) Відповідає на питання: «Що особливого відбулося?»;
(5) Містить імена та посади/професії учасників історії, інформацію, яка засвідчує факти, викладені в історії (адреси сайтів, фото, дані).
Переможці конкурсу отримають планшети та можливість взяти участь у Міжнародному науковому конгресі з розвитку інформаційно-комунікаційних технологій та розбудови інформаційного суспільства в Україні і представити свої проекти й успіхи міжнародній спільноті, донорам, експертам з е-урядування.
Результати конкурсу будуть оголошені на сайті програми «Бібліоміст» до кінця жовтня 2013 р.
Коментарі