20-21 грудня 2012 року відбудеться Другий всеукраїнський молодіжний фестиваль соціальної реклами «Інший погляд». Ти не байдужий? Зроби соціальну рекламу – розкажи іншим про те, що тебе хвилює.
Умови участі:
У конкурсній програмі Фестивалю можуть брати участь школярі, студенти вищих навчальних закладів будь-якого рівня акредитації та молодь віком до 30 років. Це можуть бути окремі особи і групи осіб, представники молодіжних та дитячих громадських організацій.
Допускається як очна, так і заочна форма участі. Проект відкритий для конкурсантів із усіх регіонів.
Участь у Фестивалі безкоштовна.
Для участі у Фестивалі необхідно подати такі матеріали:
- заповнену анкету учасника;
- конкурсну роботу, оформлену згідно з вимогами Фестивалю.
Проекти приймаються на конкурс у таких номінаціях:
- Друкована продукція (плакати, стікери, календарі, буклети, брошури, листівки тощо).
- Відеоролик (до 120 секунд).
- Аудіоролик (до 60 секунд).
- Зовнішня реклама.
- Інтернет-реклама.
- Соціальна реклама ручної роботи.
Заявки та конкурсні роботи приймаються до 15 грудня 2012 року.
Для участі скористайтеся відповідним розділом сайту Фестивалю.
Також ми чекаємо Ваші роботи за адресою: кафедра журналістики та філології, аудиторія Г-1111, Сумський державний університет, вул. Римського-Корсакова, 2, м. Суми, 40007 або на e-mail:[email protected] (тема листа: «Фестиваль реклами»).
Роботи оцінюватиме фахове журі, яке визначить переможців у кожній із номінацій у двох вікових групах (школярі; студенти та молодь до 30 років), а також володаря Гран-прі фестивалю.
Критерії оцінювання:
- оригінальність та креативність ідеї;
- якісне втілення задуму.
Кращі роботи будуть розміщені в інформаційному просторі Сумщини, а їх автори нагороджені призами.
Вимоги до робіт
- Друкована продукція – плакати, стікери, календарі, буклети, брошури, листівки тощо, які супроводжуються гаслом або іншим ідейним текстом, записані форматі JPEG/TIFF з роздільною здатністю не менше 300-400 dpi та в кольоровій моделі CMYK.
- Відеоролик – авторські відеоматеріали, записані у форматі AVI (хронометраж – не більше 120 секунд). Кожен ролик подається окремим файлом (блоки не приймаються). Ролик не повинен містити відомостей про автора. Роздільна здатність відео на менше 640×480
- Аудіоролик – звуковий текст, який може супроводжуватися або бути музичним твором, записанийMP3/WAV/AAC (хронометраж – не більше 60 секунд), із додатком друкованого тексту ролика, кожен ролик подається окремим файлом.
- Зовнішня реклама – ескіз біґборда, лайтбокса тощо, виконаний у довільній формі (комп’ютерна графіка, малюнок тощо). Комп’ютерна графіка має бути записана у форматі JPEG/TIFF.
- Інтернет-реклама – виконана засобами комп’ютерної графіки або деякими клієнтськими мовами програмування (JavaScript, ActionScript 2, ActionScript 3). Формат робіт: SWF/GIF/JPEG або HTML разом з додатковими файлами.
- Соціальна реклама ручної роботи – ескіз або макет, виконаний у довільній формі з будь-яких матеріалів(текстиль, глина, дерево тощо). При реєстрації необхідно вибрати відповідну категорію роботи, а сам проект надіслати поштою на адресу Фестивалю чи залишити на кафедрі журналістики та філології СумДУ.
Роботи, надіслані на Фестиваль, не рецензуються та не повертаються.
Коментарі