Цифровий фандрайзинг постійно розвивається, тому важливо залишатись у курсі нових трендів та використовувати нові інструменти. Нижче пропонуються вісім трендів, якими можна користуватися для кращої взаємодії із спонсорами та залучення більших коштів.
1. Використовуйте флеш - банери під час компаній зі збору коштів
Флеш-банери являють собою спливаючі графічні зображення, що з’являються на сторінці через декілька секунд після прокручування вниз. Флеш – банери - вірний спосіб привернути увагу відвідувачів вашого сайту на конкретну фандрайзингову кампанію
Можна налаштувати банери на найчастіше відвідуваних сторінках, а частоту їх відображення зробити одиничним, щоб не дратувати відвідувачів. Наприклад, перейдіть на нижче вказаний сайт Snow Leopard Trust'. Флеш – банер з’явиться одразу після декількох секунд вашого перебування на сторінці (прокручування сторінки вниз).
2. Зробіть щомісячні внески постійними
Колись одиничні внески були нормою, але у наш час виникла тенденція робити постійні внески щомісяця. Вони допомагають перераховувати більші суми внесків, розділивши їх на менші частини (10 доларів на місяць замість однієї пожертви в 120 доларів). Щомісячні внески користуються попитом серед нових та постійних спонсорів, «мультиканальних донорів» (накшталт тих, хто вже зробив внесок засобом електронної пошти).
3. Впевніться у «мобільності» вашої маркетингової кампанії
В 2017 році 24% усіх Інтернет - пожертвувань було здійснено через мобільні гаджети. Оскільки це число збільшується, важливо мати адаптований для мобільних пристроїв веб-сайт та електронну пошту. Одним із способів відстеження кількості трафіку, який отримується з мобільних пристроїв, - є перегляд ваших показників у сервісі Google Analytics (або будь-якому іншому сервісі, який використовується для трекінгу веб-сайтів). Якщо більше, ніж 20% онлайн-внесків зроблено з мобільних пристроїв, важливо впевнитися, що усі адаптованості до цього маркетингових дій.
4. Використовуйте багатокрокові форми для онлайн – внесків
Замість однієї надзвичайно довгої веб-форми, розбийте процедуру оформлення онлайн - внеску на кілька кроків, щоб зробити її більш «привабливою». Розбивши цей процес на декілька етапів, ви зробите його більш інтерактивним. Також це створить у користувачів відчуття правильності дій.
5. Відновлюйте «покинуті візочки»
Тепер, за допомогою спеціальних інструментів, ви можете відстежувати тих, хто хотів зробити внесок, а потім відмовився від нього. Щоб відновити таких донорів, можна запускати цільові маркетингові кампанії, спрямовані допомогти їм стати реальними донорами. Можливо, у них виникли певні сумніви щодо суми внесків, або, можливо, перш ніж здійснити свій внесок, донорам потрібно більше додаткової інформації про організацію. Таким користувачам можна надсилати цільові мейли, що містять додаткову інформацію про організацію чи запропонувати їм альтернативну суму внеску, яка допоможе завершити процес оформлення внеску.
6. Обирайте повністю інтегровану донорську платформу
У наші дні багато донорських платформ вдосконалили власну мобільність, стали більш відкритими до соціальних мереж та мають систему управління кредитними картками. Для порівняння кожного інструменту, сайт Idealware надає корисну діаграму, яка допоможе обрати систему управління донорами, яка підходить саме вам. Це дозволяє отримати повну картину того, хто є вашими донорами та що вони роблять на вашому сайті. Маючи повну картину, ви зможете проводити розумніші кампанії, основані на діяльності донорів та сумах внесків.
7. Передбачте систему зворотного відліку у мейлінгу
Відповідно до досліджень, проведених сайтом M+R Benchmarks, в 2017 році внески засобом мейлінгом зросли на 24 відсотка і склали 28 відсотків усіх внесків, зроблених через Інтернет. Дослідження також показало, що за кожні 1000 відправлених фандрайзингових мейлів, неприбуткові організації збирали по 36 доларів. Електронні листи є засобом кількісної оцінки, який дозволяє бачити незалежні показники усіх внесків.
Тренди в мейлінгу містять адаптовані шаблони для мобільних гаджетів (див. вище) та систему зворотного відліку. Ця система допомагає одержувачам донорських внесків побачити актуальність кампанії та оцінити, наскільки близькою чи далекою є кінцева мета.
8. Персоналізовані фандрайзингові кампанії до днів народження
2017 року мережа Facebook представила інструмент для індивідуального фандрайзингу, який дозволяє користувачам просити друзів робити благодійні внески певній організації. Некомерційні організації, особливо невеликі, можуть використовувати такі фандрайзингові кампанії, активуючи команду спонсорів та надаючи їм інструменти, необхідні для запуску подібної кампанії. Неприбуткові організації можуть надавати таким спонсорам цільову сторінку, графіку або копію електронної пошти.
Ці та інші фандрайзингові лайфхаки обговорювалися на останньому безкоштовному вебінарі на сайті TechSoup.
З англійської мови переклала Наталія Яремчук
Коментарі
Осталось только выяснить : Кто может воплотить эти лайфхаки для моей НПО? К кому обратиться ?