Вперше на Волині розроблено медіа-карту, в якій зафіксовано кількісний і статевий склад творчих колективів регіональних медіа. Авторами ідеї є Волинський прес-клуб і Гендерний центр, які мали на меті підтвердити або спростувати думку про те, що сучасна журналістика – жіноча професія.
Одна з причин того, що волинська журналістика має жіноче обличчя, на думку учасників прес-конференції, полягає в економічній складовій. Адже й досі в українському суспільстві побутує усталене (стереотипне) уявлення, що чоловік має утримувати сім’ю, а журналістика сьогодні, принаймні на рівні невеликих міст і містечок, – низькооплачувана професія. Іншою причиною, припускають представники волинських медіа, може бути поява в українських жінок більших можливостей для самореалізації, а журналістика – це один із інструментів публічності.
Детальніше із Гендерною медіа-картою в діаграмах і форматі jpg можна ознайомитися за посиланням.
Розробка й презентація Ґендерної медіа-карти відбулися в рамках проекту «Ґендерна абетка для медіа», підтриманого “Українським медійним проектом” (У-Медіа), що реалізовується Інтерньюз в Україні за підтримки Агентства США з міжнародного розвитку
Коментарі
А мені подобається такий гендерний розклад в журналістиці)))
:-))) я тебе розумію