bg-img bg-img bg-img
Увiйти в ГУРТ
Забули пароль?

Ще не з нами? Зареєструйтесь зараз

Кампанія за етичне маркування: результати опитування
14.12.2012

Етичне маркування – це символ або логотип, який вказується в добровільній формі на упаковці товару, це означає, що цей продукт повинен відповідати критеріям, зазначеним організацією, яка надає право використовувати той чи інший символ.

В опитувані взяли участь небайдужі громадяни більшості регіонів України. І вже впевнено можна підбивати перші підсумки… В Україні простежується така тенденція, що ставлення споживачів до етичного маркування та вплив маркування на їх рішення зростає.

Звіт показав, що продуктами, які купують, цікавляться переважно жінки.

Опитування показало, що український споживач відповідально підходить до покупки товару, попередньо ознайомившись з інформацією на упаковці товару. Аудиторія опитаних поділилась навпіл, де перша половина іноді звертає увагу на інформацію, а інша половина – завжди, і лише 2% ніколи не звертають увагу на інформацію на упаковці товару.  

Зокрема, респонденти вивчають інформацію на таких товарах:

  • 58% вивчає опис на продуктах харчування;
  • 15% цікавляться інформацією на продуктах гігієни, яка вступає в контакт із тілом;
  •  6% вивчає інформацію на товарах, які мають високу вартість за одиницю товару;
  •  3% - на продуктах хімічного походження
  • і лише 2% вивчає інформацію на товарах, які можуть нанести шкоду навколишньому середовищу.

Серед респондентів 61% висловили принципову позицію не купувати товар, який був попередньо протестований на тваринах. Серед основних чинників на які звертають увагу споживачі, купуючи косметичну продукцію, це:

  • на склад продукту (вміст алкоголю, рівень рН, наявність складників, які можуть викликати алергію) – 37%,
  •  країна виробник цікавить 23% опитуваних,
  • безпека для здоров’я – 19%,
  • чи тестувались продукти на тваринах – 14%
  • вплив на навколишнє середовище – 2%.

Маркування є однією з форм надання інформації споживачам, а інколи навіть дуже важливим джерелом надання інформації для щоденних покупок, особливо що стосується продуктів харчування. Споживачі часто спонтанно відчувають, що на продукті, який вони купують є занадто багато інформації. Але багато з них незадоволені, коли мають намір купити продукт, який виходить за рамки їх «автоматичних» покупок.

Зокрема, про недоліки інформації на упаковці товару зазначили 65% респондентів.

  • дуже часто споживачі незадоволені тим, що інформації багато, але вона не відповідає дійсності, зокрема про це сповістили 31 % опитаних;
  • 24% респондентів пожалілись, що інформація зазначена дрібними літерами;
  • 20% опитаних зазначили, що є певні недоліки, але загалом інформація влаштовує;
  •  про не дуже гарний переклад сповістили 10% українців;
  • і лише 9% респондентів так все влаштовує.

Як показують результати опитування для українського споживача дуже важлива правдива інформація, яка надається на упаковці товару. На жаль в Україні дане питання не регулюється на законодавчому рівні, що в свою чергу позбавляє українського споживача знати більше про товари, які купує. А наявність етичного маркування було б перевагою для українських виробників.

Сподіваємось, що запровадження в Україні спеціальних позначок, про те, що товар не був протестований на тваринах буде підтримано і знайде своє відображення у законодавчих актах України в найближчий час.

Свої пропозицій з даного питання Ви можете надсилати на електрону пошту: [email protected].

Коментарі

  •   Пiдписатися на новi



Щоб розмістити свою новину, відкоментувати чи скопіювати потрібний текст, зареєструйтеся та на портал.