Етичне маркування – це символ або логотип, який вказується в добровільній формі на упаковці товару, це означає, що цей продукт повинен відповідати критеріям, зазначеним організацією, яка надає право використовувати той чи інший символ.
В опитувані взяли участь небайдужі громадяни більшості регіонів України. І вже впевнено можна підбивати перші підсумки… В Україні простежується така тенденція, що ставлення споживачів до етичного маркування та вплив маркування на їх рішення зростає.
Звіт показав, що продуктами, які купують, цікавляться переважно жінки.
Опитування показало, що український споживач відповідально підходить до покупки товару, попередньо ознайомившись з інформацією на упаковці товару. Аудиторія опитаних поділилась навпіл, де перша половина іноді звертає увагу на інформацію, а інша половина – завжди, і лише 2% ніколи не звертають увагу на інформацію на упаковці товару.
Зокрема, респонденти вивчають інформацію на таких товарах:
Серед респондентів 61% висловили принципову позицію не купувати товар, який був попередньо протестований на тваринах. Серед основних чинників на які звертають увагу споживачі, купуючи косметичну продукцію, це:
Маркування є однією з форм надання інформації споживачам, а інколи навіть дуже важливим джерелом надання інформації для щоденних покупок, особливо що стосується продуктів харчування. Споживачі часто спонтанно відчувають, що на продукті, який вони купують є занадто багато інформації. Але багато з них незадоволені, коли мають намір купити продукт, який виходить за рамки їх «автоматичних» покупок.
Зокрема, про недоліки інформації на упаковці товару зазначили 65% респондентів.
Як показують результати опитування для українського споживача дуже важлива правдива інформація, яка надається на упаковці товару. На жаль в Україні дане питання не регулюється на законодавчому рівні, що в свою чергу позбавляє українського споживача знати більше про товари, які купує. А наявність етичного маркування було б перевагою для українських виробників.
Сподіваємось, що запровадження в Україні спеціальних позначок, про те, що товар не був протестований на тваринах буде підтримано і знайде своє відображення у законодавчих актах України в найближчий час.
Свої пропозицій з даного питання Ви можете надсилати на електрону пошту: [email protected].
Коментарі