Протягом жовтня-листопада 2012 року підприємців Волинської області мотивували дотримуватись політики соціально-відповіального бізнесу й брати на роботу молодих спеціалістів. З цією метою в області було проведено серію тематичних зустрічей на тему «Значення стратегії соціально-корпоративної відповідальності бізнесу для побудови молодіжного ринку праці на Волині». Заходи відвідали більше 100 керівників малого та середнього бізнесу Волині.
Ініціатором зустрічей була громадська організація Волинський Інститут Права, яка здійснює проект «Покращення професійного рівня, соціальної адаптації та рівня зайнятості Волинської молоді». Проект підтримується Управління у справах сім’ї, молоді та спорту.
Ірина Гайдучик, керівник проекту, так пояснює використання соціально-корпоративної відповідальності бізнесу для вирішення проблеми молодіжного безробіття: «Приватні підприємства забезпечують левову частку робочих місць, однак, переважна кількість роботодавців хоче бачити у штаті своїх працівників вже досвідчених спеціалістів. Це проблема сучасного суспільства, яку потрібно вирішувати.
Соціальна корпоративна відповідальність – поняття, як виявилось, відоме далеко не всім підприємцям нашої області, а особливо тим, які мають бізнес у районах. Але соціальна складова – це актуальна тенденція, моду на яку диктують «акули» сьогоднішнього бізнесу. Впроваджуючи політику СКВ, компанії формують своє «соціальне обличчя». Крім того, політика соціальної корпоративної відповідальності сприятиме розвитку бізнесу, тому підприємці, з якими ми спілкувались, зацікавлені у впровадженні цієї політики. Зі своєї сторони, ми також зацікавлені у підвищенні спроможності волинських підприємств, адже розвиток підприємства – це створення нових робочих місць. В той же час, соціальна відповідальність передбачає такий компонент як соціальне інвестування, до якого можна віднеси й інвестування у потенціал молодих спеціалістів. Саме в цій особливості стратегії СКВ ми побачили можливість для покращення ситуації на молодіжному ринку праці Волині».
«Яка вигода для бізнесу від соціально-корпоративної відповідальності?» - одне із запитань, що найчастіше ставили бізнесмени на зустрічах. У Волинському Інституті Права запевняють, що вигода від впровадження соціально-корпоративної відповідальності є, проте на негайний прибуток очікувати не варто.
Про підвищення комерційної спроможності бізнесу завдяки дотриманню політики соціальної відповідальності свідчать і результати досліджень, які проводила компанія «UMG-Research International». Так, для 21% опитаних українських споживачів соціальна діяльність компанії-виробника також являється важливим критерієм вибору, а у 60% наших співвітчизників такі компанії викликають більше довіри. А от останні опитування в Британії та інших європейських країнах показали, що більше 50% покупців обирають товари соціально відповідальної компанії.
Що ж до того як українці розуміють значення поняття «соціально-корпоративна відповідальність», то 23% респондентів вважає, що це відповідальність бізнесу перед державою, 41% - відповідальність перед співробітниками, а 64% розцінює СКВ як відповідальність бізнесу перед суспільством.
Коментарі