Виборча кампанія на Волині ще до початку її офіційного старту набрала виразного маніпулятивного забарвлення. Використовуючи різноманітні технології, політичні партії і політики не оминають своєю увагою і місцеві медіа, які на сьогодні є одним із основних джерел донесення інформації до потенційного виборця.
З метою вивчення ситуації щодо використання медіа-маніпуляцій суб’єктами виборчого процесу і дотримання професійних стандартів журналістики, у серпні 2012 р. Волинський прес-клуб розпочав медіа-моніторинг регіональних засобів масової комунікації (ЗМК). Загалом було проаналізовано 185 публікацій на виборчу тематику в друкованих виданнях, 110 випусків новин на телебаченні і 138 на радіо, 194 повідомлення в інтернет-виданнях.
Об’єктом моніторингу не стали видання, які з’явилися «під вибори».
Основними критеріями для визначення матеріалів із ознаками замовності є:
Підставою для вибору цих критеріїв є трактування поняття «джинси» медіа-експертами та медіа-юристами, а також Етичний кодекс українського журналіста.
Детальніше читайте про моніторинг читайте за посиланням.
Коментарі