bg-img bg-img bg-img
Увiйти в ГУРТ
Забули пароль?

Ще не з нами? Зареєструйтесь зараз

Старт виборчої кампанії і політична «джинса» у волинських регіональних медіа
11.09.2012

Виборча кампанія на Волині ще до початку її офіційного старту набрала виразного маніпулятивного забарвлення. Використовуючи різноманітні технології, політичні партії і політики не оминають своєю увагою і місцеві медіа, які на сьогодні є одним із основних джерел донесення інформації до потенційного виборця.

З метою вивчення ситуації щодо використання медіа-маніпуляцій суб’єктами виборчого процесу і дотримання професійних стандартів журналістики, у серпні 2012 р. Волинський прес-клуб розпочав медіа-моніторинг регіональних засобів масової комунікації (ЗМК). Загалом було проаналізовано 185 публікацій на виборчу тематику в друкованих виданнях, 110 випусків новин на телебаченні і 138 на радіо, 194 повідомлення в інтернет-виданнях.

Об’єктом моніторингу не стали видання, які з’явилися «під вибори». 

Основними критеріями для визначення матеріалів із ознаками замовності є:

  • матеріал ідентичний/подібний до матеріалів в інших ЗМІ,
  • висвітлює інтереси або дії однієї сторони/особи;
  • увага акцентується лише на позитивних або негативних характеристиках суб’єкта виборчого процесу.

Підставою для вибору цих критеріїв є трактування поняття «джинси» медіа-експертами та медіа-юристами, а також Етичний кодекс українського журналіста.

Детальніше читайте про моніторинг читайте за посиланням.

 

Коментарі

  •   Пiдписатися на новi



Щоб розмістити свою новину, відкоментувати чи скопіювати потрібний текст, зареєструйтеся та на портал.