Громадська організація Projector Foundation презентувала відеоманіфест «Бути коханою воїна. Бути поруч». Проєкт присвячений ролі партнерок воїнів у сучасному суспільстві та їхнім невидимим викликам.
Відео розкриває буденність восьми партнерок, яка, залишається непомітною для суспільства. Щодня вони долають розлуку, невідомість і тривогу, водночас виховуючи дітей, керуючи бізнесом, займаючись волонтерством і продовжуючи своє життя у стані невідомості. Всі героїні в кадрі є партнерками військових та ветеранів та всі цитати партнерок – належать їм.
«Ми сильно цінуємо, що нам вдалось вибудувати у спільноті щиру атмосферу, у якій кохані воїнів відверто діляться своїми переживаннями. За допомогою глибинних інтерв’ю, ми досліджували їхній досвід та шукали форму, яка зможе передати його ширшій авдиторії. Таким чином, щоб зменшити цю прірву між цивільними та коханими воїнів ми створили відеоманіфест», — зазначила лідерка ветеранського напрямку Projector Foundation Олександра Луцак.
Ідея створити відеоманіфест виникла після проведеного опитування1 серед партнерок щодо того, як часто вони стикаються з некоректною комунікацією чи байдужістю у суспільстві.
Кохані воїнів щодня проходять через випробування розлукою, невідомістю, очікуванням, залишаючись при цьому непомітними для суспільства. Переглянути відео та зробити крок назустріч взаєморозумінню можна за цим посиланням.
Маніфест «Бути коханою воїна. Бути поруч» створений Projector Foundation в рамках проєкту «Розширення можливостей і підтримки жінок-партнерок військових» за підтримки Фонду сприяння демократії Посольства США в Україні.
1 Результати дослідження базуються на відповідях 120 опитаних студенток, що пройшли навчання в рамках програми безоплатного онлайн навчання у сфері креативних та IT індустрій для жінок-партнерок українських військовослужбовців та ветеранів.
Довідка:
Projector Foundation — фундація, яка розвиває креативний та інноваційний потенціал України, підсилюючи безоплатний навчанням тих, хто цього потребує. Станом на зараз Projector Foundation навчили близько 5000 жінок і дівчат, серед яких жінки, що вимушено покинули домівки через війну, жінки з сіл та селищ, а також партнерки воїнів. За понад 2 роки команда співпрацювала з MacPaw, USAID, Google, Фундація ЗМІН, Представництво ЄС, ІСАР Єднання, МОН, Мінекономіки, Мінцифри тощо.
Коментарі